Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini-ikäinen tyttäreni on raskaana

Vierailija
01.06.2014 |

Tyttö on seurustelut saman pojan kanssa nyt kaksi vuotta. Molemmat ovat 17-vuotiaita ja ns. kunnollisia nuoria. Tyttö kertoi eilen että on raskaana. On syönyt e-pillereitä kokoajan mutta ne ovat pettäneet.
Nuoret olisivat 18-vuotiaita kun lapsi syntyisi jos siis pitäisivät lapsen.
Minä uskon näihin nuoriin ja siihen että pärjäisivät lapsen kanssa. Minä ja mieheni auttaisimme kaikin mahdollisin tavoin ja uskon että pojankin perhe auttaisi myös. Nuoret kuitenkin tekevät itse päätöksensä ja tuen sitä oli se mikä hyvänsä. Onko täällä muita joiden nuoret ovat tulleet raskaaksi teini-ikäisinä?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun paljon kännää, voi tabut unohtua!

Vierailija
62/62 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä ajatus ilman koulutusta tai vakituista työpaikkaa lisääntyä. Pelkkä alkupanostus sänky, vaunut ja sairaalamaksut tarvitsee rahaa. Sitten vaatteet, kengät, sukset, pyörä. Myöhemmin vakituinen harrastus johon vanhemman täytyy ehkä kuskata, onko ajokorttia tai autoa.

Ja vaikka miten isovanhemmat auttavat, eivät voi olla 24/7 joten kyllähän se OMA elämä on aikalailla mennyttä ja sen tietää kuka tahansa vanhempi oli ikä mikä vaan.

Miten joku vanhempi voi haluta omalle lapselleen liian aikaisessa vaiheessa murhetta ja huolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla