Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stefun ja Sofian lemmenloma Pohjanmaalla

Vierailija
29.12.2020 |

Ihanaa!

Kommentit (1427)

Vierailija
1221/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihan oikeasti tuntuu hyvältä kun voi ostaa asiat ihan sillä omalla rahalla. Ei velaksi, tai muiden rahoilla. Toi lokkeilu on niin surkea elämäntyyli, eihän tuollaista oikeasti kukaan kadehdi.

Tämäpä. Itse ainakin nautin työnteosta, olen hyvä työssäni ja tienaan hyvin. Säästän ja hankin mitä tarvitsen. Vapaus ja riippumattomuus. Niitä en vaihtaisi kaikkeen maailman rahaankaan.

Muuten hyvä tarina, mutta siinä oli muutama valhe. Sulla ei ole työtä minkä teosta nauttia. Et ole siis myöskään hyvä työssäsi etkä tienaa, koska et ole töissä. Et siksi pysty säästämään, etkä voi hankkia mitä tarvitset. Vapaudesta en tiedä, mutta riippumaton et ole. Olet erittäin riippuvainen vauva-forumilla viisastelemiseen. Loppukommenttiin en viitsi lausua mitään koska se oli ihan höpöhöpöä jotta omissa korvissasi kuulostaisit suurelta ajattelijalta.

Vierailija
1222/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Also Sofia Jessica: Lazy sunday

Onko hänellä joskus muka muunkin laisia päiviä??

Joo ei, lazy sunday jatkuu kolmatta päivää, syö ja nukkuu. Kait sen verran saa irti itsestään, että vie koiran ulos, kun ne ei varmaan tykkää jos kuseksii hotellin nurkkiin. Eiks toi eukko pistänyt yrityksen just pystyyn, ainakin sanoi niin jossain videolla ohi mennen. Mun mies on yksinyrittäjä ja raataa kuin eläin.

Ois pitänykin arvata tämä. Kielenkäyttöhän on täällä ollutkin ihan Sofian suusta ja kaikki muut naiset haukuttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ihan oikeasti tuntuu hyvältä kun voi ostaa asiat ihan sillä omalla rahalla. Ei velaksi, tai muiden rahoilla. Toi lokkeilu on niin surkea elämäntyyli, eihän tuollaista oikeasti kukaan kadehdi.

Minusta tuntuu ihan hyvältä, kun mies maksaa lomamatkamme ja ostelee minulle koruja jne.

Joo, niin mustakin. Mutta vastavuoroisesti teen sitä myös hänelle. Ja kaikki perustuu aitoon haluun ja ehdottomaan vapaaehtoisuuteen, kummankin osalta. Ei siis siihen, että on pakko, koska toinen ei itse kykene ja on perässä vedettävä. Siinä on todella iso ero.

Muuten hyvä tuo sun tarina, mutta siinä oli vaan kaksi valhetta. Se että sulla on rahaa ja että sulla on mies. Voimia.

Osuiko omaan nilkkaan😂 Ajatella, että on ihan palkkatyössä olevia ihmisiä, osa jopa parisuhteessa.

T. Eri

Vierailija
1224/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan, kuinka sofialla on varaa syödä JOKA IKINEN päivä ravintolassa????

Voimia ihmettelyysi. Toivottavasti saat etsimäsi vastauksen mahdollisimman pian.

Eiköhän se pian selviä. Valheet ja rikollisuus yleensä paljastuvat. Sulla voi olla ikävä olo sinä päivänä. Osanotot jo ennakkoon.

Vierailija
1225/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosanti samaa tasoa.

Totta! Tästä olisi heti pitänyt tajuta, että itse Someammattilainenhan se siellä.

Vierailija
1226/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä. Itse ainakin nautin työnteosta, olen hyvä työssäni ja tienaan hyvin. Säästän ja hankin mitä tarvitsen. Vapaus ja riippumattomuus. Niitä en vaihtaisi kaikkeen maailman rahaankaan.

Muuten hyvä tarina, mutta siinä oli muutama valhe. Sulla ei ole työtä minkä teosta nauttia. Et ole siis myöskään hyvä työssäsi etkä tienaa, koska et ole töissä. Et siksi pysty säästämään, etkä voi hankkia mitä tarvitset. Vapaudesta en tiedä, mutta riippumaton et ole. Olet erittäin riippuvainen vauva-forumilla viisastelemiseen. Loppukommenttiin en viitsi lausua mitään koska se oli ihan höpöhöpöä jotta omissa korvissasi kuulostaisit suurelta ajattelijalta.

Perusta oma ketju tuolle omalle elämäntarinallesi, missä ei töitä tehdä eikä veroja maksella.

Vierailija
1227/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vaan, kuinka sofialla on varaa syödä JOKA IKINEN päivä ravintolassa????

Taas kateellinen 😃

Siis kateellinen siitä, että koditon pummii joltain ruoan? Pitäisikö Hurstin ruokajonossa olevillekin olla kateellinen vai mitä meinaat?

Pitäisi, oska ne saa koko kassillisen ruokaa kerralla eikä vain yhtä ateiaa

Vierailija
1228/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu ihan hyvältä, kun mies maksaa lomamatkamme ja ostelee minulle koruja jne.

Joo, niin mustakin. Mutta vastavuoroisesti teen sitä myös hänelle. Ja kaikki perustuu aitoon haluun ja ehdottomaan vapaaehtoisuuteen, kummankin osalta. Ei siis siihen, että on pakko, koska toinen ei itse kykene ja on perässä vedettävä. Siinä on todella iso ero.

Muuten hyvä tuo sun tarina, mutta siinä oli vaan kaksi valhetta. Se että sulla on rahaa ja että sulla on mies. Voimia.

Osuiko omaan nilkkaan😂 Ajatella, että on ihan palkkatyössä olevia ihmisiä, osa jopa parisuhteessa.

T. Eri

Kommenttisi oli arvoltaan lähellä nollaa. Tyypillinen läppä sinulta silloin kun et ymmärrä mitä tapahtui. Silloin suollat osui omaan nilkkaan tai osui ja upposi -tyylisiä tyhjänpäiväisyyksiä. Valheellisinta ja epärehellisintä on, että yrität noilla jatkuvilla itkunauruhymiöillä viestiä että olet superiloinen ihminen. Oikeasti olet alakuloinen ja masentunut psyko, joka tietää sisimmässään, että elämä on pelkästään viisastelu vauva-forumilla.

T. Eri

Vierailija
1229/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Sofian haukkujilla itsellään kovin hyvin asiat? Jos olisi, ei mitään tarvetta haukkua toisia. Joku siinä omassa elämässä hiertää.

Vierailija
1230/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perusta oma ketju tuolle omalle elämäntarinallesi, missä ei töitä tehdä eikä veroja maksella.

En toimi käskyjesi tai ohjeidesi mukaan. Teen sitä mitä haluan. Vapaus ja riippumattomuus! Voit itse norata kommenttini jos et kestä totuuksia.

Vierailija
1231/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ei, lazy sunday jatkuu kolmatta päivää, syö ja nukkuu. Kait sen verran saa irti itsestään, että vie koiran ulos, kun ne ei varmaan tykkää jos kuseksii hotellin nurkkiin. Eiks toi eukko pistänyt yrityksen just pystyyn, ainakin sanoi niin jossain videolla ohi mennen. Mun mies on yksinyrittäjä ja raataa kuin eläin.

Ei löydy yrtysrekisteristä mitään Sofian nimellä?

Jaa no en sitten tiedä valehteliko taas. Muistan sen videon, se oli porraslaitteessa ja sanoin nopeasti, että uusi yritys on perustettu. Muistaako joku muukin?

Tiedätkö, mistä tietää, että Sofia valehtelee??

-huulet liikkuu

Vierailija
1232/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kouluttamaton, ilman ammattia oleva huumesotkuissa ryvettynyt kolmekymppinen muka julkkis jokin influencer vai. Kyllä joo varmaan.

Influencer koska 97 000 seuraajaa.

Onks Sofialla noin vähän seuraajia? Sillähän oli syksyllä 99 000 ja odotettiin milloin menee 100 000 raja rikki.

Noistakin moni ns nollatilejä :D Kyllä se vielä ostaa sen 3000 seuraajaa jostain.

Yksi niistä ns. nollatileistä on omasi, jotta voit stalkata Sofiaa nyyminä.

Vierailija
1233/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pian loppuisi Sofialta ja muilta päivärahat ja asumistuet ym kelalta saatavat avustukset, jos kukaan ei kävisi töissä ja maksaisi VEROJA. Niillä tätä hyvinvointiyhteiskuntaa ylläpidetään, se raha kun ei putoa taivaasta. Jotes hus hus töihin Sofia, nuori terve nainen!

Niin ja mitellään sitten maksaisi verot saamistaan palkoista/palkkioista. Martinalta ja siepiltä voi kysyä neuvoa. Ne tytöt on maksanut ihan iloisesti veroja.

Hei alapeukuttaja, onko sulla mitään käryä miten meille käy jos jätetään verot maksamatta. Sofialla on pelkkää verovelkaa yhden hyvätuloisen ihmisen vuosipalkan verran. Silläkin olisi maksanut vaikka jonkun sairaanhoitajan liksan. Mut hei ei mitään, veronkierto on tosii jees juttu.

Veronkierto on yleisempää kuin tiedätkään...

Vierailija
1234/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Eri

Kommenttisi oli arvoltaan lähellä nollaa. Tyypillinen läppä sinulta silloin kun et ymmärrä mitä tapahtui. Silloin suollat osui omaan nilkkaan tai osui ja upposi -tyylisiä tyhjänpäiväisyyksiä. Valheellisinta ja epärehellisintä on, että yrität noilla jatkuvilla itkunauruhymiöillä viestiä että olet superiloinen ihminen. Oikeasti olet alakuloinen ja masentunut psyko, joka tietää sisimmässään, että elämä on pelkästään viisastelu vauva-forumilla.

T. Eri

Nyt on kunnon houreita eli luulet tietäväsi minut? Mitäpä muuta olen kirjoittanut, kerro toki!

Vierailija
1235/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei tarvitse.

Ei kai Suomessa kenenkään tarvitse. Tehdä töitä lainkaan. Hyvä sosiaaliturva, Jotkut vaan haluaa, jostain kumman syystä, tulla toimeen omillaan ja elättää itsensä työllään. Jotkut pitävät oikein suurena hyveenäkin ahkeruutta, rehellisyyttä ja sitoutumista. 

Onneksi on muitakin kuin näitä peri-luterilaisen kasvatuksen saaneita. Anna kaikkien kukkien kukkia vaan. Suvaitsevaisena ei pinna kiristy niin paljon, eikä ole tarvetta kytätä muiden tekemisiä!

Mihin tosiaan joutuisimmekaan ilman pummeja ja hyväksikäyttäjiä. Saattaisi helpottaa sullakin kun ei tarvitsisi arvostella muita ja jakaa ohjeitasi.

Vierailija
1236/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Sofian stalkkareilla on ilta mennyt? Lähestyy kello 23.00. Kuka saa viimeisen kommentin 23.00 aikaleimalla? Luuletteko että tänään näkyy jotain kalliita ruokia menussa?

Vierailija
1237/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näkynyt enää Hermesin Birkin-laukkua, kun Sevelius ei oo maisemissa.

En tiedä ketään joka olisi käyttämättä Birkiniään, käyttöönhän ne on tehty, ja paranevat käytössä. Aika jänskää kun Sofia vain seisottaa sitä vaatehuoneessa... Eteisessä... Matkalaukussa... Ikean kassissa.

Enkä mä tiedä ketään, joka ottaa kaveinsa äisin laukun käyttöön ja esittelee sitä omanaan.

Sä et tiedä ketään, jonka äidillä on Birkin.

Ja sekös ottaa päähän 😂👍

Vierailija
1238/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pian loppuisi Sofialta ja muilta päivärahat ja asumistuet ym kelalta saatavat avustukset, jos kukaan ei kävisi töissä ja maksaisi VEROJA. Niillä tätä hyvinvointiyhteiskuntaa ylläpidetään, se raha kun ei putoa taivaasta. Jotes hus hus töihin Sofia, nuori terve nainen!

Niin ja mitellään sitten maksaisi verot saamistaan palkoista/palkkioista. Martinalta ja siepiltä voi kysyä neuvoa. Ne tytöt on maksanut ihan iloisesti veroja.

Hei alapeukuttaja, onko sulla mitään käryä miten meille käy jos jätetään verot maksamatta. Sofialla on pelkkää verovelkaa yhden hyvätuloisen ihmisen vuosipalkan verran. Silläkin olisi maksanut vaikka jonkun sairaanhoitajan liksan. Mut hei ei mitään, veronkierto on tosii jees juttu.

Veronkierto on yleisempää kuin tiedätkään...

Se ei tee siitä yhtään sen hyväksyttävämpää eli mikä pointti kommentissasi? En ihan tajunnut.

Vierailija
1239/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ei tarvitse.

Ei kai Suomessa kenenkään tarvitse. Tehdä töitä lainkaan. Hyvä sosiaaliturva, Jotkut vaan haluaa, jostain kumman syystä, tulla toimeen omillaan ja elättää itsensä työllään. Jotkut pitävät oikein suurena hyveenäkin ahkeruutta, rehellisyyttä ja sitoutumista. 

Onneksi on muitakin kuin näitä peri-luterilaisen kasvatuksen saaneita. Anna kaikkien kukkien kukkia vaan. Suvaitsevaisena ei pinna kiristy niin paljon, eikä ole tarvetta kytätä muiden tekemisiä!

Onpas erikoinen kommentti - Onneksi on muitakin kuin itse itsensä elättäviä. No tätä ei kovin moni varmasti olekaan älynnyt juhlistaa. Melkoista neroutta, antakaa tälle palkinto!

Vierailija
1240/1427 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sofialla ei oikeasti ole asuntoa?Miksi menee kassien kanssa ympäri Hesan hotelleja?

Ketju on lukittu.