Stefun ja Sofian lemmenloma Pohjanmaalla
Kommentit (1427)
Stefanilla on kyllä outo naismaku, mutta jokaiselle löytyy puolikkaansa tässä maailmassa. Vai miten se meni?
Hei! Jos sopii niin kysyisin neuvoa. Te kun olette yrittäjiä, varakkaita kiinteistösijoittajia ja vaikka mitä, joilla on ihanat perheet ja yrittäjinä toimivat miehet jne. Itse olen vähän samanlainen ja olen ajatellut aloittaa muutaman julkkiksen stalkkaamisen ja kertoa sitten havainnoista täällä. Eli kysymys on siis että miten te löydätte aikaa istuskella täällä aamua iltaa? Elättekö korkotuloilla vai oletteko lomilla? Ja siis ettehän te vaan juksaa, että olisitte yrittäjiä? Ette kait vaan ole työttömiä ja siksi aikaa riittää? Vain asiallisia vastauksia kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Jos sopii niin kysyisin neuvoa. Te kun olette yrittäjiä, varakkaita kiinteistösijoittajia ja vaikka mitä, joilla on ihanat perheet ja yrittäjinä toimivat miehet jne. Itse olen vähän samanlainen ja olen ajatellut aloittaa muutaman julkkiksen stalkkaamisen ja kertoa sitten havainnoista täällä. Eli kysymys on siis että miten te löydätte aikaa istuskella täällä aamua iltaa? Elättekö korkotuloilla vai oletteko lomilla? Ja siis ettehän te vaan juksaa, että olisitte yrittäjiä? Ette kait vaan ole työttömiä ja siksi aikaa riittää? Vain asiallisia vastauksia kiitos.
Mä vaan piipahdan täällä aina silloin tällöin. Eli ehkä korkeintaan 5-10min päivässä. Nyt täytyy taas mennä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selasin tuota sofian instaa.
Hänhän puketui nikon aika vielä ihan tyylikkäisiin vaatteisiin, missä ne vaatteet on nyt?
Veikö ne nikon siskot ne?
Tyyli pukeutua on nykyään sama kuin ennen nikoa.Nainen voi poistua Ylivieskasta, mutta Ylivieska ei naisesta. Tässä nyt kuitenkin palattiin juurille ja Lontoon aikoihin. Niko tais hankkia silloin aikoinaan vaatteet hyvällä maullaan. Onhan sillä itselläänkin tyyliä, moncler ja mitä kaikkea. Ei ollenkaan pöllömmän näköinen. Ja siis en puolustele tekemisiään, en en!!
Ylivieskassa on ihan kivan tyylisiä ihmisiä. Sohveen tyyli on jotain itäkeskushelsinkiläisen ja 90-luvun venäläisen välimuotoa mauttomine jättilogoineen, napatoppeineen, pissishärpäkkeineen kuten tekotukkineen, tekoripsineen, tekokynsineen, tekopatteineen ja tekohuulineen.
Joo, meinasin lähinnä, että on olevinaan niin Hki-citygirl, vaikka on kaikkea muuta kuin aallon harjalla yhtään missään. Vanhahtava. Ylivieskassa kivat ihmiset, mutta Helsinkiin verrattuna "junttila", kun pieni paikkakunta "kaukana". Ainakin jos asianomaiselta kysyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko julkkisten instan seuraaminen useasti päivässä ja niiden pohjalta juoruilu vauvassa ihan elämäntapa? Kuinka monta tuntia päivästä menee tähän harrastukseen? Onko kukaan laskenut? Jos saman ajan käyttäisi vaikkapa uuden kielen opiskeluun tai kutomiseen, käteen jäisi jotain konkreettista
Mä olen tänään vapaalla. Mulla on iso firma jonka toimitusjohtaja olen. Mun miehellä on myös firma jonka toimitusjohtaja hän on. Eli tää on vaan tällanen pieni piipahdus. Aivot narikkaan rentoutumista niinku. Stalkkaamiseksi en touhujani sanoisi. Toimintani on seuraamista. Seuraan julkkiksia ja katson mitä heille kuuluu. Seuraaminen tapahtuu instagramin, facebookin ja webcamien kautta. Joskus käytän dronea jos seuraamani julkkis on lähellä eli lennätän dronea asunnon lähistöllä ja katselen mitä hänelle kuuluu.
Ohhoh. Kommentti katos. Ja siinä oli vaan, että "😱 ounou". Aika jännää.
Vierailija kirjoitti:
Miten on Sofian stalkkaus sujunut tänään? Joko jännittää kovasti milloin lähtevät Dubaihin? Kyllä se odotus vielä palkitaan 😀
Vaikutat Sofian ihailijalta. Voisitko tehdä hänelle palveluksen ja kehottaa menemään hoitoon? Sometöistä ja parisuhteesta, saati perheen perustamisesta ei tule mitään, ellei hän pääse eroon addiktioista.
Vierailija kirjoitti:
Stefanilla on kyllä outo naismaku, mutta jokaiselle löytyy puolikkaansa tässä maailmassa. Vai miten se meni?
Stefanillahan on hyvin monipuolinen ja laaja naismaku, kaikki kelpaa. Toivottavasti löytyy vakallensa se kansi vielä.
Mikä on kallein ateria minkä olette Sofian nähneet tilaavan? Hinta?
Vierailija kirjoitti:
Onko julkkisten instan seuraaminen useasti päivässä ja niiden pohjalta juoruilu vauvassa ihan elämäntapa? Kuinka monta tuntia päivästä menee tähän harrastukseen? Onko kukaan laskenut? Jos saman ajan käyttäisi vaikkapa uuden kielen opiskeluun tai kutomiseen, käteen jäisi jotain konkreettista
Ihan kokopäivän hommaahan tää on. Lopetin työt koska tämä vie kaiken ajan. Olen nyt vähän niinkuin idolini Sofia.
Vierailija kirjoitti:
elääkö tää bleörf edelleen jotain kardashianien mielikuvituselämää, vai mikä mättää? vaikka kohta nelikymppinen? eikä vieläkään töitä tai mitään?
Nelikymppinen? Taitaa täyttää tänä vuonna 31 :)
Tuossa joulukuvassa, jossa koira sylissään punaisessa mekossa, koiran silmät näyttävät jotenkin sairailta, vetisiltä. Vai kuuluuko niiden olla sellaiset..?
Jännä parisuhde.
Stefu on imuroinut ja askarrellut keppihevosta.
Sofia on nuokkunut känässä hotellissa 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Onks tää semmone kuva että Nöyrä poika kuulitko, miten aiot korvata tämän, kuulitko? Haista veetä, ja mitä muuta ne huutelivat kesällä karaokebaareissa, baarien ulkopuolella, hotelliterasseilla ja ties missä?
https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2020/26/1048812…
"Älä laita siihen että me ollaan temperamenttisia, Stefu se aina yksinään kaatopaikkajätteitä viskelee, minähän olen viileä kuin viilipytty.!"
"Nyt mä oen aikuistunut, tai ainakin itkupotkuraivareita on paljon vähemmän kuin aiemmin, mutta tunnen kyllä raivoa sisälläni"
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia voisi tästä neuvosta jotain ehkä hyötyäkin. Hänelle kun some tosiaan tuntuu olevan koko elämä.
Se saa siitä kai jotain pieniä roposia ja ilmaiset hoidot. Maksaako Vauva kommentaattoreille palkkaa? Jos aika on rahaa, niin julkkisten seuraaminen ja vauvailu on P_run kallis harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elääkö tää bleörf edelleen jotain kardashianien mielikuvituselämää, vai mikä mättää? vaikka kohta nelikymppinen? eikä vieläkään töitä tai mitään?
Nelikymppinen? Taitaa täyttää tänä vuonna 31 :)
Älä narraa! Oikeasti? Eikä. Sofiahan noista vanhempi on, pakosti yli 40?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet varmasti aivan paras tämän alan asiantuntija. Muita ei kiinnosta. Tee ihmeessä elämälläsi mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä nyt Sofian kannattaisi hankkiutua raskaaksi. Pääsis sitten sisälle myöskin sen Mamma-Thermanin patojen äärelle. Paitsi et jos Stefu sit muuttuukin totaalisen pers*aukiseksi, niin mitäs sitten? Miten sitten Thermanin jälkikasvun kans luikerrellaan uusiin varakkaisiin sukuihin. Molemmissa vaihtoehdoissa on riskinsä.
Mahtaako tuolla taustalla enää edes onnistua, kaiken maailman steroideja ja päihteitä alkon lisäksi vedettynä ihan urakalla. Eikä taida isäehdokkaan uimaritkaan enää olla kaikkein virkeimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kokopäivän hommaahan tää on. Lopetin työt koska tämä vie kaiken ajan. Olen nyt vähän niinkuin idolini Sofia.
Sama. MINUN mieheni tekee nyt kaiken työn meidän yrityksessä, joten aikaa on, ja palkkasi yhden osapäiväisen työntekijänkin kiireavuksi. Mullakin on raskas work work -viikko taas alkanut, mutta pidän lomani samaan aikaan, kun ss lähtee Dubaihin. Dronevalmius tällä hetkellä kuitenkin 24/7.
Antakaa jo Sofian ja Martinan elää omaa elämäänsä ihan rauhassa. Jokainen luo oman elämänsä ja nyt on hyvä hetki eli uuden vuoden alku keskittyä ihan omaan elämään. Kaikissa meissä on omat hyvät ja huonot puolet, tee omasta elämästäsi tärkeämpi asia kuin joidenkin insta julkkisten rientojen seuraaminen. Keskity omaan hyvinvointiin ja siihen, mikä sinulle on tärkeää. Myös sinä olet todella ihmeellinen, omana itsenäsi. Toista sinun kaltaista ei ole. Arvosta itseäsi ja elämääsi.