Kerronko totuuden vai kuuluuko mulle pätkääkään?
Oon nussinut yhden avioliitossa ja perhe-elämässä elävän miehen kanssa jonkun aikaa. Ei enää kiinnosta ja jotenkin surkea olo, kun tiedän tän hakevan uuden seksisuhteen tietenkin heti perään. Nuoria naisia panee ja vaimo ei tiedä tai en tiedä onko vaan haluamaton tietämään.
Ei mulla oo mikään kostofiilis, mutta ehkä morkkis omalta kohdaltani, ja siks olo et haluaisin sanoa. Toi ei nimittäin muuten lopu ikinä.
Kommentit (49)
Minä kertoisin. Sinä teet oman ratkaisusi.
Lähetä tekstari missä kerrot naisen miehen pettäneen naista sun kanssa. Muista laittaa miehen nimi siihen, ettei voi erehtyä. Kerro päivämääriä milloin olette peuhanneet. Älä tee viestistä ilkeää, kerrot vain totuudenmukaisesti miten asia on.
En haluaisi tietää ja muuten moni tietää, mutta ei silti halua erota. No mun mies on aina kotona ja touhuiskin jotain niin en haluaisi tietää. Ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja en eroaisi lasten takia, heille ydinperhe tärkeä.
Haluaisin tietää, varsinkin jos on syytä uskoa että pettämiskumppaneita on ollut aiemminkin. Onkohan noi joiden mielestä jatkuvasta pettämisestä ei kannata kertoa itse pettäjiä.
Mistä sä ap tiedät että eroaisivat?Monet kuule ei eroa sen takia että toinen käy vieraissa. Varsinkin jos on jo pitkä liitto takana niin ne lapset painaa mittarissa aika paljon. En ainakaan jäisi tuon takia yksinhuoltajaksi kahdelle pojalle. 24
Sinuna pitäisin asian omana tietonasi. Miksi turhaan pahoittaa vaimon mieli? Antaa miehen panna muita naisia jos haluaa, pääasia ettei hänen ja vaimonsa parisuhde siitä häiriinny.
Sä haluat vaan olla ilkeä. Mulle jos soittaisit niin tuskin edes keskustelisin sun kanssa. Tais jättää mies sut niin haluat nyt kostaa!
Mikä on kulissiavioliitto? Avioliitossa voi mennä hyvin ja monet ihmiset ei pidä seksiä vieraan kanssa mailmanloppuna. Ei ainakaan sellaisena asia että sen takia erottaisiin,
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:15"]
Sä haluat vaan olla ilkeä. Mulle jos soittaisit niin tuskin edes keskustelisin sun kanssa. Tais jättää mies sut niin haluat nyt kostaa!
[/quote]
Oho, onpa erikoinen näkökulma. Siis olisikin jättänyt, harmittaa kun tulin järkiini vasta nyt. Ääliömäistä meininkiä ja surettaa oma osallisuus tässä, pettänyt vaimoaan pitkään ja systemaattisesti.
Laitoin just viestin, tekstarin. Saa nyt nähdä mitä tapahtuu.
ap
Hyvä ap, olet rohkea ja teit oikein. Älä välitä, vaikka tulisi paskaa niskaan vaimolta.
ap lue toi toinen ketju " mitä tässä nyt pitäisi tehdä, mies kai pettänyt ja kaikki päin helvettiä". siinä sulle petetyksi vaimon näkökanta asiaan.
AP hyvä, mietipä nyt jos paljastuksellasi pilaat heidän avioliittonsa. Mitä heidän mahdolliset lapsensa mahtaisivat ajatella? Kannattaako omilla narsistisilla paljastuksilla pilata toisten ihmisten elämä? Katsoisit peiliin ja lähettäisit vaimolle uuden viestin, että HUPS väärä numero, pahoittelut.
Minä en ainakaan haluaisi tietää. Niin harvoin saan olla onnellinen, että tiedän jo etukäteen että jokainen onnellinen hetki on vain valhetta, ja pian se taas jo murskaantuu uusien murheiden ja huolien tieltä.
Mitä te oikein ulisette että kolmas pyörä on se suhteen tuhoaja? Jumalauta vapaa ihminen tekemään mitä huvittaa, raivotkaa sille pikku kullallenne joka sitä mulkkuaan päätti toisessa naisessa uittaa. Vai sekö olikin ihan ok teko miehen puolelta?
Toivottavasti ap luet näitä sekoiluviestejä, jossa panikoidaan että älä kerro, niin se mielessä, että niitä todennäköisesti kirjoittaa joku ukko-kulta, jolla ei ole puhtaat jauhot pussissa. Paniikissa että jää kiikkiin.
Ja siis oikeasti: tottakai pitää kertoa!! Toi on vaarallista peliä vaimon mielenterveyden ja terveyden kanssa ja on sun velvollisuus kertoa, jos sulla on yhtään moraalia olemassa.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:37"]
Mitä te oikein ulisette että kolmas pyörä on se suhteen tuhoaja? Jumalauta vapaa ihminen tekemään mitä huvittaa, raivotkaa sille pikku kullallenne joka sitä mulkkuaan päätti toisessa naisessa uittaa. Vai sekö olikin ihan ok teko miehen puolelta?
[/quote]
Varmaan ymmärrät, että kulttuurissamme miesten ja naisten pettämiseen suhtaudutaan aivan eri tavalla? Miehellehän on ihan OK käydä vähän vieraissa, vieraissa käyvää naista tai salarakasta katsotaankin sitten vähän karseammin.
Ilman muuta kerro, jokainen normaali vaimo haluaisi tietää jos mies pettää.
Useinhan se on niinkin että aika moni tietää, sitten naureskellaan takanapäin vaimolle joka ei tiedä. En haluaisi sellaista vaan totuuden.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:23"]Kyllä mä käräyttäisin. Miksi ei?
[/quote]
Miehenä kiistäisin kaiken jyrkästi. Ellet pystyisi todistamaan suhdetta, haastaisin sinut myös oikeuteen kunnianloukkauksesta.
Pystytkö, ap, todistamaan suhteenne? Onko sulla tallessa viestejä tai muuta, millä todistat väitteesi?
No miten kerron? Päätin nyt, että kerron. Mutta tuntuu TODELLA OUDOLTA vieraalle naiselle laittaa viestiä. Ehkä säälittävältäkin. Mutta kun mulla ei ole mitään muita tarkotusperiä kuin se, että vituttaa toi miehen käytös. Ei kunnioita perhettään paskan vertaa.
ap