Stefun ja Sofian lemmenloma Pohjanmaalla
Kommentit (1427)
Vierailija kirjoitti:
Noin vain ilmoittivat Sofia ja Stefan olevansa together again Stofyn stoorissa eilen. :) Eimuutaku onnea ja menestystä vain tälle reissulle! Vähän tekis mieli alkaa lyömään vetoa suhteen kestosta tällä kertaa, mutta annetaan nyt toisille reilu mahdollisuus taas!
"ylläri" olen ilkeä ja pistän vedon vetämään, annetaan 2 kk suhteelle aikaa...
Sirpa Selännekin toivotti Sofialle parempaa tulevaa vuotta. Aika hyvin on Stefun ”lähipiiriin” uinut. Mihin Isabella muuten jäi?
Vierailija kirjoitti:
Ihana asukokonaisuus oli Sofialla! Ja hyvä jos ovat Stefanin kanssa ystäviä. Tukevat toisiaan erojensa jälkeen. Kaikkea hyvää kaikille tasapuolisesti.
no jos tykkää tommosesta halvannäkösestä pikkumekosta
Oliko ihan laillinen tuo ilotulitus Helsingin keskustassa 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vain ilmoittivat Sofia ja Stefan olevansa together again Stofyn stoorissa eilen. :) Eimuutaku onnea ja menestystä vain tälle reissulle! Vähän tekis mieli alkaa lyömään vetoa suhteen kestosta tällä kertaa, mutta annetaan nyt toisille reilu mahdollisuus taas!
Ööö, mikä suhde? Ovat ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, mikä suhde? Ovat ystäviä.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Sirpa Selännekin toivotti Sofialle parempaa tulevaa vuotta. Aika hyvin on Stefun ”lähipiiriin” uinut. Mihin Isabella muuten jäi?
Taisi marraskuussa päättyä se Stefanin koeaika. Johan siihen mennessä ehtii vaikka naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessähän ne on olleet koko ajan, Sofia vaan laittoi Stefun vähän kärsimään ja se on ihan oikein.
Stefu olisi tyylikkäämminkin suhteen päättämisen vaiheita syksyllä hoitaa.
Stefulla oli tavallaan koeaika ja on läpäissyt sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoja valeita täällä, ette sit mitään uutta keksi.
Soffe ja Stefu rakastaa toisiaan, ettekä voi sille mitään.
Ensi viikon Seiskasta saadaan lukea uusi tarina Levin reissusta... Rinteessä oli eräs Seiskan toimittaja.
Kai Hörkkö matkusti Dubaihin stalkkaamaan Martinaa ja taulurosvoa... Siitä saisi mehevän jutun. :D
Tää olis kuumaa kamaa.
Kaikki tietää että S&S on olleet yhdessä kuitenkin, eikä siinä ole mitään uutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stefu ja sofia Savoyssa yhdessä.
Tietenkin ne on.
Täällä on taas väitetty uskomatonta soopaa Levin reissusta eilisestä alkaen. Yhdessä ne oli koko Levin reissun, yhdessä tulivat autolla pohjoisesta Tuurin kautta Helsinkiin. Välit on hyvät Seveliuksen kanssa, seuraavat toisiaan instassa ja yhdessä viettävät uutta vuottakin, vaikka täällä kaikkea muuta on taas väitetty.
Huvinsa kullakin.
Tosi hyvältä näyttää välit Seveliuksen kanssa kun Sevelius vietti uutta vuotta Ranen exän Lindamanuelan kanssa eikä Sofian. Miksi valehtelet että olisivat viettäneet uutta vuotta yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Martina tuo taulurosvokuvion esiin Iholla-sarjassa?
”Olen tavannut uuden ihanan miehen...”
Kiitollinen, siunattu ja onnellinen ja varsinkin voimaantullut. :D
Siitä "ihana" mies, että se ei kestä päivänvaloa. Pitää matkustaa Dubaihin treffeille, vaikka mies asuu (naisensa kanssa) lähinaapurissa (Ruotsissa).
Oikeesti mä revin karvat päästäni, jos edes vahingossa satun katsomaan jotain jaksoa, missä Martina jälleen kerran itkee "raastavaa" eroaan Stefusta. Koskahan se päästää irti Stefusta? Tuskin koskaan. Riippana roikkuu loppu elämän. :(
Ja otsikko oli siis Stefun ja Sofian lemmenloma pohjanmaalla. Ja Stefu ja Martina ovat eronneet ja molemmilla on jo uudet kumppanit. Luulisin että Stefullakin.
Älkää jankatko martinasta enää.
Itse en kestäisi Sofiaa "ystävänä" päivääkään. En pidä itseään täynnä olevista ihmisistä. Isabellalla sen sijaan on sydän paikallaan, taitaa olla upea ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Martina tuo taulurosvokuvion esiin Iholla-sarjassa?
”Olen tavannut uuden ihanan miehen...”
Kiitollinen, siunattu ja onnellinen ja varsinkin voimaantullut. :D
Siitä "ihana" mies, että se ei kestä päivänvaloa. Pitää matkustaa Dubaihin treffeille, vaikka mies asuu (naisensa kanssa) lähinaapurissa (Ruotsissa).
Oikeesti mä revin karvat päästäni, jos edes vahingossa satun katsomaan jotain jaksoa, missä Martina jälleen kerran itkee "raastavaa" eroaan Stefusta. Koskahan se päästää irti Stefusta? Tuskin koskaan. Riippana roikkuu loppu elämän. :(
Onko sulla muistisairaus? Kuvaukset tehty siihen aikaan, kun ero oli tuore. Miksi sun sitä pitäisi katsoakaan, kun ei Sofia siinä ohjelmassa ole? Milloin sinä päästät irti, vai roikutko palstariippana Martinan kannoilla loppuelämäsi? Jos joku noin pahasti ahdistaa, niin miksi ihmeessä pitää kuluttaa minuuttiakaan inhoamaansa naiseen? Vai onko elämä tyhjää...
Miten Sofian stalkkaajilla on uusi vuosi lähtenyt käyntiin? Onko Sofialla näkynyt mitään kallista? Oliko ruoka kallista ravintolassa? Eikö ole vielä tullut tarinoita? Syyhyttääkö sormea milloin stalkkaamanne uhrit alkavat postaamaan videoita?
Perustakaa noille Martina-jutuille oma ketju, kiitos.
Ihmettelen vaan, että jos oli Road Trip pohjoisesta, niin miksi eivät käyneet Ylivieskassa Soffen kotikonnuilla ?
Nyt on kyllä sairas keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Itse naisena en antaisi ikinä irakilaisen miehen edes koskea minuun. Onneksi ei tarvikaan. On oma suomalainen mies, joka ei ole rikollinen. Ei mulla muuta.
Onko oma suomalainen miehesikin yhtä ras...tinen? Yleistät nimittäin nyt koko kansan. Aika paha.
Ihana asukokonaisuus oli Sofialla! Ja hyvä jos ovat Stefanin kanssa ystäviä. Tukevat toisiaan erojensa jälkeen. Kaikkea hyvää kaikille tasapuolisesti.