Voi jösses! Mies lähti salaa baariin, ***kele! -.-
Joo elikäs... Vietettiin iltaa hyvän ruuan ja muutaman viinilasillisen merkeissä. Menin melko aikasin nukkumaan kun alkoi joistain syystä väsyttämään hirveästi. Heräsin tovi sitten ja mies oli lähtenyt jonnekkin. Lähetin viestin miehelle ja kysyin missä hän on. Vastaus tuli noin puolen tunnin kuluttua ja sisälsi yhden sanan "baarissa". Jahas??? Mitäs tässä nyt pitäisi ajatella? Pitääkö minunkin lähteä rilluttelemaan jonnekkin ja jättää mies ihan keskenään törttöilemään?
Kommentit (60)
On teillä erikoisia suhteita, aikuisilla ihmisillä. Minusta ei ainakaan olisi normia jos aviopuolisoni olisi yhtäkkiä häipynyt johonkin baariin kun nukun, ihan omituista touhua. Mikä parisuhde se muka on jos häivytään ilmoittamatta toiselle, ei mikään.
Jösses ja perkule sentään! Tästähän tulee ihan mieleen eräs tietty bloggari.
Mies ei ole tullut vieläkään kotiin. Ei jaksaisi valvoa enää yhtään -.-.
Se meni sinne bongailemaan vastavalmistuneiden tipujen perseitä ;)
Se meni sinne bongailemaan vastavalmistuneiden tipujen perseitä ;)
mee ny hyvä ihminen nukkumaan! Aamulla juttelette asiasta.
Voisit päivittää tätä kun tilanne etenee. Haen popcornt.
Sen mulkku oli lyhyellään kun tuli takaisin. Olemme eronneet tuon jälkeen, minulle ei tehdä tuollaisia temppuja mulkku pitkällään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:36"]
Mene takaisin sinne nukkumaan. Miksi sen ukon olisi pitänyt jäädä kuorsaamistasi katsomaan?
[/quote]
Voi moro! Minusta tuollainen karkailu on teinien hommaa. Olisi voinut illalla sanoa että haluaa mennä baariin niin olisin ollut tietoinen.
[/quote]Todellakin! Ala-aste hommia....
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:47"]
Mihin sä ukkoas nyt just tarttet siellä? Pitääkö sen pitää sua ködestä, kun nukut? Ihme kaheli olet, kun yrität kontrolloida toisen elämää noin. Päätät mitä saa tehdä ja milloin.
[/quote]-Hmm...nakee minkalainen suhde sinulla on. Oikeaan suhteeseen kuluu toisen kunnioittaminen .....vaikka sitten lapulla. Omani ei lahtisi mihinkaan keskella yota saatika ilmoittamatta.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:41"]
pitääkö teillä oikeasti kysyä lupa johonkin lähtemiseen?
[/quote]
Onkohan tässä pohjimmiltaan siintä kyse ? Vaan olisko jostain muusta ? Miehen käytös on teinien käytöstä. Reilu mies olisi ilmoittanut asian etukäteen. Parisuhteessa ollaan parisuhteessa ja otetaan toinenkin huomioon. Siis on miehiä ja MIEHIÄ, mä en yhtään ihmettele, että eoja niin paljon. Pitäisi kunnioitaa kumppaniaan.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 07:26"]
Mene takaisin sinne nukkumaan. Miksi sen ukon olisi pitänyt jäädä kuorsaamistasi katsomaan?
[/quote]
Voi moro! Minusta tuollainen karkailu on teinien hommaa. Olisi voinut illalla sanoa että haluaa mennä baariin niin olisin ollut tietoinen.
[/quote]
Ei ala-asteelaiset pääse baariin?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 07:26"]
[/quote]
[/quote]
Ei ala-asteelaiset pääse baariin?
[/quote]Oletpa hassu.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 01:45"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:44"]
Laitoin miehelle äsken viestin että tulisi kotiin. Ei kuulemma halua vielä tulla. Aijaa? No entä jos minä haluan hänet nyt kotiin? En tykkää ajatuksesta että rilluttelee kaiken maailman juhlijoitten kanssa tuolla jossakin.
[/quote]
Voi jessus, hanki elämä. Saaki rillutella ku tollanen akka venaa himassa
[/quote]
Ap saa toden totta kaikki hyvinkäyttäytyvät,fiksut naiset niskaansa..eikö vaan, kun näitä vastauksia lukee.Sääliksi käy toi edellisenkin vastauksen antanut....
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 07:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:41"]
pitääkö teillä oikeasti kysyä lupa johonkin lähtemiseen?
[/quote]
Onkohan tässä pohjimmiltaan siintä kyse ? Vaan olisko jostain muusta ? Miehen käytös on teinien käytöstä. Reilu mies olisi ilmoittanut asian etukäteen. Parisuhteessa ollaan parisuhteessa ja otetaan toinenkin huomioon. Siis on miehiä ja MIEHIÄ, mä en yhtään ihmettele, että eoja niin paljon. Pitäisi kunnioitaa kumppaniaan.
[/quote]
Parisuhteessa tuollainen käytös on mielestäni aika outoa. Ap:n kannattaa ehdottomasti järjestää miehellle vastaavanlainen yllätys joku kerta, ja tulla kotiin vasta aamulla, kertomatta tarkemmin mitä on touhunnut. Ehkä silloin mieskin tajuaisi, miltä tuntuu kun toinen lähtee kapakkaan keskellä yötä, kertomatta mitään ja jättämättä mitään viestiä.
Jösses perkule mitä käytöstä! Uskon kyllä että olet ihan pikkumyynä! Mies saa kyllä olla loppu kuun kotona maalaamassa ja sisustamista ja hoitaa tahvonkin vielä ihan yksinään!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:54"]
Ihme kirjoittelua täällä. Kuinkahan monelle se oikeasti olisi ok, jos puoliso nyt yhtäkkiä olisi vaan häipynyt jonnekin yöllä. Kyllä munkin mies saa mennä ihan rauhassa baariin, ei ole mitään tarvetta pitää kotona, mutta kai nyt tahtoisin silti tietää, jos yhtäkkiä on lähtenyt jonnekin. Joten ymmärrän ap:ta.
Veikkaanpa, että jos sama olisi tapahtunut jollekin kommentoijalle, niin tuskin ensimmäinen ajatus olisi "hyvä vaan ettei ilmoittanut lähdöstään!".
[/quote]Mä voisin hyvin kuvitella, että mä tai mies lähtis tossa tilanteessa jonnekin liikkeelle, jos virtaa olisi ja toinen nukkuisi.
Toki me joko herätettäisiin se toinen tai jätettäisiin lappu. Tai siis ainakin mä, mies saattaisi myös järkeillä, että kyllä mä sitten laitan viestin perään tai soitan, jos satun heräämään ennen kuin hän tulee takaisin.
Miksi ihmeessä mä raivoaisin siitä, jos mies ei ole katsomassa mun nukkumista? En käsitä.
No tulikos Se mies mulkku pitkällään sieltä baarista kotiin?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:39"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:37"]
Jos teillä ei ole lapsia niin ei kai se nyt olisi herättämään alkanut. Toki joku lappu ois ollu ihan kiva.
[/quote]
Perkule sentään. Kiva herätä huolesta sekaisin kun toinen on ties missä! Mieluusti olisi siis saanut herättää.
[/quote]
Menetkö sä aikuisen ihmisen hommista huolesta sekaisin? Seurusteletko kenties lasten kanssa? Kannattaisko jättää se sika ja hommata pojun tilalle mies?