Tyttären ylioppilasjuhliin tuli amiksen käynyt poika
Eilen vietettyihin tyttäreni ylioppilasjuhliin tuli vieraaksi ammattikoulun rakennuslinjalta valmistunut poika. Nyt työtön, kuulema. Pojalla ei ole edes ajokorttia, vaatteet olivat ryppyiset ja lahjaksi antoi tytölle nuupahtaneita kukkia. Poika paljastui tyttäreni uudeksi poikaystäväksi.
Tyttö kirjoitti kolme ällää, yhden E:n ja M:n. Kohtalaisen hyvin siis ja suunnitelmissa on jatkaa yliopistoon. Nuorten seurustelu näyttää vakavalta ja olen huolissani. En jaksa uskoa, että noin epäsuhta suhde voi kestää. Kuinka saan puhuttua tytölle järkeä päähän?
Kommentit (75)
Ei oo totta, onko siis ihan oikeasti mennyt maailma tällaiseksi, että oikeasti ei katsota millainen ihminen on vaan koulutusta ensimmäiseksi. Siis jos ihmiset rakastuvat toisiinsa niin onko koulutuksella yhtään mitään väliä no EI TODELLAKAAN. Eiköhän se tuleva elintaso riipu aika monesta muustakin asiasta!!!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:28"]
Opiskelen yliopistossa naisvaltaista alaa, ja hyvin monella tytöllä on amispoikaystävä, joka käy töissä. Heillä onkin elintaso paljon korkeampi kuin yksinelävällä opiskelijalla. Amispuoliso olisi siis tässä tilanteessa oikea unelma, parempi kuin toinen opiskelija :D
[/quote] Nimenomaan. Ap:n tyttö on fiksu. Antaa amispojan rahoittaa opiskelunsa ja lemppaa sen sitten kun on valmistunut ja saanut työpaikan
Miten teillä menee näin surkea provo läpi????
Mikä vika on amiksissa? Hekin on ihmisiä, niinkuin ne, jotka käyvät lukion. Jos olisin äiti, ja minulla olisi tytär joka tapailisi amista, niin tukisin heitä. Ei kukaan voi tuomita ihmisiä ulkonäön perusteella. Ne, jotka niin tekevät voi olla ulkoapäin kaunis, mutta sisältä löytyy silkkaa rumuutta.
Mitäs ap siihen sanoo kun itse olen vain amis lähihoitaja ja mieheni on lääkäri, eikä tämä ole koskaan parisuhdetta haitannut. Aloimme seurustelee kun olin amiksen tokalla jolloin hän oli jo lääkiksessä ja hyvin on 7 vuotta menny, et älä pilaa tyttösi onnea! Katkaisee välit vielä suhunkin..
Tyttäresi selvästi hankki vanhempiaan miellyttääkseen hyvät paperit ja esitti kilttiä tyttöä, mutta ei teiltä saanut sitä mitä tarvitsi, eli eväitä sosiaalisiin ympyröihin ja läheisyyttä ja rakkautta sekä hyväksyntää olla sellainen kuin on. Sitä hän hakee tässä poikaystävässään ja kapinoi teidän vaatimuksianne vastaan.
No jos et usko että suhde kestää, miksi tarvitsee puhua yhtään mitään? Sehän kariutuu pian itsekseen.
Olisit ylpeä siitä, että tyttärestä on snobiäidistä huolimatta tullut avarakatseisempi ja ulkokuoren läpi näkevä fiksu nuori nainen.
Eiköhän tyttö hoksaa itse ajallaan. Se, että uhmaat heidän suhdetta saa todennäköisesti vaan tytön entistä varmemmaksi, että poika on oikea.
Onneksi äidin tyhmyys ei näytä periytyneen tyttärelle.
Että oikein kukatkin oli nuupahtaneet.
No voihan siitä pojasta tulla vaikka rakennusalan yrittäjä ja sit se on parempi kuin sinä mut en kyllä usko tähän juttuun...
Tarkoitan, että minulla ei ole mitään poikaa itseään vastaan. En vain jaksa uskoa tuohon suhteeseen. Tyttö saisi varmasti oman tasoisensakin ja poika jonkun itselleen sopivamman. Aloittaja
Ei kovin vakava suhde voi olla, jos poika vasta juhlissa paljastuu poikaystäväksi.
Mitä vikaa kukissa? itse en saanut poikaystävältä mitään valmistujaislahjaksi!
No entäs muuten? Oliko kiva poika ja käyttäytyikö hyvin? Sen luulis olevan tärkeintä, ei noi sällit aina välttämättä tajua sen pukeutumisen päälle. Tai kaikki ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:59"]
Tarkoitan, että minulla ei ole mitään poikaa itseään vastaan. En vain jaksa uskoa tuohon suhteeseen. Tyttö saisi varmasti oman tasoisensakin ja poika jonkun itselleen sopivamman. Aloittaja
[/quote] Joo tai sitten ei. Ei voi tietää. Naiset tuppaa sen oman tasonsa arvioimaan huimasti totuutta korkeammalle.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 13:59"]
[/quote]
No älä usko suhteeseen! Ethän sinä pojan kanssa seurustele?? Anna nuorten rakastaa.
SIIS APUA! Kehtas amisjannu tulla parempien ihmisten kotiin juhliin! Oothan nyt muistanut desinfioida kaikki pinnat mihin se koski?
Opiskelen yliopistossa naisvaltaista alaa, ja hyvin monella tytöllä on amispoikaystävä, joka käy töissä. Heillä onkin elintaso paljon korkeampi kuin yksinelävällä opiskelijalla. Amispuoliso olisi siis tässä tilanteessa oikea unelma, parempi kuin toinen opiskelija :D