Mies etsii siskonsa näköistä naista.
Suomalaistutkimus: Mies etsii siskonsa näköistä naista
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014052318334832_lz.shtml
Mites on, oletko miehesi siskon näköinen ( jos nyt miehelläsi on siskoa)
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="21.06.2015 klo 15:15"]
Kälyni on 160-senttinen tappi, jolla on vaalea pystytukka, vaaleat silmät, olemattomat kulmakarvat ja nöpönenä. Minä olen kaksikymmentä senttiä pitempi ja minulla on pitkät, tummat hiukset, tummahkot silmät, tuuheat kulmakarvat ja kokoon sopiva suora nenä. Olemme myös aivan erimuotoisia: jos kävisimme toistemme vaatekaapilla, ainoa kummallekin sopiva vaatekappale olisi poncho tai pipo.
Minä taas pidän nimenomaan oman sukuni piirteitä kantavista miehistä: pitkistä, rotevista, kaikilta piirteiltään näyttävistä komistuksista.
Ehkä Marcinkowska käytti samaa tutkimusmenetelmää kuin minä gradussani, kun piti valmistua mahdollisimman nopeasti eikä arvosanalla ollut väliä: poistin ennen ensimmäistä seminaaria materiaalista pari poikkeavaa kohtaa, joiden käsittelyn arvelin vievän liikaa aikaa ja vaatimaan turhaa vaivannäköä. Ja ihan hyvä arvosana tuli silti.
[/quote]
Öh...
Olen kälyni vastakohta. Käly on pitempi, hyvin hoikka, ohkaiset pitkät houkset, pitkä suora nenä. Äänikin on sellainen tumma/maskuliininen. Itse olen lyhyt, ehkä vähän pullea mutten mikään läski, sievä nenä, vaalea pitkä polkka. Minun ääneni on ehkä hieman kimittävä, varsinkin jos innostun/suutun :D
Aika nappiin menee, mun isoveljeni nappasi mun parhaan ystäväni jonka kanssa olemme melkein täysin samannäköisiä ja luonteeltamme aivan samanlaisia....
Näytin hyvin samantapaiselta kuin mieheni sisko. Hänen eräs sukulainen sekoitti meidät keskenään facebook kuvan perusteella... Noloa :D
Olemme kyllä kuin päivä ja yö - onneksi.
Tiedän veljeni naismaun aika hyvin ja olen täysi vastakohta sille. Hän on pienestä asti ihastunut samantyylisiin tyttöihin ja naisiin.
Joo ei. :D
Miehen sisko on oikein lävistetty, tomboy-tyylinen nainen jolla on hyvin vahva luusto ja vahvat piirteet, leuka, hampaat jne.
Minä taas olen tyyliltäni hyvinkin naisellinen, ei tatuointeja, läväreitä ja piirteet aivan erilaiset.
Meillä ei taida pitää paikkaansa :D Miehen sisko on sellainen hieman pullukka ja muutenkin isokokoinen (pitkä), kasvon muoto ihan erilainen kun minulla. Itse olen hyvin lyhyt ja pieni rakenteeltani ja muutenkin täysin erinäköinen.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 13:38"]
Suomalaistutkimus: Mies etsii siskonsa näköistä naista
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014052318334832_lz.shtml
Mites on, oletko miehesi siskon näköinen ( jos nyt miehelläsi on siskoa)
[/quote]
Olin seurustelun alkuaikoina hyvinkin kälyni kaltainen. Kapeat kasvot, kapea nenä, olemme yhtä pitkiä ja pukeuduimme aika samalla tavalla. Sitten menin naimisiin ja nykyään näytän enemmän joltain kaukaiselta romanialaiselta lihavalta isotädiltä..
No, miehen sisko on tumma, siro ja pienikokoinen, hänellä on pieni nenä.
Olen pidempi, tukevampi ja isonenäinen :D Muistutan ruumiinrakenteeltani aika paljon miehen äitiä.
Äidin ja siskon kasvonpiirteet ovat keskenään samanlaiset. Minulla on ihan erilaiset kasvonpiirteet.
Kälyni on 160-senttinen tappi, jolla on vaalea pystytukka, vaaleat silmät, olemattomat kulmakarvat ja nöpönenä. Minä olen kaksikymmentä senttiä pitempi ja minulla on pitkät, tummat hiukset, tummahkot silmät, tuuheat kulmakarvat ja kokoon sopiva suora nenä. Olemme myös aivan erimuotoisia: jos kävisimme toistemme vaatekaapilla, ainoa kummallekin sopiva vaatekappale olisi poncho tai pipo.
Minä taas pidän nimenomaan oman sukuni piirteitä kantavista miehistä: pitkistä, rotevista, kaikilta piirteiltään näyttävistä komistuksista.
Ehkä Marcinkowska käytti samaa tutkimusmenetelmää kuin minä gradussani, kun piti valmistua mahdollisimman nopeasti eikä arvosanalla ollut väliä: poistin ennen ensimmäistä seminaaria materiaalista pari poikkeavaa kohtaa, joiden käsittelyn arvelin vievän liikaa aikaa ja vaatimaan turhaa vaivannäköä. Ja ihan hyvä arvosana tuli silti.