Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä tein sen! Viimeinen jouluruoka tungettu suusta alas.

Vierailija
29.12.2020 |

Porkkanalaatikkoa ja kalkkunaa iltapalaksi. Nyt se on ohi. Seuraavaan jouluun asti saa olla erossa jouluruuista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeee!!!

Vierailija
2/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Minä saatan salaa heittää kinkkua pois huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sankari. Meillä lemmikit joutuivat osallistumaan " loppukiriin" .

Vierailija
4/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta loppui eilen jouluruoka, tänään oli jo ikävä. Aionkin valmistaa vielä pienen kinkun ja rosollia loppiaiseksi.

Vierailija
5/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vielä pipareita. Toivottavasti saadaan syötyä. Pipareita on kiva leipoa, mutta ei syödä.

Vierailija
6/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin hyvissä ajoin kinkkua ja lämminsavulohta pakkaseen, kun tajusin, että muuten joutuu heittämään pois, vaikka yksin vietin joulua ja määrät oli muka sen mukaisia. Kinkusta teen piirakan tässä jonain päivänä, ja lohen syön muuten vaan.

Mutta viimeiset laatikot söin eilen! Konvehteja on totta kai vielä vaikka kuinka.

Vierailija
7/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehteja on vielä ja Sorsapuiston silakoita, mutta mies lupasi syödä ne vähät loput huomenna.

Vierailija
8/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon että kaupassa olisi vielä jouluruokaa, kunhan siellä jaksan käydä. Minulla jäi ostamatta kun ei joku viikko ennen joulua oikein edes ollut tarjolla, kun viimeksi kävin. Taitaa olla turha toivo löytää halpaa pientä kinkkua ja lanttulootaa enää.

Vierailija
9/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä joulupukkeja Sastamalassa  

https://www.tv7.fi/vod/player/55945/

Vierailija
10/16 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ehtinyt edes aloittaa lipeäkalaa... Pidän siitä kyllä, mutta en vain muilta ruoilta ole ehtinyt.

Vierailija
11/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttulooraa puolukkahilloa karkkia vodkaa ja juustoja vielä on. Graavin lohen voi paistaa pannulla , saa leivälle tai munakkaan. Mistään saa kunnon hapanleipää mitään jyviä syödä.

Vierailija
12/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sastamalassa on uskontojen sekasotku nykyään. Joka lahko ja muita jumalia päälle. Ortodoksit ryöstää luterilaiselta .

Vierailija
13/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä löytyy kaapista valkohomejuustoa sekä muutamia konvehteja. Eiköhän ne ole saatu viikon loppuun mennessä syötyä.

Vierailija
14/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin eilen sittarista puoleen hintaan vielä lisää joululaatikoita. Laitoin osan myös pakkaseen.

Vierailija
15/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin halunnut ostaa pienen kinkun pakkaseen, turha toivo, kaupoista oli joulu siivottu pois todella äkkiä, ei enää mitään jäljellä.

Vierailija
16/16 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipareita ja konvehteja vielä, ja saakin olla, hyvvää kahavin kanssa.