Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

järkyttävää mitä mekkoja tytöillä

Vierailija
31.05.2014 |

Kuskasin tänään miedän kasiluokkalaisen koulun päättäjäisiin ja voi järkytys minkälaisissa mekoissa muutamat tytöt olivat liikkeillä. Sellaisia näkee elokuvissa naisilla jotka seisoskelee hämärillä kaduilla.

American Apparel dress   (see more short tube dresses)

Paikoilleen nytpittynä hamemitta oli tuo, mutta kävellessä helma oli vielä ylempänänä.
Päästäisitkö tyttäresi persukoulun kevätjuhlaan tuollaisessa? Minä en.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeus arvostella, arvostelevat ne pikkupimutkin melko kärkkääseen tyyliin aikuisia naisia. 

Vierailija
22/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihania mekkojahan nuo ovat. Jerseyt olivat vähän arkisen näköisiä, mutta suurin osa tosi nättejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan aivan outo, kun en millään näe noissa mekopissa mitään liian seksikästä. Jos nuorella on hoikka ja urheilullinen kroppa, niin antaisin varmasti pukea vaikka minkä roiskeläpän päälle. Jos taas allit roikkuisivat spaghettiolkaimien lomasta, niin yrittäisin ehkä ehdottaa jotain peittävämpää mallia.

Vierailija
24/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:53"]

Eiköhän tuollaiset mekot kuulu valtaosan nuorista nuoruuteen. Ja aina on ollut mummoja arvostelemassa nuorten hameenmittoja :)

[/quote]

No mitäpä muutakaan voi tehdä, jos hameenhelma ulottuu pakaroiden alareunaan. Ja siihen päälle vielä jalkoihin 15 sentin korot. Ja ei, kyllä meilläpäin ennenwanhaan oli mekot ihan eri mitoissa peruskouluaikoina ja minimittaakin käytettiin vähän vanhempana, mutta baarissa, ei koulun tai muissakaan siistimmissä juhlissa. 

Olen kyllä tottunut tällaisiin seksibeibe-luukkeihin lastemme koulussa mutta toivon, että se on vain ääri-ilmiö. Täällä tosin erittäin yleinen ja varmaan puolet isommista tytöistä olivat pukeutuneet todella paljastavasti. Nilkantaittajakenkiä näkee koulun juhlissa todella paljon, ja esim. kireä mekko loppuu ylhäältä kainaloiden alapuolelle ja alareunasta pepun alareunaan. 

Ihmettelen missä ovat vanhemmat ja äidit, jotka estävät pahimmat överivalinnat. Toivoisi, että vanhemmat osaisivat edes jollain lailla neuvoa mikä on soveliasta ja asiallista ja mikä ei ja kertoisivat minkä viestin nuoret tytöt antavat pukeutumisellaan vanhoille kuolaaville partasuille yleisössä. Mutta jos äidillä ei itselläänkään ole havaintoa siitä mikä on hyvännäköistä tai asiallista niin tuskin hän sitä voi kenellekään opettaakaan.

Olisi kiinnostavaa tietää onko näissä paikallisia eroja, tämä kokemus pienehköstä ja syrjemmästä asuinpaikasta.

Vierailija
25/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun puolivälissä oli muotia lyhyet mekot, ei tosin vartaloa nuolevat vaan melko väljät. Sellaisissa meikäläinenkin taisi ainakin jotkut kevätjuhlat ja rippijuhlatkin viettää. En välitä miettiä et mitä kaikkea on vilahtanut ja kelle... Eikä noi omat nuoruuden hairahdukset kyllä estä mua paheksumasta tätä nykypäivän pissismuotia ;)

Vierailija
26/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:58"]

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 21:53"]

Eiköhän tuollaiset mekot kuulu valtaosan nuorista nuoruuteen. Ja aina on ollut mummoja arvostelemassa nuorten hameenmittoja :)

[/quote]

Olen 39v ja kun olin tuossa iässä niin eivät takuulla työt pukeutuneet roiskeläppiin...en tiedä missä sinä olet kasvanut mutta minä kasvoin Tampereella.

[/quote]

Öö no kyllä meillä Helsingissä nuoret pukeutuivat minun aikanani liian lyhysiin mekkoihin ja palkkikengät olivat muotia. Niin se on aina ollut, että nuorilla on lyhyet helmat ja mokiakin sattuu. Sellaista se nuoruus on ja se nuorille naisille suotakoon ;) se on vain elämää. Ei kannata ruvea vanhaksi ja veemäiseksi. He ovat vasta nuoria naisia.

Vierailija
27/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan kiinnitin tänään ylioppilasjuhlassa huomiota; oikein jännitti sankarihaudoilla, tuleeko tuulenvire, joka paljastaisi peban jos toisenkin. Ei onneksi tullut.

Vierailija
28/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onneksi minun 15 v. Tyttäreni ei noissa pienissä mekoissa viihdy. Mahtaisikohan johtua siitä normaalin suomalaisen naisen mallista, jonka saa minulta."

Miltähän nuo hutsahtavasti pukeutuvien tyttöjen äidit näyttävät? Pyrkivätkö he näyttämään tyttäriltään vai eikö heillä ole mitään vanhemman auktoriteettia? Äiti on "paras kaveri" ja ostaa tyttärelle tupakkaa, kaljaa, siideriä ja tekotissit. Sitten voi tytärkin kirjoitella av-palstalle ylpeänä, että odottaa vahinkolasta jo 15-vuotiaana, kuten äitikin aikoinaan. Suomi nousuun!

Vierailija
29/29 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://picture-cdn.wheretoget.it/p5236y-i.jpg

Tällainen oli eräällä 6-luokkalaisella tytöllä tänään paitsi että siinä oli kyllä naruolkaimet ja ei ihan noin pahasti kiiltänyt sentään. Kivasti näkyi pakarat ja pikkarit kun kiipesi hoippuen korkeissa piikkikoroissa lavalle todistusta hakemaan muutaman porrasaskelman verran. Kavereilla oli samanmoiset mutta vähän eri kuoseilla. Kyllä vähän leuka loksahti siinä porrasvaiheessa..

Omalla tytöllä oli polvimittainen mekko jossa pienet hihat, ei kovin tiukka. Hänkin ihmetteli miten oli joillakin törkeitä mekkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi