Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi jösses! Mies lähti salaa baariin, ***kele! -.-

Vierailija
01.06.2014 |

Joo elikäs... Vietettiin iltaa hyvän ruuan ja muutaman viinilasillisen merkeissä. Menin melko aikasin nukkumaan kun alkoi joistain syystä väsyttämään hirveästi. Heräsin tovi sitten ja mies oli lähtenyt jonnekkin. Lähetin viestin miehelle ja kysyin missä hän on. Vastaus tuli noin puolen tunnin kuluttua ja sisälsi yhden sanan "baarissa". Jahas??? Mitäs tässä nyt pitäisi ajatella? Pitääkö minunkin lähteä rilluttelemaan jonnekkin ja jättää mies ihan keskenään törttöilemään?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:45"]

voi jösses! eks te nuoret vois leikkiä kotileikkejä vasta sitten kun baari-ikä on ohitettu? älytöntä vakiintua ja kuitenkin tarvii joka hemmetin viikonloppu päästä baariin. ite juoksin aikanani kans baareissa, mut vakiinnuin vasta sitten kun todella tuntui siltä että juoksut on juostu ja haluaa rauhoittua.

[/quote]

Nuoret ja nuoret. Mies on 38-vuotias. Luulisi baari-iän olevan ollutta ja mennyttä, ***kele!

Vierailija
22/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:47"]

Mihin sä ukkoas nyt just tarttet siellä? Pitääkö sen pitää sua ködestä, kun nukut? Ihme kaheli olet, kun yrität kontrolloida toisen elämää noin. Päätät mitä saa tehdä ja milloin.

[/quote]

Kuule, tuollainen karkaili ei minun käteeni koske! En ole mitenkään kontroloinut miehen elämää, toivoin vain että olisi ilmoittanut baariin menemisestään, jösses -.-.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:47"]

No mene itse mukaan, jos hänelläkin on hauskaa siellä. Miksi pitäisikään tulla kotiin katsomaan kanssasi AV:ta?

[/quote]

Ai että miksi pitäisi olla avopuolison kanssa kotona? Oletko idiootti? Eikö suhde ole sitä varten että voi viettää toisen ihmisen kanssa aikaa?

Vierailija
24/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:49"]

Miksi haluat pilata toisenkin viikonlopun?

[/quote]

Voi jösses! Minäkö tässä pilaan miehen viikonlopun? Äijä itse juoksi mulkku pitkänä baariin heti kun silmä vältti. Eikö hän silloin ole se viikonlopun pilaaja? ***kele -.-

Vierailija
25/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kirjoittelua täällä. Kuinkahan monelle se oikeasti olisi ok, jos puoliso nyt yhtäkkiä olisi vaan häipynyt jonnekin yöllä. Kyllä munkin mies saa mennä ihan rauhassa baariin, ei ole mitään tarvetta pitää kotona, mutta kai nyt tahtoisin silti tietää, jos yhtäkkiä on lähtenyt jonnekin. Joten ymmärrän ap:ta.

Veikkaanpa, että jos sama olisi tapahtunut jollekin kommentoijalle, niin tuskin ensimmäinen ajatus olisi "hyvä vaan ettei ilmoittanut lähdöstään!".

Vierailija
26/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi herättänyt olisit vain suuttunut, tai ehkä hän yrittikin muttet herännyt. Miehesi varmasti osaa kertoa paremmin kun tulee kotiin. Voisit mennä sinne itsekin pitämään hauskaa.

Vierailija
27/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:46"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:36"]

Mene takaisin sinne nukkumaan. Miksi sen ukon olisi pitänyt jäädä kuorsaamistasi katsomaan?

[/quote]

Voi moro! Minusta tuollainen karkailu on teinien hommaa. Olisi voinut illalla sanoa että haluaa mennä baariin niin olisin ollut tietoinen.

[/quote]

Jos se vaikka päätti lähteä sinne baariin vasta sitten kun itse menit nukkumaan. Tuskin se nyt salaa sinne meni. Varmasti ymmärsi, että sinä sen saat viimeistään aamulla tietää. Ei vaan viitsinyt herättää.

[/quote]

Meinaatko että ainoa vaihtoehto on että minä olen väärässä? Kyllä tuo minusta täyttää ihan täysin salaa menemisen kriteerit. Olisi tosiaan voinut herättää tai jättää edes lapun. Ihme hiippailua tuollainen että pitää keskellä yötä karata baariin. Hohhoijaa, aikuisia tässä jo ollaan!

[/quote]

Meinaan sitä, että ehkä vaikka joku kaveri pyysi häntä sinne baariin vasta silloin kun olit jo nukkumassa. Ja hän päätti lähteä, kun ei muutakaan tekemistä ollut. 

Mitä sä luulet, että se siellä baarissa tekee? Pokailee vieraita naisia vai juo lisää? 

En mä sanonut, että sä olet väärässä, mutta ei välttämättä se mieskään nyt salaa lähtenyt.

Vierailija
28/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:54"]

Jos hän olisi herättänyt olisit vain suuttunut, tai ehkä hän yrittikin muttet herännyt. Miehesi varmasti osaa kertoa paremmin kun tulee kotiin. Voisit mennä sinne itsekin pitämään hauskaa.

[/quote]

Tuskin... Luulen että äijä halusi vaan päästä rellestämään heti kun oma muija nukahti. Taisi sen takia kaataa sitä viiniä niin innoissaan minun lasiini.

Vierailija
29/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:55"]

Mene takaisin sinne nukkumaan. Miksi sen ukon olisi pitänyt jäädä kuorsaamistasi katsomaan?

[/quote]

Voi moro! Minusta tuollainen karkailu on teinien hommaa. Olisi voinut illalla sanoa että haluaa mennä baariin niin olisin ollut tietoinen.

[/quote]

Jos se vaikka päätti lähteä sinne baariin vasta sitten kun itse menit nukkumaan. Tuskin se nyt salaa sinne meni. Varmasti ymmärsi, että sinä sen saat viimeistään aamulla tietää. Ei vaan viitsinyt herättää.

[/quote]

Meinaatko että ainoa vaihtoehto on että minä olen väärässä? Kyllä tuo minusta täyttää ihan täysin salaa menemisen kriteerit. Olisi tosiaan voinut herättää tai jättää edes lapun. Ihme hiippailua tuollainen että pitää keskellä yötä karata baariin. Hohhoijaa, aikuisia tässä jo ollaan!

[/quote]

Meinaan sitä, että ehkä vaikka joku kaveri pyysi häntä sinne baariin vasta silloin kun olit jo nukkumassa. Ja hän päätti lähteä, kun ei muutakaan tekemistä ollut. 

Mitä sä luulet, että se siellä baarissa tekee? Pokailee vieraita naisia vai juo lisää? 

En mä sanonut, että sä olet väärässä, mutta ei välttämättä se mieskään nyt salaa lähtenyt.

[/quote]

No meillä on kotona kaapit täynnä juotavaa. Jos haluaisi juoda niin eiköhän olisi ottanut kaapista juotavaa. Helpompaahan se niin on kun lähteä tuonne ryysikseen. Että...

Vierailija
30/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:54"][quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:49"]

Miksi haluat pilata toisenkin viikonlopun?

[/quote]

Voi jösses! Minäkö tässä pilaan miehen viikonlopun? Äijä itse juoksi mulkku pitkänä baariin heti kun silmä vältti. Eikö hän silloin ole se viikonlopun pilaaja? ***kele -.-

[/quote]

Apua... Repeilen tuolle "mulkku pitkänä" baariin juoksujalkaa karanneelle.

Vierailija
31/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AV vastaa aina odotuksiasi.

Vierailija
32/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:58"]

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No meillä on kotona kaapit täynnä juotavaa. Jos haluaisi juoda niin eiköhän olisi ottanut kaapista juotavaa. Helpompaahan se niin on kun lähteä tuonne ryysikseen. Että...

[/quote]

Paitsi, että siellä ryysiksessä on sitä seuraa.

Vierailija
33/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]   juu mies lähtee baariin keskellä yötä yllättäen ja sä kiljut ja kirot mustasukkasena palstalla, kyllä kyllä ihan siltä kuulostaa et "ihan aikuisia tässä ollaan".

Vierailija
34/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 01:06"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]   juu mies lähtee baariin keskellä yötä yllättäen ja sä kiljut ja kirot mustasukkasena palstalla, kyllä kyllä ihan siltä kuulostaa et "ihan aikuisia tässä ollaan".

[/quote]

Voi jösses -.-. Jos oma ukkosi karkaisi mulkku pitkänä baariin ensimmäisen tilaisuuden tullen niin olisitko aivan ok sen suhteen? Nousisi sinunkin desipelit aika nopeasti. Turha väittää muuta.

Vierailija
35/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kirjoittaa tuota av-mamma kesälomaa. Nämä kilpailija jutut on liian hyviä ;)

Vierailija
36/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ehkä, mut en mä sitä palstalla huutais vaan ottaisin miehen aamulla puhutteluun.

Vierailija
37/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan jösses ja ***kele minkä teki:D

Vierailija
38/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies siellä baarissa on, niin eihän se nyt automaattisesti tarkoita sitä, että se yrittää pokailla jotain toista naista. Siellähän voi vaan ottaa lisää juomaa kavereiden kanssa.

Vierailija
39/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:44"]

Laitoin miehelle äsken viestin että tulisi kotiin. Ei kuulemma halua vielä tulla. Aijaa? No entä jos minä haluan hänet nyt kotiin? En tykkää ajatuksesta että rilluttelee kaiken maailman juhlijoitten kanssa tuolla jossakin.

[/quote]

Voi jessus, hanki elämä. Saaki rillutella ku tollanen akka venaa himassa

Vierailija
40/60 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette, kaipaisiko tämä keskustelu vielä muutaman "jösseksen"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi