Miten jätetyksi tulemisesta selviää?
Tuntuu niin pahallle ettei enää riitä ja kelpaa. Joku muu on parempi. Jonkun muun kanssa jaetaan elämä. Olen niin surullinen. Takana kuitenkin pitkä liitto. Olen arvoton.
Kommentit (13)
No varmasti olet arvoton, jos noin kerran menee itsesäälin puolelle. Hohhoijaa taas. Kokoa itsesi ja ryhdistäydy. Voit surra asiaa tietenkin, mutta itsesääli on turhaa.
Ei kenenkään tarvitse tyytyä ja jatkaa elämäänsä vanhaan malliin vai sen takia, että on joskus yhteen menty. Asiat muuttuvat, elämä muuttuu ja ihmiset muuttuvat. Kun jokin loppui, niin toinen alkaa, elämä jatkuu.
Ajattele järjellä. Tuskinpa sinussa mitään erikoisempaa vikaa on, puolisosi vain sattui ihastumaan toiseen. Tai jos nyt jotain vikaa on, niin nyt sulla on aikaa kehittää itseäsi. Et ole arvoton, ei kukaan ole. Tsemppiä.
Suremalla ja käymällä muutkin tunteet läpi, sitten irti päästämällä. Ala myös kehittää itsetuntoasi niin, että se tulee sisältä päin eikä murene muiden ihmisten poistuessa elämästäsi.
me kaikki tunnemme tyypin jolla on aina seuraava jo odottamassa ja tunnemme tyypin joka on uskollinen lojaali viihtyy kumppaninsa kanssa EIKÄ MUUTU tai katsele aidan toiselle puolelle..
siksipä jokaiselle on joku oikeanlainen
Ruoka ja juoma on ollut jo pitkään aikaan kun se oli ihan hyvä idea.
Julistat ekaksi exäs narsistiksi. Muista että jättäminen on jo narsistin merkki,eli ihan takuulla on narsku.
Sitte vaa haukkumaan exää kaikille tutuille ja muillekkin.
Eroissa arvottomuuden kokeminen on tyypillistä. Vaikkei oikeasti olisi arvoton. Kaikki heijastuu kuin toisen ajattelun kautta tai oletetun ajattelumallin kautta. Vaikka voi ajatella itse, päättää itse. Sanoa että minä olen hyvä, en ole riippuvainen toisen mielipiteestä. Elämää on vielä muualla maapallolla ja maailmankaikkeudessa kun kurkistaa joskus eetteriin. Ei elä enää kumppanin kautta tai kanssa.
Ei sitä kannata jäädä märehtimään. Kokoaa elämänsä palaset ja pelaa niillä korteilla, mitä on jäljellä. Yleensä käy vielä niin, että kun jotain poistuu elämästä, jotain muuta tulee tilalle. Pidä silmät auki ja katso, mitä se olisi. Ei välttämättä edes uusi suhde, vaan ehkä ystävä, sukulaiset, harrastus tai vain kipeästi kaivattua omaa aikaa.
Muista, ettei kenenkään arvo ole kiinni siitä, mitä joku toinen hänestä ajattelee. Puolisosi päätti lähteä toisen mukaan, syistä, joita me emme tiedä. Sille sinä et voi mitään. Anna hänen mennä, pärjäät ilmankin. Jotain parempaa on vielä tulossa sinullekin, luota siihen.
Unohdat sen tyypin ja poistat numeron luurista. Aloitat oman itsenäisen elämän ilman riippuvuutta kenestäkään ja se olennaisin asia on se, ettet hae laastarisuhdetta, kun se homma kuitenkin kaatuu siihen, kun märehdit aiempaa suhdetta. Terve ihminen siivoaa aiemman suhteen roskiin ja aloittaa puhtaalta pöydältä piste. Ota elämäsi omiin käsiin, etkä elä toisen kautta. Valittettavan yleistä on, että heijastetaan sitä omaa elämää toisen kautta ja imetään se toisen osapuolen elinvoima omien tarpeiden tyydyttämiseen. Monesti se homma kaatuu tähän, kun se kupattava ei jaksa jatkuvaa kuppausta, oli se henkistä tai materiaalista puolta.
Ei lähtenyt tämä vetämään. Taitaa olla liian lämmintä.
Pöööööööö 🙃🙃🙃