Katrie Daler raskaana!
Kommentit (55)
Katrie on superkaunis, sillon kun ei tee duckfacea..
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 16:49"]
Kyllä yököttää, 18-vuotias poikaystävä :D Minulle ei kelpaisi 4 v vanhempikaan, saati sitten 4 v NUOREMPI kakara :D Voin kuvitella kuinka tuollaisten keskustelut koostuvat BB:n viikkotehtävistä, instagramista, facebookista ja viime viikonlopun bileistä.
[/quote]
miksi heidän kahdenkeskiset keskustelut häiritsevät sinua? keskustelkoot vaikka paskasta, kunhan sinä tiedät olevasi älykkäämpi ja parempi ihminen.
Ei kukaan ole koskaan valmis äidiksi, äidiksi kasvetaan lapsen myötä!!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 23:10"]Moni 21-vuotias nuorukainen seurustelee 18-vuotiaan tyllerön kanssa, eikä siitä mitään haloota synny..
[/quote]
Miehet kehittyy hitaammin
[/quote]
Keskimäärin kyllä, mutta se ei sulje pois nopeammin kehittyviä yksilöitä.
[/quote]
No tää ei oo ainakaan mikään nopeesti kehittynyt yksilö. Kaupan kassa jolla on vieläki koulut kesken. Oon ollut samassa koulussa ja vielä kaksi vuotta sitten oli täysin lapsi. Äiti joku chättijuontaja, ei tota ammattia tehdä loppuelämää, ei enää edes viittä vuotta. Sääliksi käy lasta. :(
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 01:39"]Ja on kyllä kaunis odottaja!
[/quote]
Jos kilo meikkiä, silarit (kiva imettää muuten..) ja miljoona kuvaa itsestään instagramissa on se, mitä lapset tarvitsevat on varmasti onnellinen vauva. Jotenkin hirvittää kun selasi instaa ja siellä oli vain loputon, loputon virta kuvia omasta naamasta ja tisseistään, naamasta ja tisseistä, naamasta ja tisseisyä. Eiks noilla ole mitään normaalia muuta elämää? Tai kavereita? Ketään muuta kenestä ottaa kuvaa?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:31"]Jos ette edes tiedä kuka on kyseessä, niin miksi vaivauduitte lukemaan koko juttua ja kirjoittamaan tänne? :D
Ja selvennykseksi, että Katrie nousi kuuluisuuteen voitettuaan Miss Helsinki kisat muistaakseni 2012, tekee mallin- ja tv-hommia yms. Enkä usko että hänen miekkonen olisi 18...? Vaikka no, mitä väliä siitä mulle tai teille jos onkin, sen mitä tiedän niin ovat tunteneet ja seurustelleet jo pitkään, ja asuvatkin yhdessä. Katrie vaikuttaa ihan fiksulta nuorelta ihmiseltä, ei tosiaan mikään bimbo!
[/quote]
Hyvinpä tunnet rakkaan fanisi kun jätkän ikäkin pimennossa
Just tänään facessa päivitti että niille tulee vauva
Katrie on 21. Että ihan normaali ikäero, jos toi jannu onkin 18. Ovat seurustelleet noin vuoden, ainakin ton miehen instan mukaan. Lehtijuttu kertoi, että ovat olleet ensin kavereita, siitä suhde syventynyt rakkaudeksi.
Hieno juttu! Tosin hieman yllätyin, katrie ei vaikuttanut minun silmiini siltä, että olisi vielä vauvan halunnut.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 21:50"]
Hieno juttu! Tosin hieman yllätyin, katrie ei vaikuttanut minun silmiini siltä, että olisi vielä vauvan halunnut.
[/quote]Noh, vahinkoja sattuu..
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 20:31"]
Jos ette edes tiedä kuka on kyseessä, niin miksi vaivauduitte lukemaan koko juttua ja kirjoittamaan tänne? :D
Ja selvennykseksi, että Katrie nousi kuuluisuuteen voitettuaan Miss Helsinki kisat muistaakseni 2012, tekee mallin- ja tv-hommia yms. Enkä usko että hänen miekkonen olisi 18...? Vaikka no, mitä väliä siitä mulle tai teille jos onkin, sen mitä tiedän niin ovat tunteneet ja seurustelleet jo pitkään, ja asuvatkin yhdessä. Katrie vaikuttaa ihan fiksulta nuorelta ihmiseltä, ei tosiaan mikään bimbo!
[/quote]
on se t. Samassa koulussa ollut
'96 äijä. Viikko sitten taisi olla vielä 17.
Jos ette edes tiedä kuka on kyseessä, niin miksi vaivauduitte lukemaan koko juttua ja kirjoittamaan tänne? :D
Eikö sen ex ollut joku linnakundi?
Kuka alapeukuttaa toisen raskausuutista? Katkera, tahtomattaan lapseton? Ruma? Lihava?
En tajua tätä palstaa.
Kyllä yököttää, 18-vuotias poikaystävä :D Minulle ei kelpaisi 4 v vanhempikaan, saati sitten 4 v NUOREMPI kakara :D Voin kuvitella kuinka tuollaisten keskustelut koostuvat BB:n viikkotehtävistä, instagramista, facebookista ja viime viikonlopun bileistä.