Mitä mieltä nimestä Jukka?
Kommentit (57)
Kiva nimi. Nykylapsilla harvinaisempi. Kaikki tuntemani Jukat ovat tosi mukavia! :)
Jukka on eläkkeelle jäävien miesten nimi. Tai jotkut on vielä parhaassa työiässä. Vauvalla erikoinen nimi enempi negatiivisessa mielessä.
Tai Pekka? Kastemekoksi sitten kiitos t-paita. Voisiko enempää nationalistinen olla kun antaa tuollaisen perussuomalaisen nimen? Et taida olla monikulttuurinen maailmankansalainen, muuten eläisit tässä päivässä ja antaisit nimeksi Yucca.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:37"]Tai Pekka? Kastemekoksi sitten kiitos t-paita. Voisiko enempää nationalistinen olla kun antaa tuollaisen perussuomalaisen nimen? Et taida olla monikulttuurinen maailmankansalainen, muuten eläisit tässä päivässä ja antaisit nimeksi Yucca.
[/quote]
Minä puolestani pidän Jukkaa hienona nimenä. Ei tule todellakaan mitään persuja mieleen :D Reipas ja vahvakin nimi.
Ja tunnenkin yhden aikuisikäisen Jukan, todella mukava ja hauska tyyppi :). Eikä siis edes lähestykään mitään eläkeikää...
Ihme sakkia täällä.
Nyt kun ap mainitsi, niin oikeasti tosi kivakin nimi! Tulee mieleen Peter Panista Leena, Jukka ja Mikko.
Nyt kun tuli esille, niin voisi olla vaihtoehtona meillekin, jos tämä sikiö on poika ;)
Hyvä nimi. Itsekin olen kaukana persusta, mutta micot ja oliverit supisuomalaisen sukunimen kanssa aiheuttavat lähinnä myötähäpeää. Jukka on siitäkin kiva, että se on nyt aika harvinainen mutta ei yhyä setämäinen kuin vaikka Reijo tai Jorma
Suomalainen vastine esim. Jamesille. Ihan kiva nimi.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:43"]Hyvä nimi. Itsekin olen kaukana persusta, mutta micot ja oliverit supisuomalaisen sukunimen kanssa aiheuttavat lähinnä myötähäpeää. Jukka on siitäkin kiva, että se on nyt aika harvinainen mutta ei yhyä setämäinen kuin vaikka Reijo tai Jorma
[/quote]
100% näin! Laittakaa ehdottomasti Jukka älkääkä välittäkö näistä ikävistä kommenteista. Paljon parempi nimi kuin vaikka Nico tai Luca!
Kyllä Yucca on enemmän tätä päivää. Haluatko AP todellakin, että lastasi kiusataan koulussa metsäsuomalaiseksi?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:43"]Hyvä nimi. Itsekin olen kaukana persusta, mutta micot ja oliverit supisuomalaisen sukunimen kanssa aiheuttavat lähinnä myötähäpeää. Jukka on siitäkin kiva, että se on nyt aika harvinainen mutta ei yhyä setämäinen kuin vaikka Reijo tai Jorma
[/quote]
Pidö sitten ap huoli että sukunimi on suomalainen! Jukka Tuomilehto sopii paljon paremmin kuin arvokkaasti Jukka Bogernymanlund.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:46"]Kyllä Yucca on enemmän tätä päivää. Haluatko AP todellakin, että lastasi kiusataan koulussa metsäsuomalaiseksi?
[/quote]
Tämä oli varmasti trolli, mutta nyt kun tuli puheeksi, niin lapseni luokalla on yksi Jukka, jota ei ikinä ole nimestään kiusattu. Hauska poika hän on :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 19:43"]Hyvä nimi. Itsekin olen kaukana persusta, mutta micot ja oliverit supisuomalaisen sukunimen kanssa aiheuttavat lähinnä myötähäpeää. Jukka on siitäkin kiva, että se on nyt aika harvinainen mutta ei yhyä setämäinen kuin vaikka Reijo tai Jorma
[/quote]
Pidö sitten ap huoli että sukunimi on suomalainen! Jukka Tuomilehto sopii paljon paremmin kuin arvokkaasti Jukka Bogernymanlund.
[/quote]
Hahah, tämä olis melkein yhtä paha kuin Agape-Jessica/Nico-Edward Pöntinen! :D
Laittakaa se Jukka vain. Hyvä nimi.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:05"]
Mun mies on Jukka. Oikein hyvä nimi :)
Niin munkin:)
Myös minun mieheni on Jukka. Ihana mies. <3
Munpas<3
Jukat ovat rumpaleita. Rumpalit miettivät rummuttamista silloinkin kun eivät rummutarumpuja.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 20:05"]
Mun mies on Jukka. Oikein hyvä nimi :)
[/quote]
Niin munkin:)
[/quote]
Myös minun mieheni on Jukka. Ihana mies. <3