Lapset tunkee mun pihalle!
Olin tänään huoneessani tekemässä töitä, kun kuulin meteliä ulkoa. Menin avamaan oven ja katsomaan, mitä siellä tapahtuu. Kaksi tyttöä keinuu minun pihallani! Tarkoitan siis, että asun rivitalossa, mutta tytöt asuvat omakotitalossa sen rivitalon lähellä, eivätkä siis kys. rivitalossa. Heillä ei siis pitäisi olla mitään asiaa pihalleni. Mutta siellä ne kuitenkin keinuivat! Kysyin heiltä vielä varmuuden vuoksi, ovatko kyseisin rivitalon asukkaita. Eivät olleet. Sanoin, että he voivat sitten lähteä pihalta. Lähtivät, ja huusivat minulle jotain (luultavasti rumia sanoja). Venäjäksi. Ovat siis luultavasti r*ssiä.
Vituttaa, kun meidän pihalle pitää kakaroiden tunkea!
Kommentit (43)
Voi hellanlettas. Ne kiikut kului ihan hirrrrrveesti.
Mikseivät saisi rivitalon pihalla olla?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:02"] Ovat siis luultavasti r*ssiä.
[/quote]
Ja sinun pitää erikseen mainita, että tytöt ovat venäläisiä?
Käsittämätöntä touhua! Mikseivät tytöt pysyisi omalla pihaallaan eivätkä häiritsisi muita! Hitsin mamut.
Ihme tiukkis sinä. Onneksi et ole minun naapurini.
Tämmöstä se on täälläkin. Ei saa mennä muiden pihalle. On se katsos niin tarkkaa ja ei ne sun pihalla ollut vaan taloyhtiön. No en kuitenkaan ole sun puolellasi!
Sinänsä ymmärrän ap:ta että meidän pihalla vierailee usein muiden taloyhtiöiden lapsia ja jotenkin ne lelutkin hiekkalaatikolta häviävät näiden lasten mukaan. Mitään ei siis voi jättää hiekkalaatikolle esim siksi aikaa kun käymme sisällä syömässä. Lisäksi emme millään jaksa keräillä niitä jätskipapereita ja muita roskia joita vieraat lapset jättävät pihalle. Tilanne on välillä aika ärsyttävä. Taloyhtiö on pieni, joten tiedän kyllä ketkä ovat taloyhtiön omia lapsia ja ketkä ovat vain ohikulkumatkalla.
Ihme kommentteja! Toisten pihoille ei mennä kysymättä lupaa. Myöskään vieraan rivitalon tai kerrostalon.
Ihme touhua. Hyvä ap, että käskit tytöt poistumaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:19"]Ihme kommentteja! Toisten pihoille ei mennä kysymättä lupaa. Myöskään vieraan rivitalon tai kerrostalon.
[/quote]
Keneltä sitä lupaa olisu pitänyt kysyä?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:02"] Ovat siis luultavasti r*ssiä.
[/quote]
Ja sinun pitää erikseen mainita, että tytöt ovat venäläisiä?
[/quote]
miksi joku alapeukuttaa?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:19"]Ihme kommentteja! Toisten pihoille ei mennä kysymättä lupaa. Myöskään vieraan rivitalon tai kerrostalon.
[/quote]
[/quote]
Osakkailta, nehän siitä maksaa ja ylläpitää. Lisäksi päättävät ketä alueella saa liikkua.
Olisiko teille jotka tämän hyväksytte niin ihan ok ja mukava kun TUNTEMATTOMAT tulevat SINUN pihallesi keinumaan ja viettämään aikaa. Olivat lapsia tai ei, niin kenenkään pihalle ei mennä ilman lupaa!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 21:23"]
[/quote]
[/quote]
Osakkailta, nehän siitä maksaa ja ylläpitää. Lisäksi päättävät ketä alueella saa liikkua.
[/quote]
ja tyttöjen olisi pitänyt käydä pimpottamassa jokaisen asukkaan oveen ja kysyä, saisivatko olla pihalla? Ap olisi varmaan tuostakin vetänyt herneet nokkiinsa
Iha oikeastiko te olette sitä mieltä että toisten pihoille voi noin vain mennä leikkimään? Voinko mä mennä grillaamaan makkarani naapurin grillissä?
On joillain sitten ongelmat