Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos haluaa silmälasit edullisesti niin SpecSavers vai Lens Way?

Vierailija
02.06.2014 |

Kummassa parempi hinta-laatusuhde?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan.

Halvalla ei valitettavasti saa laatua. Olen ostanut todella monista kaupoista laseja, koska tykkään pitää erilaisia erilaisina päivinä ja eri tilaisuuksissa. Ostan mielelläni halpoja juuri sen takia. Ne kuitenkin löystyvät, rikkoutuvat, linssit ovat huonolaatuisia, naarmuuntuvat vaikka olisi pinnoite jne. Toki nuokin liikkeet korjaavat takuuseen, mutta kun viikon päästä on sama tilanne, ei paljon viitsisi juosta. Usein on käynyt myös niin, että olen saanut aivan väärät lasit ja niitä oikeita on etsitty viikkokausia ympäri Suomea. Parhaimmillaan odotin Specsaversin laseja kuusi viikkoa. Soitin aika monta puhelua tuossa ajassa ja kävin liikkeessä 30 km päässä. Mitään hyvitystä en saanut.

Instrussa esim. on huono palvelu, mutta lasit ovat laadukkaita. Ja tarjouksista saa samalla hinnalla kuin halpiskaupoista.

Vierailija
2/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisseniltä olen ostanut, saanut hyvää palvelua ja aina hyvät silmälasit halvalla. Specsaversillä en käy enää koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fawopticilta olen tilannut monta vuotta. Satasen tai parin lasit ovat olleet laadukkaampia kuin aiemmat tonnin maksaneet. Ja jos eivät ole hyvät senkun laittaa takaisin

Vierailija
4/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minä Favoptic.

Vierailija
5/5 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin netistä, zennioptical.com. Maksoi alle 30 euroa pinnoituksilla, ja parempaa laatua kuin specsaversiltä. Kaksi vuotta vanhat kohta, yhä tiukassa ruuvit ja ei yhtään naarmuja linsseissä. Tietenkään laseja ei sitten saa kokeilla, eikä niitä sulateta täysin pään malliseksi, mut hei, hyvää laatua alle 30e!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme