Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle kävi eilen koppakuoriaiset

Vierailija
03.07.2014 |

Olin eilen nukuttamassa esikoista. Syötin samalla vauvaa, joka alkoi syöttämisen jälkeen ährätä. Makasin selälläni ja nostin vauvan rinnan päälle, josko ilmat tulisivat ulos. Luin esikoiselle kirjaa, ja kun sain sen loppuun, tajusin, etten pääse asennosta millään pois. Mulla on raskauden jäljiltä todella löysät lonkat ja alaselkä, ja vauva on niin pieni, ettei kannattele itseään. Pyysin sitten esikoista menemään alakertaan, missä mies oli tekemässä jotain remonttihommaa. Mies tuli nostamaan vauvan pois, jolloin pääsin kierähtämään erittäin vaivalloisesti asennosta pois.

Enpä osannut tällaistakaan tilannetta etukäteen kuvitella... Onneksi osaan nyt varoa tätä vaarallista skenaariota.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koppakuoriainen pääsee ylös, kilppari ei välttämättä. Kannattaisi ehkä tehdä valasvartalolleen jotain, että pääsisi edes sängystä ylös. Samat vaivat ovat todennäköisesti vaivanneet jo esikoisen syntymästä saakka, eiväthän vauvaläskit katoa esimerkiksi kymmenessä vuodessa vielä mihinkään. Miehet sen sijaan katoavat, ja sitten voi itkeä palstalla, millaisia sikoja ukot ovat.

Vierailija
2/4 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi naurattamaan. Sori. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mille valasvartalolle? Mulla on nyt kaksi viikkoa synnytyksestä, joten teen nyt sitä treeniä, mitä tässä vaiheessa saa tehdä: kävelyä. Esikoisen syntymän jälkeen ei jäänyt mitään raskauskiloja, ja harrastin tässä raskauksien välissä aika aktiivisesti liikuntaa. 

Mulla on selässä ongelmaa, joka pysyy kuosissa liikkumalla. Tämä löysyys sen sijaan on ihan raskauden peruja, eikä siihen auta ainakaan se, että alan kuormittaa kehoa aivan väärässä vaiheessa.

Ap

Vierailija
4/4 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2014 klo 13:22"]

Alkoi naurattamaan. Sori. :D

[/quote]

No niin muakin nauratti, ei tarvitse pyytää anteeksi. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi