Onko mulla mania??
En ole nukkunut moneen päivään, virtaa riittää ja tuntuu että voisin valloittaa maailman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentit (34)
Pelottaa niin mitä tämän jälkeen tapahtuu!! romahdanko täysin?!
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 04:04"]
[/quote]
hyvä kun itse osaat huolestua. Kannattaa mennä lääkäriin, mieluummin päivystykseen. kun sinulla on selkeä tunto, että tilanne ei ole normaali, se on tavallaan hyvä ennuste selviämisestä. Jos sairaudentunto puuttuu, tilanne pahempi.
Mene vain lääkäriin, kyllä sinä siitä selviät. Jos et heti pääse, osta magnesiumtabletteja ja ota muutama kpl, se rentouttaa lihaksia, voisit koettaa niiden avulla vähän levätä ja ehkä nukkuakin.
Asiat selviää :)
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 04:14"]
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 04:04"]
[/quote]
hyvä kun itse osaat huolestua. Kannattaa mennä lääkäriin, mieluummin päivystykseen. kun sinulla on selkeä tunto, että tilanne ei ole normaali, se on tavallaan hyvä ennuste selviämisestä. Jos sairaudentunto puuttuu, tilanne pahempi.
Mene vain lääkäriin, kyllä sinä siitä selviät. Jos et heti pääse, osta magnesiumtabletteja ja ota muutama kpl, se rentouttaa lihaksia, voisit koettaa niiden avulla vähän levätä ja ehkä nukkuakin.
Asiat selviää :)
[/quote]
kiitos.
Onko sulla lääkitystä? Mikään magnesium ei kyllä maniaan auta. Sun pitää saada nukuttua. Mene lääkäriin, päivystykseen , koska jos tuo jatkuu niin olet kohta vaikeuksissa. Tuhlaat rahasi, pilaat parisuhteesi, työsi ja romahdat kohta masennukseen. Onko sulla ollut aiemmin tuollaista?
Mulla on samaa! Ja sitten tulee kauhee masnnus. En pääse sängystä ylös ja mitään tehtyä.
Siltähän tuo kuulostaa. Jos vielä luulet olevasi parhaista parhain ja muka oikeutetusti rikot siinä sivussa parin ihmisen mielen täysin narsistisesti ja piittaamattomasti, niin kyllä sä varmaan olet.
Joo on, lopeta se soittaminen, kiitos!
Kysy Äidiltä, mut älä suutu hänelle.
no mani, no hani.
köyhät kyykkyyn!
Taalla on hairikoivia maanikoita.
Jata se kaveri rauhaan ja lopeta stalkkaaminen. Ihan vain oman terveytesi vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 04:04"]Pelottaa niin mitä tämän jälkeen tapahtuu!! romahdanko täysin?!
[/quote]
Kannattaa ainakin varautua siihen. Mulla kun mania loppui kun seinään niin romahdan aivan täysin. Koko elämä kusi totaalisesti. Masennus ja ahdistus sai minut melkein tekemään jotain peruuttamatonta. Rahat oli tuhlattu. Ihmissuhteita tuhottu. Olihan se "hauskaa" niin kauan kun sitä kesti. Tunsin olevani todellinen jumala. Luulin että minusta tulee miljonääri (phah! Tuliskin). Sieltä pilven reunoilta kun putoaa maan pinnalle ja siitä vielä kilometrejä alemmas niin voin sanoa ettei ole mukavaa. No sieltä suosta on nyt kuitenkin noustu, joten loppu hyvin kaikki hyvin? Ainakin toistaiseksi :D
Olispa mullakin joskus ylimääräistä virtaa.
En tiedä. Kannattaa varmaan itse katsoa tililtäsi?
Miks minun puheluihin ei vastata?
On.