Stefun ja Sofian lemmenloma Pohjanmaalla
Kommentit (1427)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SuperDryt on hirveitä, räikeitä polyesterriepuja. Hyi olkoon.
Muista boikotoida myös Chanelia. Ai niin ei sulla ole varaa edes laukkuihin.
Martina Aitolehti: ”Mieheni tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla”
Martina Aitolehden, 34, avopuoliso lepyttelee häntä avokätisesti riitojen jälkeen.
– Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun, Martina kertoo parisuhteestaan.19.1.2017
PS "Mieheni" on siis nykyään exä. :)
Niin tämä viesti kerto ennemmän stefusta kuin martinasta. Mun miehen ei ole tarvinnut lepytellä minua yhtään millään, kun se ei juokse mokailemassa ympäri kyliä.
NIINPÄ! SINÄ JA SINUN "MIEHESI!"!
OTTAA NIIN PÄÄHÄN! JOLLAIN ON OIKEA MIES!
Joka ei kulje mokailemassa ympäri kyliä ;D Kyllähän tuollainen jo ottaa rankasti yksin jääneen luonnolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SuperDryt on hirveitä, räikeitä polyesterriepuja. Hyi olkoon.
Muista boikotoida myös Chanelia. Ai niin ei sulla ole varaa edes laukkuihin.
Martina Aitolehti: ”Mieheni tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla”
Martina Aitolehden, 34, avopuoliso lepyttelee häntä avokätisesti riitojen jälkeen.
– Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun, Martina kertoo parisuhteestaan.19.1.2017
PS "Mieheni" on siis nykyään exä. :)
Niin tämä viesti kerto ennemmän stefusta kuin martinasta. Mun miehen ei ole tarvinnut lepytellä minua yhtään millään, kun se ei juokse mokailemassa ympäri kyliä.
NIINPÄ! SINÄ JA SINUN "MIEHESI!"!
Niin, kun on hetero ja haluaa lapsia niin se mies on aika luonnollinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Miten Sofian stalkkareilla meni yö? Nukuttiko hyvin? Tuliko Sofian liiketunnistimista hälytyksiä mitä piti herätä katsomaan?
Sinä se jaksat kysellä jo heti aamusta, oot Sohvin pahin stalkkeri 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Sofian stalkkareilla meni yö? Nukuttiko hyvin? Tuliko Sofian liiketunnistimista hälytyksiä mitä piti herätä katsomaan?
Sinä se jaksat kysellä jo heti aamusta, oot Sohvin pahin stalkkeri 🤣
Just meinasin kirjoittaa samaa!
Ei ole iso vaiva ilmoittaa asiattomaksi noita Martinan vihaajien kommentteja. Ilmiannan kaikki mitä ehdin!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole iso vaiva ilmoittaa asiattomaksi noita Martinan vihaajien kommentteja. Ilmiannan kaikki mitä ehdin!
Totta! Ei kannata alkaa niitä lainailemaan. Pahinta on ettei saa mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Sofialla tulee kyllä kalliiksi muuttaa omaan kämppään, kun ei sillä taida olla mitään kodintavaroita. Kaikki pitää kattilasta lähtien hommata. Huh huh.
Onhan hänellä vedenkeitin ja leivänpaahdin.
Kyllä niillä kuppikuumat ja voileivät vääntää.
Se oli hauska kuva, missä sohvi leikkeli banaania blenderiin veitsi kädessä.. ikäänkuin antaen ymmärtää, että tässä mä nyt teen ihan itse. :D
Jotenkin siitä kuvasta henki se, että on kaiken syötävän ja jopa juotavan aina valmiina ostanut/saanut. Hän ei vissiin keitä kahviakaan itse,vaan käy juomassa ravintolassa.
Miten hän sopeutuisi työelämään, siis sellaiseen, josta maksetaan veroa ja jossa tehdään jotain hyödyllistä??
Tuli vastaan keskustelu huhtikuulta 2020 ja siinä joku sanoi että "eikös Sofialla ole joku projekti menossa, josta ei voi vielä kertoa".
Vierailija kirjoitti:
Se oli hauska kuva, missä sohvi leikkeli banaania blenderiin veitsi kädessä.. ikäänkuin antaen ymmärtää, että tässä mä nyt teen ihan itse. :D
Jotenkin siitä kuvasta henki se, että on kaiken syötävän ja jopa juotavan aina valmiina ostanut/saanut. Hän ei vissiin keitä kahviakaan itse,vaan käy juomassa ravintolassa.
Miten hän sopeutuisi työelämään, siis sellaiseen, josta maksetaan veroa ja jossa tehdään jotain hyödyllistä??
Katiska-dokumentissa Sofia sanoi että teki Nikolle terveellistä ruokaa joka päivä ja Niko laihtuikin 10 kiloa. Aivan pokkana kertoi vaikka näki että sinä aikana Nikolla paino nousi. Ja sitäpaitsi ahkerasti juhlivat ja söivät ravintoloissa. Ja Niko alkoi taas käyttää alkoholia. Ja se oli hauskaa että Linda Manuella samassa dokumentissa ennen tuota kertoi että he viettivät Nikon kanssa koti-iltoja ja urheilivat paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katiska-dokumentissa Sofia sanoi että teki Nikolle terveellistä ruokaa joka päivä ja Niko laihtuikin 10 kiloa. Aivan pokkana kertoi vaikka näki että sinä aikana Nikolla paino nousi. Ja sitäpaitsi ahkerasti juhlivat ja söivät ravintoloissa. Ja Niko alkoi taas käyttää alkoholia. Ja se oli hauskaa että Linda Manuella samassa dokumentissa ennen tuota kertoi että he viettivät Nikon kanssa koti-iltoja ja urheilivat paljon.
Linda teki terveellistä ruokaa, en usko että Sofia teki, sillä ne limaiset lohet Marbellan takapihalla näytti aika karseilta kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä nauroin samaa, koska tein itse juuri silloin vauvalle sosetta ja laitoin marjoja ja ihan käsin puolitin sinne banaanin ja hurrrr, kone käyntiin. Ei tullut veistä käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selasin tuota sofian instaa.
Hänhän puketui nikon aika vielä ihan tyylikkäisiin vaatteisiin, missä ne vaatteet on nyt?
Veikö ne nikon siskot ne?
Tyyli pukeutua on nykyään sama kuin ennen nikoa.Nainen voi poistua Ylivieskasta, mutta Ylivieska ei naisesta. Tässä nyt kuitenkin palattiin juurille ja Lontoon aikoihin. Niko tais hankkia silloin aikoinaan vaatteet hyvällä maullaan. Onhan sillä itselläänkin tyyliä, moncler ja mitä kaikkea. Ei ollenkaan pöllömmän näköinen. Ja siis en puolustele tekemisiään, en en!!
Ylivieskassa on ihan kivan tyylisiä ihmisiä. Sohveen tyyli on jotain itäkeskushelsinkiläisen ja 90-luvun venäläisen välimuotoa mauttomine jättilogoineen, napatoppeineen, pissishärpäkkeineen kuten tekotukkineen, tekoripsineen, tekokynsineen, tekopatteineen ja tekohuulineen.
Nonni, nyt on tammikuu 2021, Sohviksen piti muuttaa omaan kämppään, joko on muuttokuvia kehissä somessa??!?!? Vai valehteliko kaikille TAAS????
Vierailija kirjoitti:
Elämänsisältö selfiet? Muutako "saavutuksia"ei ole. Säälittävää.
Niin ja monen eri Beauty Filterin ja silotusapplikaation läpi vedetyt kuvat vieläpä, siinä nekin toistuvat selfiet tuolta kahden ilmeen "influencerilta".
Vierailija kirjoitti:
Banaani on toki leikattava veitsellä blenderiin ja mielellään tasakokoisiksi siivuiksi, että tulee hyvä smoothie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetteli, Lindan kanssa kertoivat että focus oli työssä ja kuntoilussa, heräsivät aikaisin aamuisin ja menivät ajoissa nukkumaan. Niko näytti kuvissakin tosi fresihiltä. Sofiasta oli tylsää juhlia kavereiden kanssa kun Niko ei voinut huoda ja blaa blaa blaa. Veikkaan et tohon nasaaliin nalkutukseen kyllästyy aika pian ja alkaa sit vaikka juoda, että välttyy kuulemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda teki terveellistä ruokaa, en usko että Sofia teki, sillä ne limaiset lohet Marbellan takapihalla näytti aika karseilta kuvissa.
Niitä Sofian lohia jos söi niin laihtui taatusti kun ei mikään päiväkausiin pysynyt sisällä.
Eikös tää keskustelu ollut jossain vaiheessa lukittu?
Onpa harmi jos ei voi tunteitaan julkisesti näyttää.