Onko mulla mania??
En ole nukkunut moneen päivään, virtaa riittää ja tuntuu että voisin valloittaa maailman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:08"]Miks minun puheluihin ei vastata?
[/quote]Älä stressaa. Mieti onko puhelimen toisessa päässä ihminen joka on asioistasi Todella kiinnostunut ja luottaako ylipäätään sinuun?
Jos ihminen/ihmiset eivät vastaa puheluusi tai soita takaisin ,niin yritä ainakin oppia siitä
jotakin.
Älä ahdistele toisia ihmisiä jatkuvilla soitoilla, pilaat vaan ihmissuhteita järkyttävällä rämpyttämisellä. Rauhoitu ja keksi jotakin tekemistä.
Mä luulin et ap kysyy onko sillä rahaa. Vasta kommeneteista tajusin että mistä kyse :D
Varmaan kannattas tehdä kyssäri hoitavalle lääkärillesi?!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 17:57"]On!
[/quote]Heti huomenna lääkäriin!
Mulla on joskus mania. Sen jälkeen ei ole mania. :(
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:01"]Mulla on joskus mania. Sen jälkeen ei ole mania. :(
[/quote]Siis ei ole rahaa eikä maniaa ,manian jälkeen ?!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 18:01"]Mulla on joskus mania. Sen jälkeen ei ole mania. :(
[/quote]Siis ei ole rahaa eikä maniaa ,manian jälkeen ?!
[/quote]
Niinhän se menee. Sitten tulee masennus ja rahatkin on menneet. :(
Se olo maniassa...luulee tosiaan olevansa kuolematon. Siksi monet jättää maniavaiheessa lääkkeet syömättä ja sitten "no money, no honey, no fun"
mania=hulluus
ja siltä porukka tässä ketjussa vaikuttaakin
MIE ROMAAHAN!