Mille deittipalstalle?
Sellainen vaihe elämässä että yksinäisyys alkaa riittämään ja tarvitsisin seuraa. Ihan sellaista oikeaa mahdollista pitkäaikaista suhdetta, 40-kymppiselle kundikaveria.
En ole seurannut näitä deittipalstoja, eikä ole mitään mielikuvaa minkälaisia on olemassa. Uskon että jokaisella palstalla on samankaltaista vonkaajaa, mutta onko jotkut ehkä mahdollisesti maineeltaan ehkä hieman parempia?
Osaatteko suositella jotain?
Kommentit (34)
Suomi24:n treffit on ainakin ilmainen ja suosittu palvelu.
Se on kyllä totta, tekosyy! Alko ehkä vähän pelottaa... itsensä esille laittaminen vaatii kyllä rohkeutta!
Täytyy harkita sitä kuvatonta suppeaa ilmoa näin alkuun...
Eli se mitä kysyin aluperin, mille sivustoille?
E? Tarkoittaako se e-kontakti?
Ja sitten tuli tuo Suomi24.
Mitä muita, tai kysyn mistä sivuista olette kokeneet tai kuullet hyviä kokemuksia/juttuja?
ap.
Hyvä hyvä! :) Suomi24 on yleinen ja ehkä tässä tilanteessa se paras paikka. Minulla on kaikilla suurimmilla sivuilla.
no nyt on sitten kirjauduttu Suomi24.een.
Huomenna voi sitten taas ihmetellä, jaksaako ihmetellä... ;-)
ap.
Minulla paras kokemus Match . com - palvelusta. Useita muitakin tuli kokeiltua, mutta siellä porukka hiukan tasokkaampaa koska palvelu maksaa, eli köyhät hörhöt eivät siellä viihdy. Silti hyvin laaja kirjo ihmisiä joten tarkat rillit päähän ja kritiikkiä...M41- nyt jo onnekkasti aviossa
Erehdyin kerran tekemään profiilin BADOO:hon, huh huh! Hirveästi ulkomaalaisia (oli toki Suomalaisia, mun kohdalle osui 1kpl) ja voi sitä lirkuttelun määrää :D Rakastuttiin muhun jo päivässä ja suurinpiirtein naimisiinkin heti haluttiin.Ja voi itku niitä tarinoita, oppi aika nopeasti erottamaan pask..jauhannan. Aika nopeasti liukenin pois tuolta sivustolta.
Ei kannata tehdä tosi suppeaa ilmoitusta, jos haluat järkeviä viestejä. Eihän mies voi kiinnostua sinusta, jos et ole siinä profiilissa. Luultavasti saat vain seksiä hakevilta viestejä, sillä heille voi riittääkin tiedoksi pelkästään se, että olet nainen.
Kiinnostuisitko itse miehen profiilista jossa lukee vain ikä, sukupuoli ja esittelytekstissä "moi"?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:53"]Sellainen vaihe elämässä että yksinäisyys alkaa riittämään ja tarvitsisin seuraa. Ihan sellaista oikeaa mahdollista pitkäaikaista suhdetta, 40-kymppiselle kundikaveria.
En ole seurannut näitä deittipalstoja, eikä ole mitään mielikuvaa minkälaisia on olemassa. Uskon että jokaisella palstalla on samankaltaista vonkaajaa, mutta onko jotkut ehkä mahdollisesti maineeltaan ehkä hieman parempia?
[/quote]
Oletko tosiaan 400-vuotias?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:32"]
Ei kannata tehdä tosi suppeaa ilmoitusta, jos haluat järkeviä viestejä. Eihän mies voi kiinnostua sinusta, jos et ole siinä profiilissa. Luultavasti saat vain seksiä hakevilta viestejä, sillä heille voi riittääkin tiedoksi pelkästään se, että olet nainen.
Kiinnostuisitko itse miehen profiilista jossa lukee vain ikä, sukupuoli ja esittelytekstissä "moi"?
[/quote] Mulla oli tuolla BADOO:ssa todella laaja esittely itsestäni ja mielenkiinnoista/mistä asioista pidän/tykkään tehdä esim. vapaa-aikana (ei seksijuttuja), mutta silti hörhöt iski.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 19:53"]Sellainen vaihe elämässä että yksinäisyys alkaa riittämään ja tarvitsisin seuraa. Ihan sellaista oikeaa mahdollista pitkäaikaista suhdetta, 40-kymppiselle kundikaveria.
[/quote]
Oletko tosiaan 400-vuotias?
[/quote]
Hehee... tää on just tätä! Tee nyt siinä sitten näppärä ja säpäkkä ilmoitus itsestään! :-D
ap.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 00:32"]
[/quote]
Jospa sitä omaa ilmoitusta tulee sitten täydennettyä pikkuhiljaa kun rohkeus ja kiinnostus kasvaa. Olen edelleen sillä linjalla, että toivoisin kohtaavani jonkun tyypin jossain muualla kuin tuota kautta. Alkuun täytyy katsella vähän hissuksiin noita juttuja. :-)
ap.
Tässä sen näkee, että kirjoitti täällä mitä tahansa, niin aina voi ymmärtää väärin tai käsittää toisella tavalla. Yritit olla hauska, asiallinen, rohkea, varovainen niin aina se jotenkin kääntyy sua itseäsi vastaan. Enkä tarkoita nyt sitä, että yrittäisi olla jotain mitä ei ole, vaan yrittää kuvata erilaisia puolia itsestään mahdollisimman totuudenmukaisesti. Sillä jokaisessahan niitä erilaisia puolia löytyy, elämä ei ole mustavalkoinen filmi.
Vaikea yhtälö tietysti. Miten löytää juuri oikeanlainen henkilö ja onko tämä henkilö totta vai tarua? Onneksi itse olen sitä mieltä, että maailmassa ei ole vain yhtä oikeaa kumppania, vaan sopivia kumppaneita kyllä löytyy useitakin. Elämästä vain tulee omanlaisensa juuri olemassa olevan kumppanin kanssa, ja todennäköisesti toisenlainen jonkun toisen kanssa.
Onnea kaikille etsintöihin toivoopi se kuuntavoittelija.
Onhan se noinkin tuo oikean löytäminen! Ei kyllä ole kokemusta sen oikean löytämisestä, ne mitä löysin, eivät kaikesta huolimatta olleet sitä ja tulos on tämä.
Elämä ei todella ole mustavalkoista, eikä tarvitse ollakaan. Ihmiset on erilaisia ja sehän siitä juuri tekeekin elämän. Olen huomannut että jo pelkän samankaltaisella huumorilla ja arvoilla pääsee pitkälle. Arvoina voisi mainita rehellisyys, koska sehän on aika iso asia ja pitää sisällään paljon. Se onkin haaste noilla treffipalstoilla ja muutenkin elämässä. Ihmisillä on niin erilainen tapa toimia ja kohdella muita ihmisiä. Itse haluaisin toimia rehellisellä ja vilpittömällä tavalla, se helpottaa kummasti elämää. Draamaa voi sitten viritellä joissain muissa asioissa. ;-)
ap.
Tekosyy. Kirjoitit yksinäisyydestä ja siirrät jälleen huomiseksi.