Luin isien palstalta totuuden synnyttäneestä alapäästä:D
Ei se teidän ylistämä jumppa kaikkea pelasta. Synnyttänyt on synnyttänyt valitettevaa teille. Tota mieltä oli kaikki n. 100 isää omalla nimellään fb ryhmässä. Oli keskustelua tuosta alapää jumpastakin ...
Kommentit (53)
Mitä se haittaa jos eletystä elämästä jää vartaloon merkkejä?
Minulle ainakin omat lapset ovat tärkeämpiä kuin se kuinka paljon tuotan miehelle seksuaalista nautintoa. Tietysti jokaisella on omat tärkeysjärjestyksensä, eikä kukaan voi mennä sanomaan että omansa olisivat tärkeämpiä tai parempia kuin jonkun toisen :)
No voi kamala. Ellei kelpaa niin hakekoon muualta :D
Kyllä munssa monta pahempaakin vikaa on.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 12:58"]Jaa. Aina minunkin miehelle on pimppini kelvannut ja sanoo sitä tiukaksi. Olen 23-vuotias ja olen synnyttänyt viisi vuotta sitten. Lisäksi olimme MINUN tahdosta erossa kolme vuotta sitten vuoden verran ja sen aikana minulla oli useita seksikumppaneita ja kaikille kelpasi useamman kerran. Jos eu kelpaa niin hakekoot muualta, yksinkertaista.
[/quote]
Kyllä se vielä hakeekin.
Tää on niin SAIRASTA! Aikuiset naiset ja äidit täällä asettaa vaginansa ulkonäön ja tiukkuuden joksikin saavutukseksi. Sektioita tehtaillaan ulkonäkösyistä.
Ihmisten arvot on niin perseellään.
SAIRASTA!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:20"]
Olen 2kk sitten synnyttänyt. Väljempi olen kuin aiemmin, mutta jopa niinkin pahasti että yksi sormi menee lämmittelemättä sisälle kun ennen yksikin teki tiukkaa yhtäkkiä laitettuna. Hui kamala siis mikä toosa.
Onneksi miehellä ei ole etusormeani ohuempaa penistä ;)
[/quote]
Sinänsä näin. Mutta tuntuuhan se kumisaapaskin erilaiselle kuin lenkkari. Toiseen senkun hyppää sisään ja toiseen pitää asettautua. Kumpikin on sopiva, mutta kumpi on mukavampi. JA tarkoituksena ei ole verrata vaginaasi kumisaappaaseen!
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 11:06"]
Tää on niin SAIRASTA! Aikuiset naiset ja äidit täällä asettaa vaginansa ulkonäön ja tiukkuuden joksikin saavutukseksi. Sektioita tehtaillaan ulkonäkösyistä.
SAIRASTA!
[/quote]
Se, että jollain on erilaiset arvot kuin sinulla, ei tee häntä sairaaksi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 13:10"]
Kuule ap, se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Ensinnäkin: Raskaus venyttää/löystyttää alapäätä joka tapauksessa, oli synnytys sitten sektio tai latiesynnytys.
Toiseksi: Ikä löystyttää alapäätä. On aika luonnollista, että esim. 18-vuotiaalla on tiukempi kuin 40-vuotiaalla, se nyt on ihan biologinen fakta. Mutta tämä 18-vuotiaskin on joskus 40 eli löystyminen on väistämättä edessä.
Kolmanneksi: Se on ihan sama, onko synnyttänyt vai ei elämänsä aikana, sillä pian ollaan kaikki taas samalla viivalla. Vai onko useinkin tullut vastaan 50+ naisia, jotka mainostavat tiukkaa alapäätään? Siinä vaiheessa ei ole enää mitään merkitystä, onko synnyttänyt vai ei.
Jos mun mies joskus alkaisi valittamaan, että alapääni olisi liian löysä (varsinkin julkisesti jossain fb-ryhmässä!) niin ei muuta kuin ukolle kenkää ja suurimunaisempi tilalle, problem solved ;)
[/quote]50 vuotiaalla se vasta onkin hyvä pillu kun on niin kuiva että terskaan koskee kun höylää (kuka nyt edes panisi uli 50 vee ämmää?)
[quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="03.06.2014 klo 11:06"]
SAIRASTA!
[/quote]
Se, että jollain on erilaiset arvot kuin sinulla, ei tee häntä sairaaksi.
[/quote]
No kyllä nää puheet ja minäminäminä-keskeisyys, pinnallisten asioiden ihainnointi omien jälkeläistenkin kustannuksella on niin luonnosta vieraantunutta tuubaa, että kyllä se on jo sairasta.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:20"]
En vaan mulle on tehty sektio! Kerroin vaan kun aina te intätte siitä entistäkin tiukemmasta perseestä :D sillä lohdutatte vaan itseänne ja toisia löysäperseitä.
[/quote]Alapää venyy raskaudesta, ei synnytyksestä.
Riippuu ihan toosasta miten se riippuu, toisella exällä en huomannu mitään eroa ennen ja jälkeen synnytyksen kun taas toisella pillu näytti ja tuntu ihan kuuskymppisen värkiltä synnytyksen jälkeen.
Ja mitä sitten? Ei kuule kiinnostaa pätkän vertaa. Seksi tuntuu minusta paremmalta kuin ennen lapsia ja jos miehelleni kelpaan vaikka joka päivä, niin mitä ihmeen väliä? Jumppa auttaa moneen asiaa, esim. ei tule nauraessa pissiä housuun, ei se pimpsasta tee mitään neitsytpimpsaa. Sellaista elämä on. Tyydy siihen hottentotti.
Jaa. Aina minunkin miehelle on pimppini kelvannut ja sanoo sitä tiukaksi. Olen 23-vuotias ja olen synnyttänyt viisi vuotta sitten. Lisäksi olimme MINUN tahdosta erossa kolme vuotta sitten vuoden verran ja sen aikana minulla oli useita seksikumppaneita ja kaikille kelpasi useamman kerran. Jos eu kelpaa niin hakekoot muualta, yksinkertaista.
Laittakaa linkkiä siihen ryhmään niin näkee millaisia nämä täydelliset miekkoset ovat
Kuule ap, se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa.
Ensinnäkin: Raskaus venyttää/löystyttää alapäätä joka tapauksessa, oli synnytys sitten sektio tai latiesynnytys.
Toiseksi: Ikä löystyttää alapäätä. On aika luonnollista, että esim. 18-vuotiaalla on tiukempi kuin 40-vuotiaalla, se nyt on ihan biologinen fakta. Mutta tämä 18-vuotiaskin on joskus 40 eli löystyminen on väistämättä edessä.
Kolmanneksi: Se on ihan sama, onko synnyttänyt vai ei elämänsä aikana, sillä pian ollaan kaikki taas samalla viivalla. Vai onko useinkin tullut vastaan 50+ naisia, jotka mainostavat tiukkaa alapäätään? Siinä vaiheessa ei ole enää mitään merkitystä, onko synnyttänyt vai ei.
Jos mun mies joskus alkaisi valittamaan, että alapääni olisi liian löysä (varsinkin julkisesti jossain fb-ryhmässä!) niin ei muuta kuin ukolle kenkää ja suurimunaisempi tilalle, problem solved ;)
Minusta tuntuu aika pahalta lukea tämmöisiä, aika julmia ovat ihmiset toisilleen.
Pillu tuntuu aina hyvältä. T. Oikea mies
Varmaan joku pienimunasten ryhmä.
normaalilla vehkeellä varusteltu mies
AP varmaan on tietoinen sektion pitkäkestoisista riskeistä mm. kuusikertainen veritulpan riski jossain vaiheessa elämää verrattuna alateitse synnyttäneeseen?
Kyllä mun mies ainakin heittämällä valitsee mieluummin vähän löysemmän tavaran kuin menettää puolison ja lapsen äidin veritulpalle.