Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruma sivuprofiili!!

Vierailija
31.05.2014 |

Tänään taas sovituskopin peilistä näin karun totuuden, mulla on ihan järkyttävä sivuprofiili! Semmonen pitkä ja iso hyppyrinokka ja silmät jotenkin syvällä montussa ja pyöreä leuka posket ja vaikka mitä kamaluuksia!! :( 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julistakaamme siis maansuru.

Vierailija
2/8 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sovituskopit pitäis räjäyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meistä kukaan täydellinen ole. Lopeta itsesi tuijottaminen negatiivisella mielellä, mitä pitempään ja kriittisemmin itseään katselee, alkaa löytämään vikoja sieltä missä niitä ei ole. Ja ihan turha vänistä vastaan. Jos kaikilla olisi jostakin syystä tarpeellista olla samat piirteet, sitten meillä varmaan olisi. Kaunis sinäkin oot, ehkä vaan vähän eri tavalla kuin se naapurin Saara.

Vierailija
4/8 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no joo on vois mullakin olla parempi sivuprof. nuorena eräs poika sanoi minulle että mun nenä näyttää ihan normaalilta eestäpäin :P

Ei jaksa enää lähemmäs kolmekymppisenä ressata :) kaitpa se riittää että oma ukko tykkää

Vierailija
5/8 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin aloituksen kiinnostuneena, koska itselläni on mielestäni ruma profiili: sellainen lyttänä kuin persialaiskissalla. Näyttelijä Rue McClanahanilla oli vähän samantapainen, jos muistatte hänet. Mutta aloittaja kuvailikin ihan toisenlaisen profiilin. Kuka päättää, mikä profiili on ruma ja mikä kaunis?

Vierailija
6/8 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on pitkä nenä, olematon leuka ja korkea otsa. Että repikää siitä!

Vierailija
7/8 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on samalla tavalla ruma sivuprofiili kuin ap:lla. Ja tosiaan onneksi oma mies tykkää - aiemmin angstasin ulkonäöstäni enemmänkin. Muista, että esim. Briteissä ja Ranskassa sekä USA:ssakin hyppyrinenää pidetään jopa kauniina (uskomatonta mutta totta!), joten sieltä voisi löytyä puoliso helposti.

Vierailija
8/8 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on voinut olla tyytyväinen omaan sivuprofiiliinsa, niin sehän on tietysti (Grace Kelly), jolla on siis täydellisen kaunis sivuprofiili. Ja ennen kaikkea hänen söpö nenänsä on se, mikä tekee hänestä niin jumalaisen kauniin.