Mille deittipalstalle?
Sellainen vaihe elämässä että yksinäisyys alkaa riittämään ja tarvitsisin seuraa. Ihan sellaista oikeaa mahdollista pitkäaikaista suhdetta, 40-kymppiselle kundikaveria.
En ole seurannut näitä deittipalstoja, eikä ole mitään mielikuvaa minkälaisia on olemassa. Uskon että jokaisella palstalla on samankaltaista vonkaajaa, mutta onko jotkut ehkä mahdollisesti maineeltaan ehkä hieman parempia?
Osaatteko suositella jotain?
Kommentit (34)
En edes ajatellut asiaa tuolta kantilta. ;-)
Taitaa olla vähän vanhanaikainen sana.
Mä suosittelisin itseäni, jos olet normaali nainen.
Toivoo normaali nelikymppinen mies joka on deittipalstalla yrittänyt tavoitella kuuta taivaalta (ihan mukavaa parisuhdetta, joka olisi molemmille osapuolille pieni taivas).
Eniten jäseniä taitaa olla siellä Suomi24:ssä. Minusta muilla saiteilla on kovin vähän väkeä.
Yritän kyllä olla normaali, mutta taidan olla sopivasti kajahtanut. ;-)
Mutta olisihan tämä vähän liian helppoa löytää kaveri näin!
Sitä paitsi, jos kuuta tavoittelet, sulla taitaa olla aika kovat tavoitteet! :-)
Minulle riittäisi alkuun se, että käyn katselemassa tarjontaa.
Mutta kaik sivustot taitaa olla sellaisia joihin pitää laittaa myös oma ilmoitus, vai onko?
ap.
Mun oma kuuni on aika pieni. Omissa silmissäni näyttää kyllä valtaisalta.
Hauska ajatus valtaisasta kuusta... Kerro lisää siitä miltä se näyttää!
ap.
Etkö ole koskaan nähnyt taivaanrannassa möllöttävää täysikuuta? Se on mahtava keltainen täysjuusto lovineen ja laikkuineen. Täyttää puoli taivasta ja kirkastaa koko yön. Näen siluettina sitä vasten ulvovat sudet ja jouluna lentävät porot. Itse ulvon kuin ihmissusi ja tunnen kaipausta johonkin mihin en ehkä enää koskaan kykene... No, unohda viimeinen..
taidan olla itse vähän jäävi vastaamaan kysymykseen mutta vastaan kuitenkin. en jaksa uskoa että deitti palstoilta sitä oikeaa löytyy. monet esittävät muuta kuin ovat ja puhuvat sinut pyörryksiin, ovat olevinaan niin ihastuneet sinuun, hetkenpäästä jo kuitenkin uusi haku. paljon pyörii myöskin varattuja jotka esiintyvät sinkkuna. eli jos ap uutena deittailijana lähdet mukaan, muista olla tosi varovainen! nyt kun on kesä ja ihmiset liikkuvat paljon, kokeile vaikka lavatansseja. livestä se oikea paremmin löytyy kuin deiteistä!
No olenhan mä kuuta katsonut! ;-)
Kysyn... mikäli sinulla on deitti-ilmoja, eikö olisikin helppoa laittaa niistä linkit tänne?
Voitais vähän katsella mistä siinä kuun tavoittelemisessa oikein on kyse. :-)
ap.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:12"]
Minulle riittäisi alkuun se, että käyn katselemassa tarjontaa.
Mutta kaik sivustot taitaa olla sellaisia joihin pitää laittaa myös oma ilmoitus, vai onko?
Suomi24-treffipalstalle joudut tekemään oman ilmoituksen, mutta voit halutessasi tehdä sen aivan minimissään, ilman kuvia itsestäsi tms.
ap.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:37"]
taidan olla itse vähän jäävi vastaamaan kysymykseen mutta vastaan kuitenkin. en jaksa uskoa että deitti palstoilta sitä oikeaa löytyy. monet esittävät muuta kuin ovat ja puhuvat sinut pyörryksiin, ovat olevinaan niin ihastuneet sinuun, hetkenpäästä jo kuitenkin uusi haku. paljon pyörii myöskin varattuja jotka esiintyvät sinkkuna. eli jos ap uutena deittailijana lähdet mukaan, muista olla tosi varovainen! nyt kun on kesä ja ihmiset liikkuvat paljon, kokeile vaikka lavatansseja. livestä se oikea paremmin löytyy kuin deiteistä!
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä, että livenä on seurustelu aloitettava. Siksi olenkin deittisivuilleni laittanut, että tapaamisiin. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen, mutta jostain se on aloitettava.
Toivoo yksi rehellinen nettideittailija (mies).
Jos tosissaan etsit niin kaikille. Ne parhaat erottuvat joukosta. Kyllä niitä löytyy, mutta joutuu lähettämään viestejä samalla tavalla kuin työhakemuksia.
Itse olen viihtynyt Suomi24- treffipalstalla jo pidemmän aikaa. Huolestuttavankin pitkään, voisi joku sanoa. Mutta: rohkeasti vaan kokeilemaan, teitä naisia näillä sivustoilla näyttää olevan n. puolet miesten määrästä joten luulen että piankin löydät jonkun..
-ukkisetä-
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:38"]
No olenhan mä kuuta katsonut! ;-)
Kysyn... mikäli sinulla on deitti-ilmoja, eikö olisikin helppoa laittaa niistä linkit tänne?
Voitais vähän katsella mistä siinä kuun tavoittelemisessa oikein on kyse. :-)
ap.
[/quote]
No kuule ap mä en ole ihan varma mitä täällä voi sanoa, ettei sensuuri iske, mut e:ssä olen jussienjussi. Tämä profiili on aika pliisu, kun en enää ole viitsinyt panostaa, enkä varsinkaan maksaa. Olen ollut pitkään täällä, mutta ei juurikaan ole ollut kenelläkään mua kohtaan kiinnostusta.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:37"]
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä, että livenä on seurustelu aloitettava. Siksi olenkin deittisivuilleni laittanut, että tapaamisiin. Siitä se lähtee jos on lähteäkseen, mutta jostain se on aloitettava.
Toivoo yksi rehellinen nettideittailija (mies).
[/quote]
Kiitos ja näkemiin. Puuhaillaan kun tavataan? Olen hyvää seuraa vailla, mutta en aio myydä itsseäni.
ap taisi jo lähtee suomi-24 kuun tavoittelijan perään. voi raukka! toi kuuntavoittelijan "kaunopuheisuus" sai mun hälytyskellot soimaan.
En lähtenyt ihan vielä! :-) Näitä on hauska lukea!
Ja ei nuo deittipalstat niin vieraita kuitenkaan ole, etteikö tietäisi noita metkuja.
Itse-asiassa, ei vaan jotenkin jaksais alkaa säätäämään ja miettimään kuka on mitäkin, tai erottelemaan jyviä akanoista.
Täytyy elätellä toiveita siitä vastaantulevasta kohtalosta! Saa nähdä ehdinkö eläkkeelle ennen sitä. ;-)
ap.
Älä kutsu miestä kundiksi. Kuulostaa hintiltä. Siitä on hyvä aloittaa.