Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon sattuneesta syystä vieraillut pitkästä aikaa treffipalstoilla ja

Vierailija
01.06.2014 |

ihmettelen, miten miehillä on niin hemmetisti harrastuksia? Kalliita, aikaa vieviä harrastuksia. Ihmettelen tätä etenkin eronneiden kohdalla, joilla on lapsia ja omien sanojensa mukaan vaativa työ - mistä sitä aikaa riittää? Hyvä, kun itse kerkiän käydä pari kertaa viikossa jumpassa. Tulee sellainen olo, että oon tylsä verrattuna näihin supermiehiin, jotka hyppäävät laskuvarjolla, ajelevat moottoripyörällä, laskettelevat Alpeilla, sukeltelevat ja kiipeilevät vuorilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä noi kaikki ei ole sellaisia, joita tehdään viikottain, vaan myös esim. lomilla ja kausiluontoisesti, kun on mahdollisuus. Ja musta sellaisetkin hyvä tuoda esiin. Itse olen kans deittaillut netistä ja musta on ihan hyvä tuoda esiin, mitkä asiat yleensä kiinnostaa, vaikka niitä ei tekiskään päivittäin/viikottain. Onhan sillä kovastikin väliä, et jos mies harrastaa syvänmerensukellusta, niin sitten tajuat, että ehkä mies haluaa tehdä sellaista lomallaan eikä vaikka lukea kirjaa. Tai itse saatan laittaa kiinnostuksenkohteeksi matkailun, vaikka matkailla ei voikaan kuin kerran pari vuodessa, silti on hyvä tuoda esiin tuo, koska on taas ihmisiä, joita matkailu ei kiinnosta yhtään. Mutta musta voi selvittää kyselemällä, mikä se todellinen harrastusaste on. Voihan olla, että joku on vaikka käynyt jonkun kurssin jostain lajista viisi vuotta sitten, ja ajattelee sit aina, että "kyllä mä sitä harrastaisin, jos vaan olis aikaa".

Vierailija
2/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne on kerran elämässään käynyt vaikka laskuvarjohyppäämässä ja sitten luettelevat sen harrastuksekseen. Vähän hienostelua ja itsensä paremmaksi laittamista niin kuin yleensäkin treffipalstoilla ;)

Vähän kuin minäkin "harrastan" taitoluistelua, kun muutama vuosi sitten ostin luistimet mutten kyllä viime talvena ehtinyt kertaakaan käydä luistelemassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä maassa kolmonen monikaan ulkojäillä pystynyt luistelemaan.. :(

Vierailija
4/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kaikki samalla tavalla kuin ansioluotteloissa. Vaikkei osaisi enää koko harrastusta niin se on silti merkitty.

Vierailija
5/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista. Kuulostaa helpottavalta, jos tosiaan on noin. Itse haluaisin ihan vaan tavallisen miehen, joka eläisi tätä arkea kanssani enkä mitään extreme-jukkaa :) ap

Vierailija
6/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:51"]

Ok, kiitos vastauksista. Kuulostaa helpottavalta, jos tosiaan on noin. Itse haluaisin ihan vaan tavallisen miehen, joka eläisi tätä arkea kanssani enkä mitään extreme-jukkaa :) ap

[/quote]

Mietipä kuitenkin, pidätkö kiinnostavampana miestä, joka ei ole kiinnostunut mistään vai miestä, jolla on joku kiinnostuksenkohde. Eli arveletko todellisuudessa haluavasi sen tylsämielisen miehen, jonka intohimo on vain tv:n katselu ja kaupassakäynti.:)