Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotenkin epänormaalia että minusta on ihanaa olla etävanhempi?

Vierailija
02.06.2014 |

Ainoa huono puoli on ikävä, kun lapset tulevat luokseni vain joka toiseksi viikoksi.

Alkuun olin kauhuissani erosta ja siitä että lapset jäisivät isälleen. Niin kuitenkin oli helpompaa sillä lasten isä oli jäämässä tutulle seudulle samaan taloon asumaan ja kun lapset olivat jo kouluikäisiä, oli luonnollisempaa antaa heidän jatkaa tutussa koulussa tuttujen kaverien kanssa. Jos he olisivat tulleet minun mukaani pk-seudulle, josta olin saanut työpaikan, olisi heidän koulunsa ja kaverit vaihtuneet.

Ja olen minäkin nauttinut, alkuun tuntui yksinäiseltä mutta en antanut itseni jäädä kotiin makaamaan vaan pidin itseni liikkeelle. Sain uusia ystäviä ja löysin rakkautta. Olen pystynyt antamaan tyälleni enemmän nyt kun se aika ei ole pois lapsilta. Olen onnellinen ja uskon että lapsetkin ovat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on hyvin, kaikki ON hyvin.

Vierailija
2/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään kummallista. Onhan se paljon helpompaa noin. Itsekin puolivitsinä heitin miehelle erään hirveän päivän jälkeen, että jospa erottaisiin ja jaettaisiin hoitovastuu vuoro viikoiksi. Vanhempien kannalta erittäin kätevä ratkaisu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuoroviikkoäiti. Tämä sopii minulel äärimmäisen hyvin. Oma äitinikin on todennut, että jaksan paljon paremmin näin.

Sen viikon jaksaa lasten kanssa, ja sitten saa taas ladata akkuja seuraavan viikon, jotta kestää taas seuraavan viikon vaatimukset.

Vierailija
4/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi olen kadentinut yksinhuoltajia joilla hyvät suhteet lapsen isään ja jakavat hyvin lasten hoidon.

Vierailija
5/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ettei sitä omaa aikaa saa parisuhteessa järjestymään molemmille. Voisi kuvitella, että se olisi paljon helpompaa, mutta ehei....

Vierailija
6/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin haluaisin olla etävanhempi,mutta lapsen isä on kuollut niin mahdotonta. :/

Vierailija
7/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 15:41"]Ei siinä ole mitään kummallista. Onhan se paljon helpompaa noin. Itsekin puolivitsinä heitin miehelle erään hirveän päivän jälkeen, että jospa erottaisiin ja jaettaisiin hoitovastuu vuoro viikoiksi. Vanhempien kannalta erittäin kätevä ratkaisu.

[/quote]

nimenomaan VANHEMPIEN kannalta. Entäs lasten?? Ei ole mitään kiinteää kotia kun on viikko-viikkosysteemi. Älytöntä, olen aina miettinyt kuinka vanhemmat ovat epäkelpoja tehdessään tällaisen ratkaisun. Jos joskus jostain kumman syystä eroaisin mieheni kanssa niin kyllä lapset asuisivat jommalla kummalla vakituisesti että heillä olisi vakituinen koti- ja tapaisivat tietysti jatkuvasti etävanhempaa.

sitä paitsi AP, et sä ole etävanhempi sen enempää kun lasten isäkään tolla systeemillä.

Vierailija
8/8 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin..te ajattelette vain miten on paras teidän itsenne kannalta..mutta paskat lapsista jos ne joutuu reissaamaan kahden kodin väliä pitkiäkin matkoja ja sopeutumaan teidän nyxiinne ja uusperheisiin

Kun te tarvitsette sitä lomaa lapsistanne. Minäminäminä..tätä se on nykyään. . Teidänlaisille ihmisille ei olisi saanut syntyä yhtään lasta!

Järjestäkää asiat parisuhteissa niin että molemmat vanhemmat saa omaa aikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä