Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähän tekstiin kiteytyy kaikki, mikä FITNESSissä on p*rseestä!

Vierailija
02.06.2014 |

Aivan mahtava postaus, olen tismalleen samaa mieltä Saran kanssa!

http://tickleyourfancy.indiedays.com/2014/06/02/bikini-fitness-ei-ikina/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi huoh. Nyt näyttää olevan sitten muotia haukkua kaikki fitness hommat pystyyn ja oikein korostamalla korostaa itseään, kun MINÄ niin halveksin kisaajia ja MINÄ en ikinä sitä ja tätä ja MINÄ syön ja liikun VAIN ja AINOSTAAN hyvän terveyden vuoksi. Ja silti postaus täynnä kuvia joissa oikein on haettu hoikkaa uumaa näkyviin ja samalla huokaistaan, että ensi kesänä MINÄ en välitä vaikka MINULLA on löysää keskivartalossa ja samalla kuva piukasta vatsasta. Jep. Näin juuri. 

Vierailija
2/6 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, tää fitness -buumia on niin vanha ilmiö jo.. kääntäkää katse jo tulevaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen tuon blogin kirjoittajan kanssa. Ärsyttävää on sekin, miten nykyään kaikki tekevät jotain numeroa treeneistään ja syömisistään, mutta moni haluaa vain erottua joukosta aina jollain, siihenhän useat erikoisruokavaliotkin perustuvat. Lähinnä koomista vain tosiaan niille jotka ovat treenanneet vuosia ja syöneet hyvin, mutta eivät pitäneet meteliä tekemistään niin nyt kun on tuo fitness buumi, niin heti on kaikki kysymässä ja jengi luulee että treenaa johonkin kisoihin. Monia kun ei voisi vähempää kiinnostaa jonkun "miesmäisen" kropan esittely bikineissä, tulee mieleen jotkut missikisat, yhtä naurettavaa. Ja eipä ne fitness ruokavaliotkaan oikeasti mitään terveellisimpiä ole, mutta jokainen tehköön kuten lystää. Jotenkin vaan ärsyttää tuo ilmiö, että eihän ihmisillä muuta syytä enää ole treenata kuin jotkut ulkonäkökisat... No, kaipa se on hyvä että ihmiset treenaavat ja syövät terveellisemmin, mutta kyllä tekisi monille vaan sanoa että relatkaa. Minusta mikään ääripää ei ole hyväksi, näkee aika hyvin myös siitä Bullista joka sen Jutan ohjelmassa (näitä juttuja tulee joka tuutista nykyään) että olisi ehkä kannattanut treenata vain puhtaasti... Siinä on nimittäin kropan malli joka näyttää mielestäni sairaalta, yhtä luonnotonta kuin anoreksia tai sairaalloinen lihavuus.

Vierailija
4/6 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin sara itse käyttäytyy kuin syömishäiriöinen ja postailee kuvia salilla saaduista tuloksista eli pepusta ym ja listauksen kuvista huomaa kuinka sara haluaa itsekin esitellä ns tuloksia :D tekopyhää ja huomionhakuista...

Vierailija
5/6 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaahan se bloggaaja itsekin kuvia salilta XD

Vierailija
6/6 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas epäkiinnostava juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi