Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi juhlamekot on aina hihattomia..

Vierailija
01.06.2014 |

Pitäisi löytää juhlamekko ja olenkin löytänyt vaikka kuinka monta kivaa, mutta miksi ne on aina hihattomia?????? En halua hihatonta mekkoa, koska niissä minulla todella alaston olo. En ole läski eikä allit vaivaa, mutta silti minusta tuntuu että pitäisi olla tosi timmit käsivarret että voisi esiintyä hihattomassa mekossa.

muita vai onko tämä vain minun ongelmani.....??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Haluan käyttää vaatteen kuin vaatteen kanssa normaaleja rintsikoita, enkä alkaa kikkailemaan minkään olkaimettomien tai läpinäkyvien olkaimien kanssa. Haluan mekkoon sellaiset olkaimet, että ne peittää rintsikan olkaimet. Liian suuret vaatimukset minulla ilmeisesti.

Vierailija
2/4 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihattomasta on helpompi saada istuva (kun tekee valmisvaatetta massalle), kun kankaat ovat yleensä juhlavaatteessa joustamattomia ja jäykempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin itsekin, kuitenkin yli puolet on reilusti ylipainoiset ja mihin ne muka lähtee ihattoman mekon kanssa? Älytöntä, mitä mekkoja kaupat ovat täynnä!

Sisäänostajat- herätys!!!!

Vierailija
4/4 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:18"]Hihattomasta on helpompi saada istuva (kun tekee valmisvaatetta massalle), kun kankaat ovat yleensä juhlavaatteessa joustamattomia ja jäykempiä.

[/quote]

Juuri näin! Itse olisin halunnut hihallisen hääpuvun. Puku olisi kuitenkin pitänyt tilata Espanjasta valmistajalta ilman sovitusta, ja hääpukuliikkeen ompelija totesi yksikantaan, että hartialinja saattaisi vaatia isoja korjausoperaatioita. Päädyin sitten olkaimelliseen pukuun.

Tosin nythän maailmalla ovat muotia hihalliset iltapuvut, joten mahdollisesti trendi rantautuu Suomeenkin. Itse tilasin sellaisen Nordstromin nettikaupan alennusmyynnistä, hinnaksi tuli veroineen ja tulleineen alle sata euroa, joten olin valmis ottamaan riskin siitä, ettei vaate sopisikaan. Hyvä tuuri kävi, ja puku on ollut ahkerassa käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi