Nyt konkreettisesti. Mistä olette löytäneet miehenne?
Kommentit (108)
Alunperin tutustuttiin jossain kotibileissä/jatkoilla. Aluksi oltiin vain kavereita mutta sitten alkoi pikkuhiljaa olla ihastusta kuvioissa. Nyt olemme olleet yhdessä jo 30 vuotta.
Olin opiskelijavaihdossa, ja muutin hänen vuokralaisekseen.
Kävin kaverin kanssa lainaamassa virvelin häneltä. Tunsin mieheni yläasteella ja lukiossa, oltiin kai jotain kavereitakin. Seurusteli toisen tytön kanssa silloin. Ei tavattu toisiamme 10 vuoteen kunnes tuli virvelinhakureissu ja tadaa magic happened.
Vierailija kirjoitti:
Miehen kotipihalta, kun olimme molemmat 12v. Hänen isosiskonsa oli kaverini alunperin ja kutsui minut kylään.
15v aloimme seurustella, nyt olemme reilu parikymppisiä ja meillä on kaksi lasta.
Miksiköhän joku alapeukutti tätä?
Kaveri järjesti sokkotreffit reilu 21 vuotta sitten....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kotipihalta, kun olimme molemmat 12v. Hänen isosiskonsa oli kaverini alunperin ja kutsui minut kylään.
15v aloimme seurustella, nyt olemme reilu parikymppisiä ja meillä on kaksi lasta.Miksiköhän joku alapeukutti tätä?
Se olin minä. Olitte liian nuoria lapsia hankkiessanne. Ennustan, että miehesi saa jonkun kolmenkympin kriisin ja lähtee toisen naisen (kenties vanhemman ja rumemman) matkaan.
Tinderistä. Piti olla vaan seksisuhde, mutta ihastuttiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tosta vain pysäkillä?
Tuli juttelemaan
Vaikka tälläkin palstalla olemme toistuvasti saaneet kuulla, kuinka naiset EIVÄT halua että tuntemattomat miehet tulevat juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15v aloimme seurustella, nyt olemme reilu parikymppisiä ja meillä on kaksi lasta.Miksiköhän joku alapeukutti tätä?
Se olin minä. Olitte liian nuoria lapsia hankkiessanne. Ennustan, että miehesi saa jonkun kolmenkympin kriisin ja lähtee toisen naisen (kenties vanhemman ja rumemman) matkaan.
Varhainen tutustuminen on kyllä riski. Näihin suhteisiin on lähipiirissä liittyneet rumimmat pettämis- ja erosotkut.
Baarista. Tequila voiteli. Miehen salmiakkikossu ja olut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varhainen tutustuminen on kyllä riski. Näihin suhteisiin on lähipiirissä liittyneet rumimmat pettämis- ja erosotkut.
Joo, sama täällä. Pahin oli nuoripari, jotka tutustui lukiossa, muuttivat yksiöön opiskelemaan samaa alaa ja saivat esikoisensa kun olivat 20. Aika pian toisen lapsen syntymän jälkeen mies alkoi käydä vieraissa, sitä mitenkään erityisemmin edes salailematta. Mutta pikkurouva ei suostunut uskomaan, vaan raivostui jokaiselle, joka kehtasi edes ehdottaa tällaista hänen miehestään. Nainen alkoholisoitui sitten aika pahasti, ero tuli kun olivat alle kolmekymppisiä. Nyt en enää ole tekemisissä kummankaan kanssa, toivottavasti ovat päässeet jaloilleen.
Pubissa, käly meni baaritiskillä hakee olutta ja toi tuttavan tuttavan mukanaan pöytään. Jossain vaiheessa aloimme juttelemaan jostain kiinnostavasta, ja edelleen juttu luistaa 30 vuoden jälkeen.
Eliittiseltä nettipalstalta. Naimisissa n 2v.
Suomi24 treffit täälläkin. Nyt naimisissa ja 7 vuotta yhdessä. Tinder oli käytössä samoihin aikoihin, mutta sen kautta ei ikinä tullut tavattua ketään.