Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kestää tylsää suhdetta loputtomiin?

Vierailija
28.12.2020 |

Olen ollut parisuhteessa 10 vuotta ja meillä on 3 yhteistä lasta. Rakkaus mieheen on kuollut, mies sanoo olevansa suht. Tyytyväinen ja minä puolestani janoan huumoria ja seuraa ja huomiota. Mieheni ei ole järin keskusteleva eikä syvällinen, mutta ihan hyvä ihminen ja isä. Tuntuis tosi väärältä erota ja viedä lapsilta hyvä isä. Tai vuoroviikko systeemi meille Toki tulis. Ajatuksia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, meikäläisen painajainen.

-sinkkunainen

Vierailija
2/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitoskone ja lompakko. sitähän mies on jokaiselle suominaiselle. siinä  naisten "rakkaus" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies pettää sua pian. Sit sulla ei ole tylsää. Saat pikkasen draamaa, paniikkia, epätietoisuutta, häpeää, surua, fyysinen ja psyykkinen terveys romahtaa ym. Sit sulla ei oo enää tylsää........!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????

Vierailija
4/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes kuulostaa yhdeltä kehen oon ihastunut ja sekin muhun. Rakastaa vaan niitä muksuja ja pelkää mitä vaimo tekis jos jättäis.

Kun et rakasta kannattaa tehdä asialle korjausliike eikä tuhota molempien ja ehkä vielä muidenkin onnea.

Ydinperhe on niin lastseason.

Vierailija
5/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruoho ole vihreämpää aidan toisella puolella. Hyvä mies ei ole itsestään selvyys. Haluaisitko jonkun juopon tai pettäjän niin saisit jännitystä elämään?

Itseään voi aina kehittää. Hanki uusia harrastuksia, lue, katso elokuvia, kiertele eri paikoissa, tutustu ihmisiin. Älä laita miehesi vastuulle jos elämäsi on tylsää!

Vierailija
6/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aina kannattaa vaihtaa jännämieheen

Vierailija
7/24 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rakkaus tunne vai onko se valinta?

Vierailija
8/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi työ, harrastus tai jotain muuta sisältöä elämään. Ei omista ikäkriiseistä voi syyttää miestä. Miestä syyttämällä saat kyllä elämäsi täydellisen sekaisin, jolloin pääseet eroon tylsyydestä.

Vierailija
9/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos mies on rikas,niin sitte suomalainen nainen kestää kuolemaan saakka

Vierailija
10/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaksi tuon vuoksi en seurustele. Olen niin tylsä yllätyksetön henkisesti yksinkertainen tyhmähkökin tyyppi jopa omasta mielestäni ettei pitkälle suhteelle ole minkäänlaisia edellytyksiä naisten pikkukylläisessä kyllästymis-kulttuurissa jossa janotaan uutta kuin janoon kuoleva  vettä. Kuitenkin, viihdyn itseni kera ja jopa pidän itsestäni, olen aavistuksen parempi mies heikkouksineni kuin moni osaa arvioida koskaan osa ei edes tunnetuaan vuosia. Nopeat suhteet taas ovat liian vaivalloisia rasittavia raastavia luonnetyypilleni. Nuorempana asia oli ongelmallisempi olin jopa aavistuksen katkera, nyttemmin olen hyväksynyt asian hieman kuin kuoleva joka toteaa loppunsa väistämättömyyden ja hyväksyy sen.

Vierailija
11/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile. Vuoden päästä et enää muista olleesi onneton kun tää korona keissi vaan paisuu paisumistaan. Sitten olet onnellinen että sullon mies.

Vierailija
12/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies ei olisi tehnyt mitään ns. väärää vaan tuo on sulla enemmän tuollainen epämääräinen tunne, niin itse koittaisin hakea sisältöä elämääni just harrastuksista ja vastaavasta enkä lähtisi repimään lapsia vuoroviikkosysteemiin. Eroaisin sitten myöhemmin.

Ei se kahden kodin välillä kulkeminen oikeasti ole mikään huviretki lapselle.

Eri asia siis jos olisitte syvästi onnettomia, lapset eläisivät riitojen keskellä tms. Mutta näin ajattelen, mikäli elämänne on periaatteessa OK ja sulla on vain tällainen epämääräinen pieni tyytymättömyyden tunne.

Vierailija
13/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt riko lasten kotia, van etsi itsellesi kaveri, jonka kanssa voit puhua syvällisiä.

Olen itse eronnut ja siksi turhia avioeroja vastaan. En koskaan olisi uskonut, mitä paskaa se tuo tullessaan. Nyt sinulla on vain yksi ongelma. Eron jälkeen kymmenen ongelmaa. Ja odota vain, kun lapset joutuvat isänsä puolelta hankalaan uusperhekuvioon yms yms.

Vierailija
14/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että eroamalla ns. kunnon miehestä saisit simsalabim siihen jonkun vähemmän tylsän? Mieti nyt ensin, mistä kaikesta joudut samalla luopumaan.

Vierailija
15/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta kestää alkuhuuma, jonka aikana moni aloittaa porsimisen. Sen jälkeen luonto ohjaa etsimään uuden parittelukumppanin geenipoolin monipuolistamiseksi.

Ihan luonnollista.

Vierailija
16/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut ilkeitä kommentteja. Aivan kuin syyksi avioeroon kävisi vain väkivalta tai alkoholismi. 50- luvun ajattelua. Sanoit kuitenkin että rakkaus on loppu- se riittää syyksi. Teillä ei tunnu olevan oikein kipinää tai yhteyttäkään enää.

Tylsyys voi kuitenkin olla vain vaihe. Keksi jotain kiinnostavaa menoa miehen kanssa kaksistaan- korona-aikaan toki haastavaa. Kai teillä on jotain yhteisiä juttuja jotka toivat teidät yhteen? Tai kuten monet ehdottivat, itsellesi harrastus tai seuraa joka vastaa syvällisyyden kaipuuseesi.

Vierailija
17/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siitoskone ja lompakko. sitähän mies on jokaiselle suominaiselle. siinä  naisten "rakkaus" 

Miksi tuontimaissa ei koskaan näy Pohjoismaita tai länsimaita mistä tulisi työläitä naisia? Aina just niitä lahjottavissa olevia.

Vierailija
18/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti on sumentanut monen naisen ajatusmaailman täysin. Kun hormonivetoiset P-tavoitteet (parisuhde, pesä, poikaset) on saavutettu niin perushyvä elämä ei riitä, vaan haetaan epätoivoisesti jotain mielenkiintoisempaa, jännempää, hauskempaa, jotain sellaista mistä luetaan blogeista tai mitä nähdään somessa. Oikeutus siihen ensimmäiseen ja isoimpaan steppiin eli eroon haetaan etsimällä vikoja miehestä ja hakemalla vertaistukisympatioita erolle aloittajan tavoin eri kanavista.

Vierailija
19/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet saanut ilkeitä kommentteja. Aivan kuin syyksi avioeroon kävisi vain väkivalta tai alkoholismi. 50- luvun ajattelua. Sanoit kuitenkin että rakkaus on loppu- se riittää syyksi. Teillä ei tunnu olevan oikein kipinää tai yhteyttäkään enää.

Tylsyys voi kuitenkin olla vain vaihe. Keksi jotain kiinnostavaa menoa miehen kanssa kaksistaan- korona-aikaan toki haastavaa. Kai teillä on jotain yhteisiä juttuja jotka toivat teidät yhteen? Tai kuten monet ehdottivat, itsellesi harrastus tai seuraa joka vastaa syvällisyyden kaipuuseesi.

"Tylsyys" on kuitenkin hieman eri asia kuin väkivalta tai riippuvuusongelmat. Eroamalla pääsee väkivaltaisesta puolisosta, mutta tuskin se elämä siitä vähemmän tylsäksi muuttuu.

Vierailija
20/24 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin rikkoa lasten koti vain sen takia, että itsellä on tylsää. 50-luvulla ei sentäs oltu itsekkäitä minäminä-tyyppejä ”hällä väliä, miten lasten elämä menee, kunhan minulla on kivaa!”.