Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sitten eletään kun 2-3 kk päästä puolet kansasta on rokotettu ja ovat turvassa vakavalta koronalta, mutta voivat edelleen levittää muihin?

Vierailija
28.12.2020 |

Suostuuko noi rokotetetut enää mihinkään rajoituksiin?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, he päättävät itse miten itseään vakavalta muodolta suojelevat . Ottavatko riskin ja kulkevat.

Vierailija
2/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan naurettavaa pelleilyä taas tuo touhu. Eikö olisi parempi, että kaikki nyt vain kiltisti sairastaisivat sen nuhan, niin ei tarvitse alkaa jotain vähän testattuja piikkejä alkaa ihmisiin pistämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltäytyy rokotteesta, hyväksyy tietysti samalla riskin tartunnan saamisesta tuolla tavalla.

Vierailija
4/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tarvitaan jo armeijaa pitämään kurissa ne, jotka eivät vielä ole rokotusta saaneet eivätkä enää malta odottaa vaan riehuvat asiaansa edistämässä. Tipoittain tulevat rokotussatsit ajavat yhteiskunnat suureen vaaraan vielä.

Vierailija
5/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kieltäytyy rokotteesta, hyväksyy tietysti samalla riskin tartunnan saamisesta tuolla tavalla.

Oletan, että menee useampi kuukausi ennen kuin ne halukkaat on saatu rokotettua.

Vierailija
6/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla tavalla eletään kuin tähänkin asti. Jokainen täysijärkinen tietää, ettei rokote estä taudin levittämistä. Se vain suojaa rokotteen saanutta itseään. 

Vierailija
7/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tuo muka perustuu, että rokotetut levittävät koronaa? Lähde?

Vierailija
8/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan, että menee useampi kuukausi ennen kuin ne halukkaat on saatu rokotettua.

Se on tietysti totta. Itse saan työni takia nopeasti mutta ajattelin tottakai rajata liikkumista edelleen sen jälkeen jonkin aikaa, koska teen mm. riskiryhmien kanssa töitä ja tiedän, että heistä kaikki eivät rokotusta varmuudella halua.

Vierailija
9/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on rokottamattomien ongelma jatkossakin.

Vierailija
10/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveellä järjellä tehtyyn päättelyyn. Ei mikään rokote poista elimistössä jo olevaa virusta. 

Vierailija
11/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot

Sincc

Nytkin ihmiset levittää coronaa, joten miksi eivät silloin levittäisi .. 

AIVOT AIVOT AIVOT

Vierailija
12/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rokottamaton, mutta haluan että rokotetut pitävät maskeja koska he voivat levittää koronan minuun

Samoin rokotettujen tulisi pitää turvaväliä meihin rokottamattomiin jotta eivät tartuta tauteja meihin rokottamattomiin

Vierailija
13/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan samalla tavalla eletään kuin tähänkin asti. Jokainen täysijärkinen tietää, ettei rokote estä taudin levittämistä. Se vain suojaa rokotteen saanutta itseään. 

Eli rajoitteet jatkuvat about kesään? Nythän sellainen ilmapiiri, että hip hurraa rokotukset alkoi, tipaton tammikuu ja sitten ollaan saletissa.

Vierailija
14/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokottamaton kirjoitti:

Itse olen rokottamaton, mutta haluan että rokotetut pitävät maskeja koska he voivat levittää koronan minuun

Samoin rokotettujen tulisi pitää turvaväliä meihin rokottamattomiin jotta eivät tartuta tauteja meihin rokottamattomiin

Tatuoi otsaasi "rokottamaton". Muuten emme tiedä, oletko ottanut rokotetta vai et. 

Vierailija
15/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on tietysti totta. Itse saan työni takia nopeasti mutta ajattelin tottakai rajata liikkumista edelleen sen jälkeen jonkin aikaa, koska teen mm. riskiryhmien kanssa töitä ja tiedän, että heistä kaikki eivät rokotusta varmuudella halua.

Höpölöpön mitä läheisriippuvaista horinaa. He päättää omasta elämästään ja sinä elät omaasi. Luuletko todellakin vastaavasi taudin leviämisestä millään tavalla tai luuletko olevasi maailman ainoa ihminen mitä nämä kohtaavat?

Vierailija
16/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin rokoteriskin jos pitää jatkaa maskipelleilyä?

Vierailija
17/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli rajoitteet jatkuvat about kesään? Nythän sellainen ilmapiiri, että hip hurraa rokotukset alkoi, tipaton tammikuu ja sitten ollaan saletissa.

Kesään ja vielä sen jälkeenkin. Tämänkin jokainen täysijärkinen tietää. Vain aivottomat kuvittelevat, että muutaman hoitajan rokottaminen poistaa rajoitukset. 

Vierailija
18/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokottamaton kirjoitti:

Miksi pitäisi pitää tutkitusti hyödytöntä maskia?

Vierailija
19/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin rokoteriskin jos pitää jatkaa maskipelleilyä?

Jotta sitä maskipelleilyä ei tarvitse jatkaa loppu elämää?

Vierailija
20/63 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokottamaton kirjoitti:

Minä haluan uuden Mersun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi