Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt konkreettisesti. Mistä olette löytäneet miehenne?

Vierailija
29.12.2020 |

Tarinat nyt pinoon!

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffit täälläkin. Nyt naimisissa ja 7 vuotta yhdessä. Tinder oli käytössä samoihin aikoihin, mutta sen kautta ei ikinä tullut tavattua ketään.

Vierailija
82/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin tutustuttiin jossain kotibileissä/jatkoilla. Aluksi oltiin vain kavereita mutta sitten alkoi pikkuhiljaa olla ihastusta kuvioissa. Nyt olemme olleet yhdessä jo 30 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelijavaihdossa, ja muutin hänen vuokralaisekseen.

Vierailija
84/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaverin kanssa lainaamassa virvelin häneltä. Tunsin mieheni yläasteella ja lukiossa, oltiin kai jotain kavereitakin. Seurusteli toisen tytön kanssa silloin. Ei tavattu toisiamme 10 vuoteen kunnes tuli virvelinhakureissu ja tadaa magic happened.

Vierailija
85/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä.

Vierailija
86/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löytyi, keväällä 1994.

Vierailija
87/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kotipihalta, kun olimme molemmat 12v. Hänen isosiskonsa oli kaverini alunperin ja kutsui minut kylään.

15v aloimme seurustella, nyt olemme reilu parikymppisiä ja meillä on kaksi lasta.

Miksiköhän joku alapeukutti tätä?

Vierailija
88/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri järjesti sokkotreffit reilu 21 vuotta sitten....

Vierailija
89/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kotipihalta, kun olimme molemmat 12v. Hänen isosiskonsa oli kaverini alunperin ja kutsui minut kylään.

15v aloimme seurustella, nyt olemme reilu parikymppisiä ja meillä on kaksi lasta.

Se olin minä. Olitte liian nuoria lapsia hankkiessanne. Ennustan, että miehesi saa jonkun kolmenkympin kriisin ja lähtee toisen naisen (kenties vanhemman ja rumemman) matkaan.

Vierailija
90/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä minäkin;)

Vierailija
91/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä. Piti olla vaan seksisuhde, mutta ihastuttiin

Vierailija
92/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tosta vain pysäkillä?

Tuli juttelemaan

Vaikka tälläkin palstalla olemme toistuvasti saaneet kuulla, kuinka naiset EIVÄT halua että tuntemattomat miehet tulevat juttelemaan. 

Vierailija
93/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olin minä. Olitte liian nuoria lapsia hankkiessanne. Ennustan, että miehesi saa jonkun kolmenkympin kriisin ja lähtee toisen naisen (kenties vanhemman ja rumemman) matkaan.

Varhainen tutustuminen on kyllä riski. Näihin suhteisiin on lähipiirissä liittyneet rumimmat pettämis- ja erosotkut.

Vierailija
94/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista. Tequila voiteli. Miehen salmiakkikossu ja olut.

Vierailija
95/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallista löysin!

Vierailija
96/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varhainen tutustuminen on kyllä riski. Näihin suhteisiin on lähipiirissä liittyneet rumimmat pettämis- ja erosotkut.

Joo, sama täällä. Pahin oli nuoripari, jotka tutustui lukiossa, muuttivat yksiöön opiskelemaan samaa alaa ja saivat esikoisensa kun olivat 20. Aika pian toisen lapsen syntymän jälkeen mies alkoi käydä vieraissa, sitä mitenkään erityisemmin edes salailematta. Mutta pikkurouva ei suostunut uskomaan, vaan raivostui jokaiselle, joka kehtasi edes ehdottaa tällaista hänen miehestään. Nainen alkoholisoitui sitten aika pahasti, ero tuli kun olivat alle kolmekymppisiä. Nyt en enää ole tekemisissä kummankaan kanssa, toivottavasti ovat päässeet jaloilleen.

Vierailija
97/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:n treffipalstalta.

Vierailija
98/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubissa, käly meni baaritiskillä hakee olutta ja toi tuttavan tuttavan mukanaan pöytään. Jossain vaiheessa aloimme juttelemaan jostain kiinnostavasta, ja edelleen juttu luistaa 30 vuoden jälkeen.

Vierailija
99/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaybaarista tuossa 2003.

Vierailija
100/108 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittiseltä nettipalstalta. Naimisissa n 2v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän