Huomenna yo-juhlat, ja mä oon niin poikki
Vaikka mitä pitäis vielä tehdä, tosin pahimmat on tehtynä, mutta mä oon niin väsynyt, joka paikkaa särkee, ja viime yönä ei saanut paljoakaan nukuttua, sitten oli juhlat koululla, sitten onkin koko päivä mennyt kaikenlaisessa hommassa.
Tosi ihana tunne se on sitten kun saa kaiken valmiiksi, yleensä hetkeä ennen kuin vieraat tulee, sitten on vielä kestitävä vieraat, sekin on väsyttävää kun on väsynyt jo muutenkin. Vieraiden lähdettyä on taas tiskit ja muuten tekemistä, ei sitä ehdi nauttia siististä kodista.
Ehkä ylihuomenna sitten.
Välillä sitä miettii, että onko tämä raataminen kaiken sen arvoista. Mutta no, eipä meillä sitten juhlitakaan varmaan vuosiin tavallisia lasten synttäreitä kummempaa.
Tottahan se on, että kun ei muuten ole ahkera siivoaja niin nyt siitä kärsii, joillekin on varmaan tosi helppoa järjestää juhlia kun kämppä on aina "juhlakunnossa", senkun jotain tarjottavaa tekee.
Kommentit (24)
Kotona pidettävät isot juhlat ovat yleensä karmeita juuri tuon takia, että emäntä heiluu kuin heinämies, eikä silti mikään toimi. Pöytä on räävityn näköinen ja koko ajan jokin on loppu. Vieraalle tulee huono omatunto, kun emäntä on pyörtymisen partaalla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 09:50"]
Miksi pilaatte kaiken vaivannäön sillä, että emäntänä riehutte keittiön ja tarjoilupöydän välillä? Se on vieraille tosi kiusallista. Kyllä vanhempien täytyy ottaa vieraita vastaan levollisina eikä olla kuin peura ajovaloissa. Säästätte väärässä kohdassa, kun ette palkkaa ammattilaisia apuun.
[/quote]
Missä kohdassa sitten pitäisi säästää? Tarjoamisten määrässä tai laadussa vai?
Ensin järjestää jonninjoutavat juhlat ja valittaa kun pitää tehdä töitä sen eteen...!?!
Huonoa organisointia, hommat olisi voinut tehdä jo aiemmin. Aloitettu liian myöhään.