Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehiä, jotka eivät pidä siitä, että nainen puristelee alalihaksiaan

Vierailija
04.07.2014 |

seksin aikana?

Mun miehellä tulee liian nopeaan, jos supistelen lihaksiani rakastellessa. Joutuu pitämään taukoja muutenkin ja mua jotenkin ei tuo miellytä. Mitäs voisi tehdä? Mun mielestä, kun homma on käynnissä, ei siinä hidasteluja tarvita. Onko kuitenkin vika ajatusmaailmassani? Vai kehossani?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naisetkaan halua käyttää lihaksiaan tai ole kuulleetkaan asiasta.

Vierailija
2/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tiukkuus, vaan toosan sisäpinnan tekstuuri... Pelkkä tiukkuus ei tee mitään jos seinämät on liian sileät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 11:59"]

seksin aikana?

Mun miehellä tulee liian nopeaan, jos supistelen lihaksiani rakastellessa. Joutuu pitämään taukoja muutenkin ja mua jotenkin ei tuo miellytä. Mitäs voisi tehdä? Mun mielestä, kun homma on käynnissä, ei siinä hidasteluja tarvita. Onko kuitenkin vika ajatusmaailmassani? Vai kehossani?

[/quote]

Ihanaa, haluaisin kunnon puristelijan. Kokemuksella mies oppii säätelemään kuin nopeasti laukeaa. Tahtia pitää aina välillä hidastaa jos on melkein laukeamassa. Ja aina voi naida 3-5 kertaa yössä. ekalla kerralla laukeaa nopeimmin  

Vierailija
4/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen, koska en pidä niinkään puristuksen tunteesta seksin aikana. Olen kyllä saanut väljempää ja tiukempaa, mutta väljin mahdollinen vie voiton. Jotenkin se hellävarainen tunne on todella kiihottavaa henkisesti ja fyysisesti.

Vierailija
5/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies sanoo aina että älä kurista. En sittem puristele.

Vierailija
6/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 06:58"]Itse ainakin olen, koska en pidä niinkään puristuksen tunteesta seksin aikana. Olen kyllä saanut väljempää ja tiukempaa, mutta väljin mahdollinen vie voiton. Jotenkin se hellävarainen tunne on todella kiihottavaa henkisesti ja fyysisesti.

[/quote] no niin, siis pelko löystymisestä on täysin turha, jos mies sattuu olemaan herkkäkulli :D

Vierailija
7/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää. Olen aina luullut et miehille on tärkeintä et on mahdollisimman tiukka??

Vierailija
8/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:14"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 06:58"]Itse ainakin olen, koska en pidä niinkään puristuksen tunteesta seksin aikana. Olen kyllä saanut väljempää ja tiukempaa, mutta väljin mahdollinen vie voiton. Jotenkin se hellävarainen tunne on todella kiihottavaa henkisesti ja fyysisesti.

[/quote] no niin, siis pelko löystymisestä on täysin turha, jos mies sattuu olemaan herkkäkulli :D

[/quote]

Ei se sitäkään ole, vaikka seksin aikana kiihottuneena onkin herkemmässä olotilassa. Se vain on omasta mielestäni miellyttävämmän tuntuista, kun on todella väljä (esim. synnytyksen jälkeen). Ehkä tämäkin on yksilökohtaista.

Vierailija
9/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puristelet, jos mies ei tykkää? Mä en ole ikänä puristellut, eikä kukaan mies ole pyytänyt... Lihaksissa ei pitäisi olla mitään vikaa

Vierailija
10/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:16"]

Yllättävää. Olen aina luullut et miehille on tärkeintä et on mahdollisimman tiukka??

[/quote]

Tärkeintä on mahdollisimman ihanan karvainen pillu. Koska kiihotuminen ja siten laukeaminen on ennen kaikkea visuaalinen juttu. Pelkkä hinkkaus ei riitä mihinkään.

Vierailija
11/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pitää puristella itsekin jotta akti kestää mahdollisimman pitkään. Vie osan nautinnosta mutta sitä kestää pidempään.

Vierailija
12/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:16"]Yllättävää. Olen aina luullut et miehille on tärkeintä et on mahdollisimman tiukka??

[/quote]

Mun miesystäväni on lapseton ja olen ensimmäinen synnyttänyt nainen hänelle. Mulla kolme lasta. Kovasti olin alkuun epävarma, että olenko tosi löysä vai tosi tosi löysä. Mies kuitenkin jossain vaiheessa oma-aloitteisesti sanoi, että seksi mun kanssa on parasta ikinä ja kysyttäessä lisäsi, että ei ole ikinä edes miettinyt mun tiukkuuden astetta. Seksi on hyvää, hän saa joka kerta, mitä muuta voisi pyytää?

Vierailija
13/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:16"]

[/quote]

Minulle tiukkuus oli tärkeää teini-ikäisenä ja silloin siitä puhuivat muutkin. Maku muuttuu iän myötä usein ja hyvä niin.

Vierailija
14/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 06:58"]Itse ainakin olen, koska en pidä niinkään puristuksen tunteesta seksin aikana. Olen kyllä saanut väljempää ja tiukempaa, mutta väljin mahdollinen vie voiton. Jotenkin se hellävarainen tunne on todella kiihottavaa henkisesti ja fyysisesti.

[/quote] ed. kommentin mies on kyllä tosi varovainen sukukalleuksiensa suhteen eikä ehkä siksi pidä suihinotostaakan, vain kevyestä nuoleskelusta. Ja on siis myös pyytänyt olemaan rentona, kun olen koittanut puristella.

Vierailija
15/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:20"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:16"]

[/quote]

Tärkeintä on mahdollisimman ihanan karvainen pillu. Koska kiihotuminen ja siten laukeaminen on ennen kaikkea visuaalinen juttu. Pelkkä hinkkaus ei riitä mihinkään.

[/quote]

Mun mies tykkää myös katsella karvaista toosaani, mutta laukeaa kyllä katselemattakin. On tykännyt hirmuisesti synnytyksen myötä "pehmenneestä" pillustani. Se on kuulemma ihanan pehmeä ja lämmin unelma. Nyt jännittää jääkö miehen kokemus jotenkin puutteelliseksi, koska minun on pakko mennä laskeuman korjausleikkaukseen, missä.lihakset kiristetään uudelleen ja tietenkin myös pehmeys häviää.

Tietenkin miehet pitävät kovin erilaisista alapäistä naisella. Pitäähän naisetkin erilaisista vehkeistä miehillä. Ei tiukka aina kaikkien mielestä hyvä ole.

Vierailija
16/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:28"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:14"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 06:58"]Itse ainakin olen, koska en pidä niinkään puristuksen tunteesta seksin aikana. Olen kyllä saanut väljempää ja tiukempaa, mutta väljin mahdollinen vie voiton. Jotenkin se hellävarainen tunne on todella kiihottavaa henkisesti ja fyysisesti.

[/quote] ed. kommentin mies on kyllä tosi varovainen sukukalleuksiensa suhteen eikä ehkä siksi pidä suihinotostaakan, vain kevyestä nuoleskelusta. Ja on siis myös pyytänyt olemaan rentona, kun olen koittanut puristella.

[/quote]

Tarkoitatko ap:n aloitusta edellisellä kommentilla? Kirjoitin nuo kommentit, mutten ole hänen miehensä. Alapään puristus on erilaisen tuntuinen kuin suihinotossa luonnollisestikin, koska siellä tuntuu hyvältä joka tapauksessa enkä minä ainakaan varo kalleuksiani muuten mitenkään erityisen paljon.

Vierailija
17/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoita enkä luullut sua ap:n mieheksi

Vierailija
18/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:14"]

[/quote]

Ei se sitäkään ole, vaikka seksin aikana kiihottuneena onkin herkemmässä olotilassa. Se vain on omasta mielestäni miellyttävämmän tuntuista, kun on todella väljä (esim. synnytyksen jälkeen). Ehkä tämäkin on yksilökohtaista.

[/quote]

Juu olet ihan varmasti mies :D Joku löystyneellä alapäällä yrittää pönkittää itsetuntoaan

Vierailija
19/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 08:10"]

[quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="05.07.2014 klo 07:14"]

[/quote]

[/quote]

Juu olet ihan varmasti mies :D Joku löystyneellä alapäällä yrittää pönkittää itsetuntoaan

[/quote]

Olen olen. Sen verran "mies", että laajempikin alapää tuntuu ihan kivalta.

Vierailija
20/25 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristelee alalihaksiaan? Häh? Mitä tarkoitat, ap? Käytä selvää suomea! Mitä ovat alalihakset, en ole koskaan kuullutkaan?