Luin isien palstalta totuuden synnyttäneestä alapäästä:D
Ei se teidän ylistämä jumppa kaikkea pelasta. Synnyttänyt on synnyttänyt valitettevaa teille. Tota mieltä oli kaikki n. 100 isää omalla nimellään fb ryhmässä. Oli keskustelua tuosta alapää jumpastakin ...
Kommentit (53)
Antakaa olla, taas toi sama pissis täällä vaan jaksaa availla tätä samaa iänikuista aihetta.
Kelpaan vielä miehelleni, vaikka olen synnyttänyt. Jos en kelpaisi niin löytyy niitä muitakin naisia.
Tämä on niin tätä... Ap vaikuttaa teiniltä kirjoitusasun perusteella. Taidat haluta vaan keskustelua. ;) Jos tuollainen ryhmä on oikeasti olemassa niin niiden miesten kannattaisi ensin katsoa sinne peiliin. Kukaan ei ole täydellinen. Me kaikki rupsahdamme lopulta, hautausmaalla tavataan! :)
En ole synnyttänyt millään tavalla, vaan sain lapseni valmiina. Silti värkkini näyttää täysin erilaiselta nyt 55-vuotiaana kuin parikymppisenä. Tiukka se kyllä on, vaivaksi asti, nyt, kun vaihdevuodet ja normaali kostuminen ovat taakse jäänyttä elämää. Että ihan tiedoksi teille :)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 12:59"]
Laittakaa linkkiä siihen ryhmään niin näkee millaisia nämä täydelliset miekkoset ovat
[/quote]
Ja itsehän et ole varmaan koskaan arvostellut ketään? VAi oletko sinäkin täydellinen?
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:31"]
Minusta olisi erittäin noloa jos tietäisin että mieheni/veljeni/isäni/joku muu miespuoleinen läheiseni haukkuisi puolisonsa alapäätä julkisesti facebook ryhmässä tai muuallakaan!
Erityisesti kaikki, mikä jää uimapukujen sisälle on yksityisiä alueita. Niitä ei "esitellä" kuin harvoille ihmisille, joihin luottaa ja jotka hyväksyvät toisen kaikkine vikoineen ja poikkeuksineen.
[/quote]
En minä tiedä onko se yhtään nolompaan kuin naisten julkisesti harrastama miehiensä ominaisuuksien parjaaminen.
Mulle tehtiin sektio, suureksi pettymyksekseni, kun synnytin, 30-vuotiaana. Siihen asti tiukkuutta oli ongelmaksi asti.
Sektiosta huolimatta paikat löystyivät. Aluksi se oli ihan hyvästäkin, mutta nyt 45-vuotiaana, löysyyttä on väistämättä tullut iän ja hormonaalisten muutosten myötä lisää, turhan paljonkin todennäköisesti. Mutta ei elämäni siihen ole kaatunut, ei edes kompastunut! Joskus n 40-vuotiaana annoin asian vaivata itseäni, ja ostelin kaikenlaisia geisha-kuulia. Ongelma on kuitenkin mennyt ihan itsestään ohi vain sillä, etten jaksa murehtia niin turhanpäiväisiä!
Usko pois, joskus näiden vuosien tietämillä sinunkin elämänarvosi monipuolistunevat, eikä asia ole enää minkään väärti, vaan elämästä voi nauttia vapaasti ilman vaginastressejä!
Ai julkisesti? Omalla nimellä? FB-ryhmässä? Laitapa tuohon linkki niin jatketaan sitten juttelua...
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 11:31"]
Minusta olisi erittäin noloa jos tietäisin että mieheni/veljeni/isäni/joku muu miespuoleinen läheiseni haukkuisi puolisonsa alapäätä julkisesti facebook ryhmässä tai muuallakaan!
Erityisesti kaikki, mikä jää uimapukujen sisälle on yksityisiä alueita. Niitä ei "esitellä" kuin harvoille ihmisille, joihin luottaa ja jotka hyväksyvät toisen kaikkine vikoineen ja poikkeuksineen.
[/quote]
En minä tiedä onko se yhtään nolompaan kuin naisten julkisesti harrastama miehiensä ominaisuuksien parjaaminen.
[/quote]
Niin no minun alapäänihän kuuluukin ensisijaisesti olla miehille nautinnonlähde.
Vaikka olis sektio tehty, niin alapää muuttunut silti, ainakin minulla. Voi kyllä johtua toki lihoamisestakin? Tullut ns. takapimppa ainakin.
Mitä sillä on väliä? Ihan suoraan sanottuna seksuaalisesti hiton kyvyttömät naiset murehtivat alapäänsä löysyyttä jollei se haittaa omaa nautintoa. Kokeneempaa miestä ei kyllä pelkällä tiukalla pillulla tyydytetä, se on varma.
Mulla on niin löysä et neljäs lapsi tuli ihan holoholo vaan. Mutta mun miehellä on niin iso se, että vieläkin laukeaa helposti.
Joopa Joo. Eiköhän tääkin ole aika yksilöllistä. Kaverini 22v on neitsyt joka huolestui kun kuuli, ettei olekkaan kovin yleistä tyydyttää 4 sormea sisällään.
Itse olen vasta 25, mutta 2 lasta on ja silti kukaan ei ole yrittänyt änkeä edes kahta sormea sisääni. Kalu onneksi menee muotonsa takia kuitenkin kivasti sisään
synnytystenkin jälkeen papakokeessa yms. Sisätutkimuksissa lääkäri on käyttänyt yhtä sormea ja pienintä ankanpäätä.
Ja kyllähän sen itsekkin tuntee onko löysempi kuin ennen. Ekan jälkeen olin jopa viellä tiukempi ja seksi oli hankalaa. Tokan jälkeen olin tosiaan löysempi, mutta en edelleenkään uskoolevani löysä.
En usko ilman linkkiä