Nyt konkreettisesti. Mistä olette löytäneet miehenne?
Kommentit (108)
Oli lauantai-ilta ja minun piti mennä siskoni kanssa yhdelle keikalle. Siskoni oli ollut perjantaina baarissa ja päätynyt sieltä jatkoille jonkun luo. Siskoon ei saa yhteyttä ja päätän mennä keikalle yksin. Keikan ja muutaman siiderin jälkeen siskoni laittaa viestiä, että olisi tämän jatkoporukan kanssa tulossa baariin. Kysyin, että saako liittyä seuraan, koska en halunnut olla yksin.
No se sopi. Baarissa näin tämän siskon jatkoporukan ja siellä oli ihana hymykuopilla varustettu tyyppi. Juotiin, biletettiin ja mentiin jatkoille uudestaan. Puhuin lampaista ja viikon kuluttua ensitapaamisesta tämä tyyppi, johon iskin silmäni vei minut katsomaan lampaita. <3
Koulussa seiskaluokalla 28 vuotta sitten. Seurustelu alkoi ysiluokan jälkeen. Kakaroita oltiin, mutta siinä mentiin armeijat ja au pair-ajat kirjeiden ja puheluiden voimalla.
Melkein muutettiin yhteen mun opiskelupaikkakunnalle, mutta, muttei sittenkään, vaan elettiin neljä ihanaa seurusteluvuotta viikonloppuisin toistemme luona kämppäillen naapurikaupungeissa.
Yhteen muutettiin yhdeksän vuoden seurustelun jälkeen, ja naimisiin mentiin seuraavana vuonna. Eka lapsi syntyi siitä kahden vuoden päästä, toinen ja kolmas muutaman vuoden ikäeroilla.
Minä olin 3v ja mies 5v kun tavattiin luultavasti päiväkodissa. Jossain vaiheessa totesin, että on turha lähteä merta edemmäs kalaan.
Baarissa tavattiin ensin, mutta niin että mä olin töissä siellä ja mies asiakkaana. Hän kävi siellä aika usein työporukkansa kanssa.
Sitten kun mulla oli vapaapäivä, menin toiseen baariin ja mies oli siellä myös ja alettiin juttelemaan.
11v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin 3v ja mies 5v kun tavattiin luultavasti päiväkodissa. Jossain vaiheessa totesin, että on turha lähteä merta edemmäs kalaan.
Niin ja nyt yhdessä 20 vuotta.
Päädyin kostean illan päätteeksi miespuolisen kämppikseni sänkyyn ja siitä se sitten lähti. Tästä on nyt 12 vuotta.
Lukiosta, 16-vuotiaana
T: 44-v, neljä lasta, joista kaksi jo täysi-ikäistä, avioliittoa takana nyt alkavana vuonna 20 vuotta, oikein onnellisia ollaan edelleen, vaikka onhan näihin vuosiin mahtunut jos jonkinlaista
Baarista. Yhteinen tuttu esitteli meidät toisillemme. Illan päätteeksi lähdin viemään miestä kotiin,olin itse selvin päin ja autolla. Sillä reissulla on nyt oltu kohta 30 vuotta.