Miksi selkeästi vanhempi mies ottaa parikymppisen tytön?
Aidosta rakkaudesta ei tasan ole kyse. Mies ei ole voinut ihastua persoonaan tai älykkyyteen, koska niitä ei tyttösillä vielä ole.
Joten, miksi?
Kommentit (32)
Mun mies on 14 vuotta vanhempi ja tavattiin opiskeluporukoissa. Mä oon asunu koko lapsuuteni ulkomailla, mennyt kouluun aiemmin ja skipannut 3 luokkaa peruskoulussa, lukion kävin Suomessa kahdessa vuodessa, joten olin opiskeluporukasta aina se nuorin
Kuinkahan monta ketjua tästä voi aloittaa?
Yli 20-kymppinen on jo aikuinen nainen. Riippuu sitten siitä naisesta, miten kypsä on henkisesti, +20-vuotiaan tasolla vai vieläkin kypsempi.
Seksuaalinen vetovoima on myös suuri syy. Nuorehkolla naisella on yleensä ulkoiset avut kunnossa eikä ikä ja painovoima ole alkanut vaikuttaa. Jos halukkuutta löytyy, niin kyllä se miehelle kelpaa. Suurimmalle osalle miehiä toimivaan rakkaussuhteeseen kuuluu myös seksi ja että on haluttu.
Mies voi myös viehättyä siitä, että nuori nainen on yleensä fyysisesti sirompi kuin 20 vuotta vanhemmat kanssasisarensa ja mies saa olla jollakin alitajuisella tasolla suojelija ja uros. Tätä ei pidä missään nimessä sotkea mihinkään isällisiin tunteisiin. Samaa tunnetta esiintyy ilman ikäeroakin.
Kun nämä edelliset summataan yhteen, mies voi tuntea itsensä onnekkaaksi, kun tuollainen nainen on hänet halunnut ja valinnut.
Olen 46-vuotias mieshenkilö. En voisi edes kuvitella, että voisin olla kiinnostunut nuorista tyttösistä. Pidän miehiä (mm. Sauli Niinistöä) henkisesti alamittaisina ihmisinä, jos on itseä paljon nuorempi nainen. Ei todella kerro miehestä mitään hyvää, jos oikeasti MIEHEN iässä on kiinnostunut tyttösistä. Käsitys parisuhteesta on mun mielestä pahasti kieroutunut, suorastaan perverssi, jos pitää kuolata nuorten naisten perään. En voisi siis kuvitella seukkaavani omien lasteni ikäisten naisten kanssa (mul on aikuisia tyttäriä).
Luulen, että eräs n. 40v mies on kiinnostunut minusta. Näen häntä lähes päivittäin ja merkit on aika selvät. Pahinta on, että mies on hyvännäköinen ja luonteeltaankin vaikuttaa kiinnostavalta. Mutta se ikäero....:/
-Nainen 22v
Älkää vastailko näihin ikäerohullun aloituksiin... Se ihminen on päästään vialla, kun sen mies lähti nuoremman matkaan.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:47"]Käsitys parisuhteesta on mun mielestä pahasti kieroutunut, suorastaan perverssi, jos pitää kuolata nuorten naisten perään. En voisi siis kuvitella seukkaavani omien lasteni ikäisten naisten kanssa (mul on aikuisia tyttäriä).
[/quote]
Sieltähän se syykin tuli sitten lopuksi. Mutta sinä itse olet se, jolla on kieroutunut käsitys parisuhteesta, koska et seuraa aikaasi.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:50"]
Aidosta rakkaudesta ei tasan ole kyse. Mies ei ole voinut ihastua persoonaan tai älykkyyteen, koska niitä ei tyttösillä vielä ole.
Joten, miksi?
[/quote]
Jos mies isastuukin tiukkaan pimpsaan ja hanakoihin huuliin.
Pelkällä seksilläkö se parisuhde sitten pysyy kasassa? :D Eiköhän siihen tarvita jotain muutakin...
Olen 18 ja seurustelen kohta 30 v miehen kanssa, kaikki on ihanaa ja olen onnellinen;)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 14:47"]
Olen 46-vuotias mieshenkilö. En voisi edes kuvitella, että voisin olla kiinnostunut nuorista tyttösistä. Pidän miehiä (mm. Sauli Niinistöä) henkisesti alamittaisina ihmisinä, jos on itseä paljon nuorempi nainen. Ei todella kerro miehestä mitään hyvää, jos oikeasti MIEHEN iässä on kiinnostunut tyttösistä. Käsitys parisuhteesta on mun mielestä pahasti kieroutunut, suorastaan perverssi, jos pitää kuolata nuorten naisten perään. En voisi siis kuvitella seukkaavani omien lasteni ikäisten naisten kanssa (mul on aikuisia tyttäriä).
[/quote]
On ilmeisesti sit saatu muutamat pakit nuorilta tyttösiltä.. Happamia ovat.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:46"]
Mies luulee vaikuttavansa nuorelta ja trendikkäältä. Vain 99,9 prosenttia heistä erehtyy pahasti.
[/quote]
Täysin väärin. Mies sen sijaan tietää, että suurin osa miespuolisista tuttavista panisi mielellään hänen naistaan, joten sulka hatussa voi sitten rehvastella. Näissä hommissa kun miehen ainoat motivaatiot jatkaa suhdetta ovat hyvä seksi (huonoahan miehillä harvoin on) ja mahdollisesti se, että ei tarvitse yksin viettää vanhuuttaan.