Nyt konkreettisesti. Mistä olette löytäneet miehenne?
Kommentit (108)
Rippikoulusta. Alkuvuodesta tulee yhdeksän vuotta yhteistä elämää täyteen.
Suomi24 10v sitten. Sielunkumppani, joka saa edelleen joka päivä perhosia lentelemään vatsassa niin, ettei ole koskaan ennen tehnyt.
Oltiin samassa yhdynnässä. Siitä se lähti.
Tanssipaikasta. Mieheni ei ole tanssi-ihmisiä eikä osaa paljonkaan tanssia, mutta oli paikalla etsimässä
kuitenkin seuraa.
Irc galleriasta 13 vuotta sitten.
Mies alkoi jutella siellä, kun meillä oli yhteinen harrastus.
Töistä. Oli meillä silloin tällöin sijaistamassa.
Miehen kotipihalta, kun olimme molemmat 12v. Hänen isosiskonsa oli kaverini alunperin ja kutsui minut kylään.
15v aloimme seurustella, nyt olemme reilu parikymppisiä ja meillä on kaksi lasta.
Kesäterassilla. Oltu 31 vuotta naimisissa.
Opiskelijabileissä, hän tunsi kämppikseni. Oltiin 23 ja 27. Kaverustuttiin ja myöhemmin aloimme seurustella.
Koputti oveen. Sähkömies. Halus kyntää pihamaani ja vetää roikat kukkapenkin halki. Olin et joo ok, ootas kun tuun tekee tuhoja herran luo. Tulin, näin, koin, voin huonosti ja voitin ja miten se menikään. Paha virhe, 15 vuotta elämää hukkaan. Mut huomenna se on loppu!
Ambulanssissa. Minä potilaana, hän tuli työparin kanssa apuun kun mieheni soitti 112 putoamiseni jälkeen. Kävi osastolla seuraavana päivänä tervehtimässä.
Mieheni otti eron puolen vuoden päästä ja siitä viikko niin minulla oli uusi mies, tämä piipaa-kaveri, jalkojen välissä.
Menin lapsen mukana kaverisynttäreille ja isäntämies vei heti jalat alta. Toki kesti jonkin aikaa että hän sai eron silloisesta vaimostaan. Jo 5 vuotta yhdessä
"Me haettiin isi vapaatoimistolta", sanoin naimakaupanpäällinen. Samassa yhdistyksessä toiminnan kautta siis.
samassa työhön liittyvässä koulutus tapahtumassa oltiin 15 vuotta sitten. Siitä se sitten lähti,ensin "kaveruutena" ja sitten vakavampana. En ole katunut.
Onko avoin suhde? Onko molemmilla vielä profiilit hakemassa?