Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistutus: ketiapiini (Ketipinor, Seroquel) pienentää aivojen tilavuutta.

Vierailija
29.12.2020 |

Googlettamalla "quetiapine brain shrinkage" löytyy paljon juttua ja tieteellisiä tutkimuksia.

Lääkäreille, jotka määräävät kevyesti tuota, on oma paikkansa helvetissä. Kannattaa varmaan miettiä kahdesti, että syökö tuota paskaa esim. unettomuuteen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinor aiheuttaa helvetillisiä levottomia jalkoja ja levotonta oloa. Mulla alkoi levottomat jalat tuota käyttäessä eikä ole poistuneet sen jälkeen. Ja mikä parasta. Levottomat jalat häiritsee yöunta. 

Samoin! Samaa teki Azona!

Vierailija
62/64 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voinut käyttää ketiä 25mg enempää ja sekin satunnaisesti teki todella riivatunmoiset olot käsiin ja jalkoihin ja jos nukahdinkin heräsin levottomiin jalkoihin ja käsiin. Tuota myrkkyä tungin itseeni lähemmäs 2vuotta ja sen jälkeen irtaannutin kertaheitolla, 7kk meni todella vähällä unilla, mutta sen jälkeen olen nukkunut hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulin niin levottomaksi Ketipinorista jota määrättiin krooniseen unettomuuteen,että en nukkunut vaan kävelin kämppää ympäri. Lääkärin mielestä vain kuvittelin oireet.. Joo ihan huvikseen kävelin tuntikausia ja jos istuin,piti heijata tai viputtaa jalkoja.

Vierailija
64/64 |
23.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi