Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuiset - vielä odottavat ja jo syntyneet!

01.08.2006 |

Aatulillille ja perheelle ISOSTI onnea tytön johdosta!! Ihanaa oli lukea ensimmäisen pikkuihmeen maailmaan tulosta! WAU!! Tsemppiä vauva-arkeen!

Mitäpä tuollaisen vauvauutisen jälkeen osaisi enää kirjoittaakaan.. No, omassa masussa käy edelleen melkoinen vilske. Pikkuinen siellä temmeltää, supistukset on napakoita ja paineen tunne lisääntyy. Jännityksellä odotellaan ja ikävä on jo kova. Aika ei onneksi tunnu pitkältä, laskettua aikaa yritän ajatella suuntaa antavana eli tulee sitten ennen tai jälkeen. Mutta varsinkin Aatulillin kertomuksen jälkeen odotan kyllä entistä enemmän näkeväni, minkälainen vauva tuolla masussa on kasvanut ja kehittynyt :) Olo ja mieli on hyvä!

Klovni kertoi sormien puutumisesta. Täällä samaa vaivaa ollut jonkin aikaa. Aamulla sormet ovat tosi puuduksissa ja aamiaisenkin laittaminen vie hieman aika. Onneksi on ohi menevä vaiva, kuten sanoit.

Lauantaina oltiin tyttöjen kanssa pyörähtämässä yöelämässä. Voimia olisi ollut jatkaa pidempäänkin, mutta jalat turposivat ulos kengistä, joten lähdin suosiolla kesken illan kotiin. Oli kyllä kivaa olla kesäyössä! Sunnuntaina tehtiin vielä yön yli reissu ystävien mökille, todennäköisesti sitten viimeinen pidempi reissu ilman vauvaa. En aio loppuaikaa kotona nyhjätä, mutta jotenkin en enää halua kotikaupunkia pidemmälle lähteä. Vaikka menisi sitten reilustikin yli tuon lasketun.

Miten muilla elokuisilla elo ja olo? Kertoilkaahan kuulumisia! Ja tsemppiä ja hyvää oloa lähestyvään h-hetkeen!

M@dicken rv 39+5

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä pitää jo tässä vaiheessa kertoa, miten mukavaa on ollut jakaa yhteisiä kokemuksia ja lukea teidän kuulumisia! Saa nähdä, ehtiikö ja jaksaako sitten vauvan kanssa arkea jaettaessa seurailla näitä vauva-palstoja, joten kiitokset kaikille kanssakulkijoille!

M

Vierailija
2/55 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri, että milloinkahan me elokuiset synnytetään, kun h-hetket on jo niin lähellä. Itselläkin oli jo lupaavia supistuksia yhden yön yli, mutta loppuivat aamulla :( Ootan jo kovasti synnytystä ja nuo supparit anto jo toiveita. Mutta edelleen odotellaan tositoimia...

RV 39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se sitten alkaa, aatulilli kerkesi ensimmäiseksi! Oli tosi mukava kuulla, että nyt on kaikki hyvin, vaikka vähän varhaisilla viikoilla käynnistys tulikin ajankohtaiseksi. Mutta toivotan teille ihanaa vauva-arkea! Tulehan ihmeessa kertoilemaan kuulumisia, kun esim. minäkin olen ekakertalainen ja kaikki edessäoleva on uutta ja ihmeellistä. Siis jaksamisesi mukaan tietenkin! Ymmärrettäväähän on, että nyt sinulla on muutakin tuijoteltavaa kuin PC:n näyttö... ;) Huoh, ai että oli kiva uutinen! Nyt jännityksellä odotellaan seuraavia poksahduksia. M@dickenillä ainakin on jo LA melkoisen lähellä, nyt en muista miten muilla. Hyviä vointeja kaikille!

Itselläni on tänään tasan 4 viikkoa laskettuun aikaan. Tänään oli neuvola, jossa kaikki oli hyvin, paitsi hemoglobiini oli taas pikkusen laskenut, mutta ei mitään isompaa. Neuvolantäti totesi, että viikon päästähän se miunkin masuasukas on valmis pakkaus, siis ei olisi enää keskonen syntyessään. :)

Nyt olen peseskellyt pikkuruisia vaatteita valmiiksi ja hankkinut mm. vaippoja yms. tarpeellista odottamaan tulokasta, joka kovasti tuolla masussa temmeltää (ja hikkailee, hyvä tuleva maidonimijä siis lienee!) Vaunutkin hankittiin viime viikolla, Emmaljungan yhdistelmiin päädyimme.

Mulla tuli eilen illalla saunassa mielenmyllerrys, yhtäkkiä vaan alkoi tuleva haaste ahdistaa ja riittämättömyyden tunnetta pukkasi, piti ihan itkeä tihrustaa. Onneksi mies jaksoi hikoilla ja kuunnella ja jutella rauhoittavia, niin se meni ohi. Pre-baby blues? :)

Nyt vattupuskaan!

t. Wishful rv 36+1

Vierailija
4/55 |
01.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hienoa että kaikki meni hienosti ja pikkuinen on ponteva kaveri imemään. Tästä se lähtee se elokuisten jakautumisbuumi...

Itsellä nyt tasan 3 viikkoa laskettuun aikaan ja pieni rymistelee kovasti asunnossaan. Mitään suppareita ei ole tullut (paitsi eilen kun olin käynyt koierien kanssa tunnin lenkillä ja imuroin yläkertaa niin tuli yksi ainoa kipeä suppari mutta sekin loppui siivouksen aikana) eikä muutenkaan ole mitään viitteitä että kaveri tulisi ennenaikojaan ulos. Tosin viikonloppuna tuntui alavatsalla semmoisia menkkamaisia kipuja jotka sitten helpottivat päivän aikana. Tuli välillä ihan semmoinen tunne että jotain lorahtaa housuun. Ei olekaan tarvinnut yli kahdeksaan kuukauteen miettiä moisia vaivoja.

Oma olo on ihan hyvä. ainoa kiusallinen vaiva on se että mun nenä on kokoajan tukossa limakalvoturvotuksen vuoksi. Yöllä se etenkin piinaa kun ei saa henkeä kuin suun kautta ja suu on sitten kuiva kuin sahara. Nilkat myös välillä turpoaa jos ei niitä välillä nostele ylöspäin. Mutta nämä ovat pieniä vaivoja ja mieliala on kaikkinensa hyvä ja innokkaan odottava. Saisi jo mielestäni tulla maailmaan tämä meidänkin pieni ihme.

M@dickenillä on ainakin hyvin lähellä tuo h-hetki. Onnea ja voimia siihen.

Kiitokset myös minun puolestani tästä odotusajan jakamisesta. On ollut hauska lukea vertaistensa turinoita tässä 9kk odotuksen varrella. Tulkaahan vielä kirjoittelemaan mitä tuloksia saitte ponnistettua ulos.

Terkuin, Hetula ja Hulivili 37+0

Vierailija
5/55 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea pikku prinsessan johdosta! Kerkesit meistä sitten ensimmäiseksi... Tässä alkaa jo ainakin m@dickenilla ja Pialla olla jännät ajat, itselläkin riittää yhden käden sormet laskemaan päiviä laskettuun aikaan.

Omaa napaa: Mulla oli jo lauantaiaamuna suppareita 5 min. välein reilun puolentoista tunnin ajan ja lähdettiin sitten jo sinne kätilön vastaanotolle. Siellä supparit kuitenkin loppui, ja tultiin takaisin kotiin. Koko lauantain ja sunnuntainakin oli vielä harvakseltaan supistuksia, kohdunsuu reilun sentin auki, mutta kohdunkaula ei yhtään lyhentynyt. Sen jälkeen ei olekaan tapahtunut yhtään mitään. Maanantaina kävin vielä kätilön suosituksesta ultrassa varmistamassa, että vauvalla kaikki on OK. Kokoarvioksi tuli 4000 g, mitä vähän ihmettelin, kun mun maha on kuitenkin aika pieni. Saas sitten nähdä...

Nyt tässä vaan odotellaan, että josko kaveri tykkäisi joskus tulla ulos. Mun molemmat täkäläiset mammakaverit on nyt saaneet poikansa, toinen sunnuntaina kotona ja toinen maanantaina sairaalassa, ja tietty nyt toivoisi, että itsekin pääsisi tutustumaan vauvaan. Aikani kuluksi neuloin tuossa eilen illalla ja tänä aamuna vauvalle kietaisuneulepaidan, nyt täytyy lähteä vielä ostamaan sitä varten organzanauhaa, että sen saa sitaistua kiinnikin. Sain synttärilahjaksi Suomesta ihanan " Neuleita kullannupulle" -kirjan, ja jos vauvaa ei ala vielä kuulua, ehdin ehkä neuloa vielä monta muutakin söpöä juttua vauvalle.

Tota sormien puutumista, jota useampikin on valitellut, on ollut parina viime päivänä mullakin. Samoin sunnuntain kävelylenkillä reidet puutuivat ihan tönköiksi. Omituista.

Tsemppiä teille kaikille viimeisiin päiviin ja viikkoihin ja hyvää synnytystä!

Favolina rv 39+2

Vierailija
6/55 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiuduin juuri neuvolasta. Arvot olivat kohdallaan, sf-mitta 36cm, vauva liikkui reippasti ja syke vaihteli 140-160 välillä. Terkkari arvioi painoksi 3,5 kg, jota kylläkin vähän epäilen - 10 päivää sitten ultralla saatiin kooksi 2,7 kg. No, huomenna olen menossa taas äitipolille kokoarvioon ja saadaan tarkka mitta. Pää oli edelleen hyvin alaspäin, mutta liikkui vielä ja paikathan mulla oli ainakin viimeviikolla vielä ihan kiinni...

Terkkari arvioi, että loppuun asti ei mennä, vaan lähtevät käynnistelemään viimeistään kahden viikon päästä. Silloin mentäisiin 39 viikolla. Helpottava tieto oli myös se, että " sokerivauvoja" ei päästetä yliaikaisiksi eli ihan varmasti tässä kuussa meilläkin jakaudutaan!

Tänään mennään myös tutustumaan Naistenklinikkaan. Itse en odota käynniltä niin paljon, koska olen sairaalassa töissä, mutta lähinnä miestä varten ajattelin, että mukava nähdä tiloja vähän etukäteen. On sitten yksi uusi asia vähemmän edessä, kun synnyttämään mennään. Mulla onkin nyt tässä 2 päivän sisällä oikein ruuhkaa, kun just olin neuvolassa ja kohta mennään tutustumaan synnäriin ja huomenna on aika sinne äitipolille! Kyllä tulee turvallinen olo, kun on tutkittu yltä ja päältä! =)

Kirjoittelen vaikka huomenna sitten lisää, kun saadaan lisätietoa kirpun mitoista ja mahdollisesta käynnistyksestä. Voikaahan hyvin ja tsemppiä M@dickenille, Favolinalle ja Pialle - pian se tulee!!

t: Klovni ja kirppu 37+1

Vierailija
7/55 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla tunsin nyt loppuraskaudesta ensimmäiset kipeät supistukset, vajaan tunnin ajan noin 10 minuutin välein ja siihen loppuivatkin. Meni kyllä illan leffa ihan sivu suun, kun molemmat seurattiin kelloa hymyssä suin ja kuitenkin jännityksestä kankeana :)

Aamulla oltiin neuvolassa. Mun paino oli laskenut, ehkä nuo turvotukset ovat sitten vähän helpottaneet nyt ilman " viiletessä" . Rutiiniltahan nuo mittaukset ja tsekkaukset alkavat jo tuntua, mutta vauvan sydämen sykkeen kuuleminen tuntuu vaan kerta kerralta niiiin ihmeelliseltä!!

Favolina: Kuulostaisi, kuin h-hetki sielläkin käsillä hetkenä millä hyvänsä! Toivotaan, ettet kauhean montaa nuttua ehdi enää neuloa :)

Klovni: Hienoa, että olet saanut jo varmistusta tuohon käynnistämiseen. Ei tarvitse miettiä, että kuinka pitkälle sitten odotellaan.

Wishfulin kuvaama mielenmyllerrys, " pre-baby-blues" kuulostaa tutulta. Välillä itkettää ihan pelkästään tämä elämän ihanuus ja välillä taas huolet valtaavat mielen. Ja jonkinlaista haikeutta tunnen miettiessäni tätä raskausaikaa, mitä kaikkea tässä onkaan ehtinyt kokea ja tuntea. Tästä luopuminen ja vauvaelämän aloittaminen tuntuvat sekä ihanalta että jännittävältä. Itkeminen ja puhuminen onneksi helpottaa kummasti!

Täällä vietetään lasketun ajan " aattoa" :) Neuvolan th käski syödä, levätä ja kerätä voimia. Taidankin siis mennä kirjan kanssa makuuasentoon nautiskelemaan ja odottamaan iltapäivän sadetta.

Hyvää oloa ja iloa kaikille! Eletään kutkuttavan jännittäviä aikoja!

M@dicken huomenna rv 40

Vierailija
8/55 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin edelleen yhtenä kappaleena, ja vauvan tossuja on taas tänään syntynyt muutama pari. Teen niitä nyt kavereidenkin vauvoille, kun en muutakaan tekemistä keksi :-) Eilen lähti jo ensimmäinen pari maailmalle, kun käytiin illalla katsomassa mun suomalaisen kaverin sunnuntaina syntynyttä vauvaa. Toivoin, että vauvan itku saisi meidänkin kaverin tulemaan ulos, mutta vauveli nukkui koko tunnin ajan kun olimme siellä, vaikka isä sitä yritti kovasti herätellä. Oli kyllä tosi suloinen kaveri, ja nyt toivon entistä kovemmin, että meidänkin vauva päättäisi pian tulla maailmaan. Miehen pomo on vaan sitä mieltä, että tiistaina se tulee, 8.8. olis kuulemma tosi hyvä syntymäpäivä (itsellään on synttärit samana päivänä). Mua ei haittais, vaikka tulis aikaisemminkin.

Muuten aika hassua, tosta sormien puutumisesta vielä: mun oikea etusormi on ollut toissaillasta asti puuduksissa. Kätilön mielestä kuulemma ei vaarallista, mutta minusta aika omituista.

Joopa. Lähden tästä taas neulomaan. Nyt on vauvan puuvillapipo työn alla. :-)

Tsemppiä kaikille loppumetreille!

Favolina 39+3

Vierailija
9/55 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Favolinalla ja M@dickenillä alkaa olla viime hetket käsillä....

Minä kävin tänään yksityisellä ultrassa ja tarkistuttamassa kohdunsuun tilanteen kun olen lähdössä viikonloppureissuun ilman miestä enkä haluaisi yksinäni synnytellä. lääkäri kuitenkin totesi että tuskin tänä viikonloppuna vielä synnytän kun kohdunkaulaa jäljellä vielä 2cm ja kohdunsuu kiinni. Raivotarjonnassa tytsy odotteli lähtöänsä.

Eli hyvin voin lähteä reissuun.

Kokoarvioksi näillä viikoilla saatiin 3,2kg ja syntymäpainoksi 3,5-4kg. Eli ihan hyvän kokoinen tuo jo on joten saisi vaikka tulla.

Koko viikon on juilinut vatsaa sillälailla kuukautiskipumaisesti välillä vatsan ja välillä selän puolelta. Mutta kivuliaita supistuksia ei ole ollut.

Ei muuta kuin helteistä viikonloppua ja tulen alkuviikosta katsomaan joko Favolina ja M@dicken ovat nyyttinsä kotiin hakeneet. ;-)

T:Hetula & Hulis rv37+3

Vierailija
10/55 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kävin eilen siellä äitipolilla. Tai ei se nyt ihan käväisy ollut, kun lääkäri oli 2 tuntia myöhässä aikataulusta... Koko reissuun meni 3,5h!!

Diabeteshoitaja ja lääkäri tutkivat mun sokeriseurannan vuorokausikäyrät ja olivat kovin tyytyväisiä. Olen saanut pidettyä sokerit kurissa tosi hyvin järkevällä ruokavaliolla. Oma painokin on vaan tippunut viimeisten kuukausien aikana. Hyvä! Kokoarvioultrassa lääkäri sai kirpun kooksi nyt 3,2-3-3kg - tosin kirjoitti neuvolakorttiin 3,5kg, joten otapas tuosta nyt selvää, mikä on oikea arvio... Käyrillä mennään edelleen nätisti ja n. 4kg lääkäri arvioi syntymäpainoksi, jos nyt ei mitään mullistavaa sokeririntamalla tapahdu.

Käynnistystä ei enää harkita, vaan kirppu saa syntyä omia aikojaan. Kasvu on ollut niin normaalia, ettei mitään ihan mahdotonta kaurajättiä ole luvassa. Olin tavallaan helpottunut, ettei lähdetä käynnistelemään - Kanssaihmisten puheet ovat saaneet mut ehkä vähän pelkäämään käynnistystä: että siihen menee monta päivää, on kauheaa, mitään ei tapahdu, edistystä ei tule... Kiitti vaan kaikille kauhujuttujen kertojille!

Toisaalta ois ollut kiva tietää, milloin kirppu alkaa syntyä, mutta ehkä tässä nyt jaksaa vielä nää viimiset viikot kärvistellä epätietoisuudessa. Ja kuten sanottua, eihän sinne ole kukaan koskaan jäänyt. Kaikki on saatu tavalla tai toisella ulos. Odottavan aika alkaa vaan olla niiiiiiin pitkä täällä maalisuoralla. Tiedätte kyllä tunteen.

Kotona on oikeastaan nyt ihan kaikki valiina. Eilen tein vielä viimeiset hankinnat - imetysliivit. Vaunut haettiin torstaina ja samalla reissulla haettiin vielä ystävien luota viimeisiä " kiertolaistavaroita" , esim. rintapumppu. Kirpun kotiutumisvaatteet olen laittanut valmiiksi turvakaukaloon miestä varten ja omia kamppeitakin hiljalleen kasaillut sairaalaanlähtöä varten.

Nyt siis taidan oikaista sohvalle lepäilemään ja odottelemaan pesukoneen pysähtymistä... =) Hyvää, edelleen helteistä viikonloppua kaikille!

t: Klovni ja kirppu 37+3

Vierailija
11/55 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan! Minäkin heräsin todellisuuteen, että kohta meillä kaikilla on ihana nyyty kainalossa, ja palstailu varmasti jää toisarvoiseksi. Minäkin siis haluan lausua lämpöiset kiitokset teille kaikille elokuisille! Teidän kanssanne on ollut tosi mukavaa, helpottavaa ja rauhoittavaa keskustella ja vaihtaa kuulumisia. Ilman teitä moni asia olisi varmaan jäänyt ihan turhaan vaivaamaan. KIITOS! ja *hali*

Minulla masu senkun kasvaa, eilen mies otti sivuprofiilikuvan ilman paitaa (siis minä olin ilman paitaa, heh) ja minä ihan hämmästyuin miten iso tuo massuli onkaan! Ei ole tullut peilin edessä seisoskeltua, kun on ollut talkooporukkaa ja paljon puuhaa kotona. Supistelua ei ole ollut, eikä muutenkaan tunnu siltä että vauvalla olisi mikään kiire päästä yksiöstään pois vielä vähään aikaan. Eipä tässä meillä vielä kiire olekaan.

Toivon teille kaikille hyviä vointeja ja pikkuisille elokuisvauvoille myös, vaikka olisivatkin syntyneet jo heinäkuussa! :) Oi, vauvan tuoksua ja tuhinaa...

Elohelteisin terveisin,

Wishful ja Vempula rv 37+0

Vierailija
12/55 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin lukemaan kuulumisianne ja jakamaan meidän onneamme! Perjantaina oli siis laskettu aika ja lauantaina yöllä 01.01 syntyi maailmaan uusi pieni tyttöihminen :)

Supisteluja kuuntelin ensin 12 tuntia kotona, kunnes vihdoin startattiin jännityksellä matkaan. Naistenklinikalle saavuimme n. 17.30 ja seuraavan päivän puolella saimme oman pikkuisen syliimme. Synnytys meni vallan mainiosti, joskaan ei kivuttomasti, sietokyvyn rajoissa kuitenkin. Epiduraalin sain ja se toimi kohdallani hyvin.

Tänään kotiuduimme ja olemme vaan ihmetelleet tätä onnen määrää. En osaa nyt kirjoittaa enempää, palataan kuulumisiin tämän viikon aikana.

Mites muilla tilanne? Tervetuloa perästä :) Tämä on ihanaa!!

Tsempit ja hyvät voinnit,

M@dicken, isi ja vauva 3 pvää

Vierailija
13/55 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tummatukkaisella tytöllä oli painoa 3088 g ja pituutta 50 cm!

M

Vierailija
14/55 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana kuulla, että kaikki meni hyvin. Nauttikaa!

t. aatulilli ja kirppu 2 viikkoa

ps täällä jo päästy arkeen kiinni, koko viime yö on valvottu ;-)

Vierailija
15/55 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt oikein kovasti ihanasta vauva-ajasta. Hienoa että kaikki meni hyvin.

Perässä tullaan.

Hetula & Hulis rv 38+0

Vierailija
16/55 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tällaista uumoilinkin, kun palstalla on ollut hiljaiseloa... =) Hyvä, että kaikki on mennyt hienosti. Nyt vaan tutustumaan uuteen tulokkaaseen ja totuttelemaan uuteen ja ihmeelliseen, vauvantuoksuiseen arkeen - ihanaa!!

Täällä elo jatkuu tasaisena ja odotellaan, odotellaan...

t: Klovni ja kirppu 37+6

Vierailija
17/55 |
08.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasinpas että teillä täytyy olla hetki käsillä, ja niin olikin! Oikein suurenmoisen lämpöiset onnittelut pienen tytön onnellisille vanhemmille, ja olkoon vauvaelämä ihanan antoisaa! Nautiskelkaahan toisistanne ja tule tosiaan kertomaan kuulumisia kun jaksat! :)

t. Wishful ja Vempula rv 37+1

Vierailija
18/55 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea koko perheelle!! Hienoa, että kaikki meni hyvin!

Meitäkin on nyt kolme. Eilen klo 17:43 meille syntyi maailman ihanin tyttövauva, 3150 g ja 51 cm, pipo 35 cm, kymmenen pisteen tyttö :-). Supistukset alkoivat rajuina yöllä klo 00:15 ja kätilön vastaanotolle lähdettiin klo 4:25. Jouduttiin sitten kuitenkin lähtemään sairaalaan klo 12:45, kun kohdunsuu ei auennut kuin 7 cm ja vauva oli raivotarjonnassa. Siellä sain sitten tipassa kipulääkitystä, joka otti supistuksilta pahimman kärjen pois. Kalvot puhkaistiin kun kohdunsuu oli 8 cm auki ja sitten loppu menikin nopeasti. Mulle tuli pieni repeämä, johon tuli muutama tikki, mutta muuten voin tosi mainiosti, väsytti tietysti 17,5 tunnin raataminen. Jouduttiin odottelemaan sitten sairaalassa vielä 4 tuntia, ja tultiin kymmenen maissa illalla kotiin. Eka yö meni rauhallisesti, ja tänäänkin tyttö on nukkunut melkein koko ajan. Kätilö tulee nyt ekojen 10 päivän aikana joka päivä käymään ja katsomaan, kuinka me voidaan.

Enempää en nyt malta kirjoitella, vaan menen taas ihastelemaan meidän pikku prinsessaa :-)

Tsemppiä muille edessä olevaan koitokseen!

Vierailija
19/55 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että teidänkin perhettä somistamaan on saapunut pikkuinen tyttönen! Onpas tyttövoittoista tämä elokuinen sakki toistaiseksi =) ! Kuulostaa mukavalta, että kätilö käy kotona tarkistamassa, että kaikki sujuu hyvin. Ei tarvitse olla pitkään sairaalassa.

Rutistuksin,

Wishful ja Vempula rv 37+2

Vierailija
20/55 |
10.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on vauveli syntynyt eli tyttö tuli 6.8.06 ja pituutta oli 48 cm ja painoa kolmisen kiloa :)

Ihanaa! vaikkakin väsyttävää vauva-arkea täällä sitten vietellään. Nytkin kädet tuntuu vapisevan unenpuutteesta eli ehkäpä päikkärit olisi paikallaan kun tyttökin nukkuu nyt rauhassa.

Pia ja tyttö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme