Muistutus: ketiapiini (Ketipinor, Seroquel) pienentää aivojen tilavuutta.
Googlettamalla "quetiapine brain shrinkage" löytyy paljon juttua ja tieteellisiä tutkimuksia.
Lääkäreille, jotka määräävät kevyesti tuota, on oma paikkansa helvetissä. Kannattaa varmaan miettiä kahdesti, että syökö tuota paskaa esim. unettomuuteen.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykoosi ja unettomuus tuhoavat aivoja vielä enemmän.
Miksi kukaan söisi myrkkyä unettomuuteen?
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/Myrkkymaissi.jpg
Onko niissä maltodekstriiniä? Se on maissista tehty yleensä.
Ketiapiini kirjaimellisesti tuhoaa aivoja, joten se on myrkkyä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
chardon LL maize
Pistä kuvahakkuun tuo, niin selviää. Halpaa ainetta maailmalla, halutaan myydä kalliilla, ei sen kummempaa. Apuaineissa ainakin. Vitamiinivalmisteissa öljynä ja glukoosifruktoosisiirappina.
Vierailija kirjoitti:
Mitä suosittelet kun mikään ei auta?
Mindfulnesia. Käsitteenä tosin tavattoman laaja.
Mutta itse olen saanut muutettua ajatusmallini siihen, että huolia kohdatessa minua alkaa väsyttää ja haluan vajojata omaan maailmaani. Aiemman stressaamisen sijaan.
Mun elämänlaatua ketipinor on parantanut huikeasti, samoin monen ystäväni. Syön pientä annosta unettomuuteen ja nukun nykyisin kuin pikkulapsi. Aiemmin kärsin vuosia unihäiriöistä, jotka pahenivat 45 täytettyäni. Viimeiset kolme vuotta olen herännyt aamuisin virkeänä, oikein tunnen miten olen palautunut yöunilla ja aivonesteet virtaavat pää kirkkaana. Jos aivot on kutistuneet, niin eipä ole ainakaan meikäläisen asiantuntijatyössä haitannut! En sitten tiedä miten on noiden suurten annosten ja psykoosin ym. vakavien mielenterveysongelmien kanssa, luulisin että lääkkeiden otto kannattaisi silloinkin ennemmin kun av:lle vähän väliä uusien vainoharha-aloitusten tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
chardon LL maize
Pistä kuvahakkuun tuo, niin selviää. Halpaa ainetta maailmalla, halutaan myydä kalliilla, ei sen kummempaa. Apuaineissa ainakin. Vitamiinivalmisteissa öljynä ja glukoosifruktoosisiirappina.
Eh heh, Ketipinorhan on halpaa kuin saippua!
Ilman unta ei ole aivoja ollenkaan.
No minkäs teet jos ei muuten saa unta? Mun pitää kuitenkin jaksaa töissä käydä. Nukahtamislääkkeitä oli joskus, mutta niistä katosi teho tosi nopeasti, ihan muutamassa viikossa. Saan unta kunnon annostuksella alkoholia, mutta en voi sitäkään tintata kaiket illat ja kyllä sekin tuhoaa aivoja.
Ketipinor on mulla antanut unen paremmin kuin mikään muu tähän asti ja pienemmillä sivuvaikutuksilla kuin esimerkiksi mirtatsapin, koska se aiheutti ihan järisyttävää ruokahalua ja lihosin sen kanssa kymmeniä kiloja.
Että ehkä sitten mielummin tää Keripinor kuitenkin? Vai mitä tarjoat tilalle? Tuskin mitään sellaista mitä lääkäri määrää? Ja nekö ei sitten aiheuta mitään muutoksia aivoissa ne huumeet vai? Kummasti narkkarit on lopulta ihan keharin tasolla kun niitä aikansa vetää.
Vierailija kirjoitti:
No minkäs teet jos ei muuten saa unta? Mun pitää kuitenkin jaksaa töissä käydä. Nukahtamislääkkeitä oli joskus, mutta niistä katosi teho tosi nopeasti, ihan muutamassa viikossa. Saan unta kunnon annostuksella alkoholia, mutta en voi sitäkään tintata kaiket illat ja kyllä sekin tuhoaa aivoja.
Ketipinor on mulla antanut unen paremmin kuin mikään muu tähän asti ja pienemmillä sivuvaikutuksilla kuin esimerkiksi mirtatsapin, koska se aiheutti ihan järisyttävää ruokahalua ja lihosin sen kanssa kymmeniä kiloja.
Että ehkä sitten mielummin tää Keripinor kuitenkin? Vai mitä tarjoat tilalle? Tuskin mitään sellaista mitä lääkäri määrää? Ja nekö ei sitten aiheuta mitään muutoksia aivoissa ne huumeet vai? Kummasti narkkarit on lopulta ihan keharin tasolla kun niitä aikansa vetää.
CBD-öljy
Lääkkeissä on yleensä silti hyödyt suurempia kuin haitat. Ihan sama minkä lääkkeen otat tarkastelun alle aina sielä löyty joku joka on siihen jopa kuollut. Aina on näitä lääkekielteisiä jotka ei ota edes buranaa kun kuvittelevat olevansa jotain sankareita kipuineen. Samaan aikaan syödään ja juodaan kaikkea muuta mm.maksaa vaurioitavia ruokia ja juomia. Harva jotain ketipinoriakaan lopun elämää vetää vaan sen pahimmat yli.
AP on vaan kateellinen lääkkeen tuomista hyvistä yöunista. Harmillistako, että vihdoin kehitetty lääke, mikä oikeasti auttaa eikä toleranssi tähän kasva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olepa sitten iloinen, jos pärjäät ilman. Ei noita kukaan huvikseen syö. Idiootti.
Surullista, että ihmiset tekevät peruuttamatonta tuhoa aivoilleen vaikka terveellisempiäkin vaihtoehtoja olisi unettomuuteen.
Jos lääkäri määrää jotain lääkettä, niin ei ole minusta potilaan asia arvioida, tekeekö se peruuttamatonta tuhoa vai ei. Ongelma on silloin lääkärissä. Ihmisten syyllistäminen siitä, että he ottavat reseptilääkkeitä, on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olepa sitten iloinen, jos pärjäät ilman. Ei noita kukaan huvikseen syö. Idiootti.
Surullista, että ihmiset tekevät peruuttamatonta tuhoa aivoilleen vaikka terveellisempiäkin vaihtoehtoja olisi unettomuuteen.
Jos lääkäri määrää jotain lääkettä, niin ei ole minusta potilaan asia arvioida, tekeekö se peruuttamatonta tuhoa vai ei. Ongelma on silloin lääkärissä. Ihmisten syyllistäminen siitä, että he ottavat reseptilääkkeitä, on paskaa.
Minähän sanoin aloituksessa että kevyesti ketiapiinia määräville lääkäreille on oma paikkansa helvetissä. Ei siihen lääkäriin tarvitse aivan sokeasti silti luottaa
Vierailija kirjoitti:
AP on vaan kateellinen lääkkeen tuomista hyvistä yöunista. Harmillistako, että vihdoin kehitetty lääke, mikä oikeasti auttaa eikä toleranssi tähän kasva?
Olet tainnut pidempään syödä jo Ketipinoria kun aivotoiminta tuolla tasolla?
Ketipinor on useille toimiva lääke tarkoitukseensa. Esimerkiksi nukahtamisen apuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CBD-öljy
Onko laillista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/uniprofessori-unilaakkeiden-pitkaai…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CBD-öljy
Onko laillista?
Käsittääkseni lain mukaan sitä ei saa Suomessa myydä elintarvikekäyttöön, mutta sellainen porsaanreikä on että esim. ihoöljynä saa myydä ja sitä voi syödä. Kärkkäiseltä sitä esimerkiksi löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketipinor aiheuttaa helvetillisiä levottomia jalkoja ja levotonta oloa. Mulla alkoi levottomat jalat tuota käyttäessä eikä ole poistuneet sen jälkeen. Ja mikä parasta. Levottomat jalat häiritsee yöunta.
Sun pitää kesksutella lääkärin kanssa annoksen nostamisesta. Se on ihan hyvä lääke, mutta jotkut tarvitsevat isoja annoksia.
o.O
on se kumma kun nykyään ei voi käydä töissä ilman skitsofrenialääkkeiden syömistä unettomuuteen.
Piti vielä lisätä, että moni aine on tietyllä tavalla käytettynä hyödyllinen tai jopa terveyttä edistävä. Väärin ja väärällä annoksella käytettynä jopa kuolemaksi. Puhumattakaan, että eri aineet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavoin. Vai onko tämä aivan uusi juttu sinulle?