Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko totuuden vai kuuluuko mulle pätkääkään?

Vierailija
01.06.2014 |

Oon nussinut yhden avioliitossa ja perhe-elämässä elävän miehen kanssa jonkun aikaa. Ei enää kiinnosta ja jotenkin surkea olo, kun tiedän tän hakevan uuden seksisuhteen tietenkin heti perään. Nuoria naisia panee ja vaimo ei tiedä tai en tiedä onko vaan haluamaton tietämään.

Ei mulla oo mikään kostofiilis, mutta ehkä morkkis omalta kohdaltani, ja siks olo et haluaisin sanoa. Toi ei nimittäin muuten lopu ikinä.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mies ole pilannut avioliiton siinä vaiheessa, kun on toistuvasti etsinyt panoseuraa muualta.

En ymmärrä näitä viestejä, että olisi muka väärin kertoa vaimolle. Ymmärtäisin, jos kyse olisi yhden illan hairahduksesta, mutta kun mies on ollut petollinen jo pitkään, niin todellakin vaimolla on oikeus tietää. Tosiaan tulee mieleen, että salassapitoa suosittelevat ovat itsekin pettäjiä.

Tsemppiä ap, ei varmasti ollut helppo ratkaisu. Jatkossa kannattaisi myös varmaan miettiä vähän tarkemmin, että kenen kanssa petiin päätyy. Vaikka mies tässä onkin pettäjä ja pa*kiainen, ei ole kovin fiksua myöskään pelehtiä varatun kanssa...

Vierailija
42/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon vastaus oli lyhyt ja ytimekäs, mutta siinä kyllä kesti kauan. En ihan sanasta sanaan tähän kirjoita, mutta kiitti rehellisyydestä ja sanoi, ettei aivan yllätyksenä tullut.

No nyt se on up to them, ei kuulu enää minulle. Tosin vaimon vastauksessa oli, että voiko ehkä soittaa huomenna? Mitä muka sanon? Itse kyllä toivoisin, että kerrotaan. Joten siks nyt näin, oli oikein tai ei.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:35"]Vaimon vastaus oli lyhyt ja ytimekäs, mutta siinä kyllä kesti kauan. En ihan sanasta sanaan tähän kirjoita, mutta kiitti rehellisyydestä ja sanoi, ettei aivan yllätyksenä tullut.

No nyt se on up to them, ei kuulu enää minulle. Tosin vaimon vastauksessa oli, että voiko ehkä soittaa huomenna? Mitä muka sanon? Itse kyllä toivoisin, että kerrotaan. Joten siks nyt näin, oli oikein tai ei.

ap

[/quote]

Kuulostaa kuvitelmalta. Miksi vaimo uskoisi jotain tuntematonta naista ennemmin kuin miestään?

Ja varohan ap vain. Sanoit, ettei asia kuulu enää sinulle, mutta kuten yllä sanoin, ellet pysty todistamaan suhdettanne, varautuisin nyt siihen, että seuraavaksi sinulle soittaa poliisi, joka pyytää sinut kuulusteluun. Saattaapa tuo viestisi maksaa sinulle jokusen satasen sakkojen ja vahingonkorvausten muodossa, jos et voi todistaa suhdetta.

Vierailija
44/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Teit ihan oikein. Se varmaan haluaa varmistua asiasta ja kysellä yksityiskohtia. Sinuna vastaisin ihan rehellisesti kaikesta. Kerro myös niistä muista suhteista. Ihan oikein sille ukolle! Kantakoot vastuun teoistaan. 

Vierailija
45/49 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:35"]Vaimon vastaus oli lyhyt ja ytimekäs, mutta siinä kyllä kesti kauan. En ihan sanasta sanaan tähän kirjoita, mutta kiitti rehellisyydestä ja sanoi, ettei aivan yllätyksenä tullut.

ap

[/quote]

Kuulostaa kuvitelmalta. Miksi vaimo uskoisi jotain tuntematonta naista ennemmin kuin miestään?

Ja varohan ap vain. Sanoit, ettei asia kuulu enää sinulle, mutta kuten yllä sanoin, ellet pysty todistamaan suhdettanne, varautuisin nyt siihen, että seuraavaksi sinulle soittaa poliisi, joka pyytää sinut kuulusteluun. Saattaapa tuo viestisi maksaa sinulle jokusen satasen sakkojen ja vahingonkorvausten muodossa, jos et voi todistaa suhdetta.

[/quote]

Mitä sä oikein selität? :D

Vierailija
46/49 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No valitettavasti pystyn kyllä todistamaan, jos siitä kiinni. Ei niin näppärä mies kyseessä, on sähköposteja ja jopa joitain tekstiviestejä.

Mistä mä tiedän miksi nainen uskoi samantien? Jos ei tullut yllätyksenä? Kai se oli sitten epäillyt aiemminkin. Mulla kyllä hyvä mieli kun kerroin, tuntuu oikeelta ratkasulta. ap

Vierailija
47/49 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:55"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Selitän sitä, että kunnianloukkaus on Suomessa rikos, ja perätön väite, jonka mukaan joku on pettäjä, täyttää hyvin todennäköisesti tuon rikoksen kriteerit.

Väitteen perättömyys tai paikkansapitävyys taas punnitaan todisteiden perusteella.

Ymmärsitkö nyt?

Jos olisin ap:n hoidon tilanteessa ja joku lutka tulisi pilaamaan avioliittoani, reagoisin siihen äärimmäisen aggressiivisesti ja tekisin kaiken lain salliman kostaakseni tälle lutkalle.

Vierailija
48/49 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2014 klo 00:10"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:59"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 23:55"]

ap

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Selitän sitä, että kunnianloukkaus on Suomessa rikos, ja perätön väite, jonka mukaan joku on pettäjä, täyttää hyvin todennäköisesti tuon rikoksen kriteerit.

Väitteen perättömyys tai paikkansapitävyys taas punnitaan todisteiden perusteella.

Ymmärsitkö nyt?

Jos olisin ap:n hoidon tilanteessa ja joku lutka tulisi pilaamaan avioliittoani, reagoisin siihen äärimmäisen aggressiivisesti ja tekisin kaiken lain salliman kostaakseni tälle lutkalle.

[/quote]

Lisään vielä, että toisenlainen mies saattaisi tehdä muutakin kuin laki sallii. En tiedä millainen ap:n kuvailema mies on, mutta on olemassa paljon väkivaltaisia miehiä, jotka eivät reagoi sivistyneesti, jos tulevat ajetuksi nurkkaan ja elämä murenee ympäriltä.

Moni nainen on päätynyt hautaan, kun nurkkaan ajettu mies, jolla ei ole enää mitään menetettävää, onkin ilmestynyt ovelle pistoolin tai puukon kanssa.

Siinä mielessä kannattaa yleensä miettiä muutaman kerran, meneekö tuhoamaan jonkun elämän vai ei. Seuraukset voivat olla rajummat kuin ihminen ymmärtää.

Vierailija
49/49 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, teit oikein !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi