Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestää tylsää suhdetta loputtomiin?

Vierailija
28.12.2020 |

Olen ollut parisuhteessa 10 vuotta ja meillä on 3 yhteistä lasta. Rakkaus mieheen on kuollut, mies sanoo olevansa suht. Tyytyväinen ja minä puolestani janoan huumoria ja seuraa ja huomiota. Mieheni ei ole järin keskusteleva eikä syvällinen, mutta ihan hyvä ihminen ja isä. Tuntuis tosi väärältä erota ja viedä lapsilta hyvä isä. Tai vuoroviikko systeemi meille Toki tulis. Ajatuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt riko lasten kotia, van etsi itsellesi kaveri, jonka kanssa voit puhua syvällisiä.

Olen itse eronnut ja siksi turhia avioeroja vastaan. En koskaan olisi uskonut, mitä paskaa se tuo tullessaan. Nyt sinulla on vain yksi ongelma. Eron jälkeen kymmenen ongelmaa. Ja odota vain, kun lapset joutuvat isänsä puolelta hankalaan uusperhekuvioon yms yms.

Samaa mieltä! Itsekin eronneena ”kyllästymisen” takia, näin jälkikäteen ajateltuna se oli iso virhe. Olisi pitänyt vaan kestää ja yrittää parantaa tilannetta jotenkin. Jos mies on muuten hyvä, niin ap älä eroa! Et välttämättä saa kuin huonompia miehiä tilalle.

Vierailija
22/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut ilkeitä kommentteja. Aivan kuin syyksi avioeroon kävisi vain väkivalta tai alkoholismi. 50- luvun ajattelua. Sanoit kuitenkin että rakkaus on loppu- se riittää syyksi. Teillä ei tunnu olevan oikein kipinää tai yhteyttäkään enää.

Tylsyys voi kuitenkin olla vain vaihe. Keksi jotain kiinnostavaa menoa miehen kanssa kaksistaan- korona-aikaan toki haastavaa. Kai teillä on jotain yhteisiä juttuja jotka toivat teidät yhteen? Tai kuten monet ehdottivat, itsellesi harrastus tai seuraa joka vastaa syvällisyyden kaipuuseesi.

On väärin rikkoa lasten koti vain sen takia, että itsellä on tylsää. 50-luvulla ei sentäs oltu itsekkäitä minäminä-tyyppejä ”hällä väliä, miten lasten elämä menee, kunhan minulla on kivaa!”.

Tullut kuunneltua tuon ajan pareja. Molemmat oottaa kuolemaa ettei tarvi enää nähdä toista. Sitä odotellessa karataan vajaan tai elossa oleville tutuille.

Jäädessään kaksistaan esim. sukulaisen kanssa avaudutaan elämän kurjuudesta ja kun joutuu tuotakin sietämään eikä ilkiä erota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta luultavasti tylsyytesi johtuu omasta elmästäsi, eli sinusta itsestäsi, jolloin sen kaataminen puolison syyksi, ja sitä myöten eroaminen on kyllä aika rankka toimenpide myös lapsille.

Vierailija
24/24 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet onsaanut ilkeitä kommentteja. Aivan kuin syyksi avioeroon kävisi vain väkivalta tai alkoholismi. 50- luvun ajattelua. Sanoit kuitenkin että rakkaus on loppu- se riittää syyksi. Teillä ei tunnu olevan oikein kipinää tai yhteyttäkään enää.

Tylsyys voi kuitenkin olla vain vaihe. Keksi jotain kiinnostavaa menoa miehen kanssa kaksistaan- korona-aikaan toki haastavaa. Kai teillä on jotain yhteisiä juttuja jotka toivat teidät yhteen? Tai kuten monet ehdottivat, itsellesi harrastus tai seuraa joka vastaa syvällisyyden kaipuuseesi.

On väärin rikkoa lasten koti vain sen takia, että itsellä on tylsää. 50-luvulla ei sentäs oltu itsekkäitä minäminä-tyyppejä ”hällä väliä, miten lasten elämä menee, kunhan minulla on kivaa!”.

Joo, ei oltukaan. Oli vain isiä, jotka lähti "kioskille tupakkaa hakemaan", ja viipyi sillä reissulla kolme päivää. Ja äitejä, jotka itki ja hoiti lapset sillä aikaa. Sitten kun iskä tuli takaisin, jatkettiin siitä mihin jäätiin. Mut pääasia, ettei oltu minäminä tyyppejä.