Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

silmälasit eri paikasta kuin tarkastus?

Vierailija
02.06.2014 |

Olen menossa silmäaseman lääkäriin. Saankohan sieltä reseptin mukaan? Haluaisin ostaa lasit eri paikasta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on maksullinen tarkastus voit pyytää reseptin mukaan.

Vierailija
2/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattavat kyllä olla vittupäitä asian suhteen mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samat mietteet... Seuraavalla kerralla lääkärissä käydessä aion näennäisesti tsekkailla Silmäaseman valikoimia mutten välttämättä osta laseja sieltä. Lääkäriä en aio vaihtaa, koska olen käynyt vuosia samalla.

Vierailija
4/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 08:05"]

Saattavat kyllä olla vittupäitä asian suhteen mutta minkäs teet.

[/quote]

En ymmärrä tätä, kun silmälääkäri antaa kyllä aina erikseen silmälasireseptin, silloinkin on tarkastus tehdään optikkoliikkeen takahuoneessa. Siinä tapauksessa on kuitenkin aina maksullinen ja optikon ilmainen tarkastus on yleensä vain silloin, kun ottaa lasit samasta liikkeestä. Niitä ei ole kuitenkaan pakko ottaa heti vaan vasta myöhemmin.

Tiesittehän, että myös kehykset ja linssit voi ottaa eri liikkeistä? Joskus olen löytänyt oikein sopivat kehykset ja ostanut ne valmiiksi, linssit olen hankkinut sitten eri paikasta kun on ollut ajankohtaista.

Vierailija
5/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups sori luin huolimattomasti luulin että menee optikolle.

Vierailija
6/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin instrussa näöntarkastuksessa. Reseptin sain mukaan, siitä piti kyllä maksaa, muistaakseni 15-20€. Lasit ostin synsamilta.

Vierailija
7/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoit siis messinkiä.

Vierailija
8/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin Instrussa näöntarkastuksesta, en löytänyt sopivia laseja, joten hankin ne Nisseniltä. Ei mitään ongelmaa. Näöntarkastuskin olisi ollut Instrussa ilmainen vain jos olisin samalla kerralla hommannut lasit (siis en niin että tulen esim. vkon päästä uudestaan)

Vierailija
9/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin Instrussa näöntarkastuksesta, en löytänyt sopivia laseja, joten hankin ne Nisseniltä. Ei mitään ongelmaa. Näöntarkastuskin olisi ollut Instrussa ilmainen vain jos olisin samalla kerralla hommannut lasit (siis en niin että tulen esim. vkon päästä uudestaan)

Vierailija
10/10 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tottakai, Se on ihan normaali käytäntö. Ja kannattaakin käydä sovittelemassa ja pyytää tarjouksia useammasta paikasta.