Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan viisaudenhampailla kestää kasvaa

Vierailija
01.06.2014 |

siitä kun ne puhkeavat, miten kauan suunnilleen kestää, että ne on kasvaneet "täyteen kokoonsa"?

Mulle puhkes muutama viikko sitten 30 vuotiaana elämäni ekat viisarit (3 kpl), eikö tää ole aika myöhään? Olin jo ehtinyt huokasta helpotuksesta ajatellen ettei mulle ikinä niitä tulekaan, ugh :p

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaksi on vielä puhkeamatta, ikää on 50v ja  ne kuulemma ovat olemassa, ne kaksi, jotka tulivat vajaa 40v eivät koskaan kokonaan tulleet esiin vaan kiskottiin pois "keskenkasvuisina".

Vierailija
2/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne on kaikki neljä olleet jo vuosia ööö... ehkä 7-8 vuotta puhjenneena ja kasvavat hiljalleen. Yläviisurit on enemmän esillä mitä alaviisurit. Mitään ongelmaa ei tietääkseni niissä ole ollu, välillä ikeniä kutittaa siitä purupinnan kohdalta, menee ohi kun rapsuttaa hammasharjalla. Kerran meni pop cornin kuori sinne ikenen ja viisurin väliin ja sen kaivelin pinseteillä pois. Mä pelkään kuollakseni hammaslääkäriä ja toivon totisesti, että näitä ei tarvitse koskaan poistaa tjtn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvavat hiljalleen. Mulla ainakin on kausia, että sattuvat ja sitten taas voi mennä vuosia ettei tunnu mitään. Nyt ei olekaan taas aikoihin ollut mitään vaivaa ja olen 35.

Vierailija
4/5 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tuli kaksi viisaudenhammasta yli 30v. Ja niiden koko purupinnan tuleminen esiin kesti todella kauan, yli vuoden.

Vierailija
5/5 |
09.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puhkes 2 viisaria vuosi ja 4 kuukautta sitten, ne on aika hitaasti kasvaneet, ovat ehkä 1-1.5 milliä korkeat nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän