Mies ja leikki-ikäinen poika
Onko mitään söpömpää näkyä olemassakaan, ei ole!
Kommentit (40)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:59"]On todellakin eli isä ja pieni leikki-ikäinen tytär nukkuvat sylikkäin...sorry!
[/quote]
Niin kai ellet ole poikaa saanut. Isät ja pojat, se on söpöä.
[/quote]
Nin meillä on kaksi poikaakin joten niitä sai mutta isukki ja prinsessa on vaan erityinen juttu...ikävää jos sun miehes ei omaa prinsessaa ole saanut! Aika jännä asenne muuten sulla omaa sukupuoltas kohtaan, rekkalesboko?
[/quote]
Ihmeellistä miten dissaat poikiasi. Aika jännä asenne lapsiasi kohtaan, huono äitikö?
[/quote]
Höpö höpö eihän tässä kukaan mitään dissaa...kyse on siitä mikä NÄYTTÄÄ söpömmältä hölmö!
[/quote]
Eka rekkalesbo ja viel hölmökin :D Must isät ja pojat vaan on söpömpiä että sorry! Kuulostaa ihanan wt- kommentilta lopussa toi sorry että piti testata, sorry! :D
[/quote]
Sinä tässä kyllä itsestäs annat moukkamaisen vaikutelman.
Minusta vauva miehen käsivarsilla on vielä söpömpi näky. :)
Voi luoja miten kamalaa porukkaa liikkeellä taas. ap näki jotain söpöä ja alatte heti dissata.
Hassua kun mielestä tuossa apn kuvailemassa ei ole mitään söpöä. Tosin en koskaan olekaan pitänyt pikkupoikia mitenkään erityisen suloisina joten johtunee varmaan siitä...ja sitten tuo mies-poikajuttu on vaan niin vanhentunut klisee jo.
Minussa vauva miehen sylissä ei herätä läheskään yhtä suuria tunteita kuin juuri isomman lapsen touhut iskän kanssa. En itsekään tiedä miksi, mutta tää on niitä makuasoita..
Av mammoilla kolahtaa aina vastaan ja kyllä pienet ja isot pojat voi olla söpöjä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:20"]Voi luoja miten kamalaa porukkaa liikkeellä taas. ap näki jotain söpöä ja alatte heti dissata.
[/quote]
Joo ap lytättiin heti alkuunsa. Sorry!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:21"]
Minussa vauva miehen sylissä ei herätä läheskään yhtä suuria tunteita kuin juuri isomman lapsen touhut iskän kanssa. En itsekään tiedä miksi, mutta tää on niitä makuasoita..
[/quote]
Niinpä niin! Nämä ovat subketiivisia kokemuksia. Terkuin, Jo isompien lasten äiti
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:23"]
Av mammoilla kolahtaa aina vastaan ja kyllä pienet ja isot pojat voi olla söpöjä.
[/quote]
On sellaisiakin nähty mutta aika harvoin. Puhun siis vain omista kokemuksistani.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:20"]Voi luoja miten kamalaa porukkaa liikkeellä taas. ap näki jotain söpöä ja alatte heti dissata.
[/quote]
[/quote]
Ja uskomatonta on, että tästä saatiin taas ilkkuva keskustelu tyylin "sun miehellä ei taida sitä prinsessaa olla". Siis apua, ihan hirveää porukkaa.
[/quote]
[/quote]
Ja uskomatonta on, että tästä saatiin taas ilkkuva keskustelu tyylin "sun miehellä ei taida sitä prinsessaa olla". Siis apua, ihan hirveää porukkaa.
Ei uskoisi, että äidit keskustelevat täällä! Siis aikuiset ihmiset! Tulee ihan mieleen keskustelu 5-vuotiaana naapurin Ullan kanssa, kun pohdimme kumman koira on söpömpi:"Mun Muffe on söpömpi kun sun Turre"! "Ei kun mun on söpömpi kun sun" Ja eipäs juupas rataa. Mutta se riita kesti noin minuutin, toisin kuin av-mammojen :D
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:31"]
Ei uskoisi, että äidit keskustelevat täällä! Siis aikuiset ihmiset! Tulee ihan mieleen keskustelu 5-vuotiaana naapurin Ullan kanssa, kun pohdimme kumman koira on söpömpi:"Mun Muffe on söpömpi kun sun Turre"! "Ei kun mun on söpömpi kun sun" Ja eipäs juupas rataa. Mutta se riita kesti noin minuutin, toisin kuin av-mammojen :D
[/quote]
olen juuri samaa mieltä! Mietin juuri tuossa ylempänä, että miten voi olla mahdollista, että ihmiset täällä voivat reagoida mukavaan ja positiiviseen aloitukseen näin. Siis mikä näitä ihmisiä vaivaa?! varmaan liikaa aikaa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:31"]Ei uskoisi, että äidit keskustelevat täällä! Siis aikuiset ihmiset! Tulee ihan mieleen keskustelu 5-vuotiaana naapurin Ullan kanssa, kun pohdimme kumman koira on söpömpi:"Mun Muffe on söpömpi kun sun Turre"! "Ei kun mun on söpömpi kun sun" Ja eipäs juupas rataa. Mutta se riita kesti noin minuutin, toisin kuin av-mammojen :D
[/quote]
Reps! Näinhän tää just on, yhtä älytöntä :D Sorry!
Mä luulen, että yksi ja sama ihminen tehtailee näitä negatiivisia vastauksia.
No onhan se söpöä, kun mies/isä viitsii tehdä silloin tällöin harvakseltaan jotain jälkikasvunsa kanssa. Onko sekin söpöä, että äidit ovat lastensa kanssa harva se päivä ja hetki ja "puuhastelevat" milloin mitäkin? No joo. Onhan se isä varmaan äitiä söpömpi näky lastensa kanssa, kun ei niitä paina samalla tavalla lastenhoitostressi kuin äitejä, koska lasten kanssa oleilu on pelkkää huvia. On söpöä, kun isä hoitaa lasta vähän huolimattomasti ja sinne päin. Ansaitsee oikein vuoden isä -mitalin.
Tiedän, mitä tarkoitat :) Se isän huomio on niin tärkeää, ja kun saavat tehdä yhdessä ns. miesten juttuja.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:55"]
Tiedän, mitä tarkoitat :) Se isän huomio on niin tärkeää, ja kun saavat tehdä yhdessä ns. miesten juttuja.
[/quote]
Miksi isän ja pojan suhdetta aina pyritään nostamaan jalustalle vaikka se ei ole sen erityisempää kuin esim äiti-poikajutut tai isä-tytärjutut? Niin alkunataisen lapsellista ajattelua...mun mies ainakin tykkää tehdä kaikenlaisia juttuja lastensa viimeksi eilen oli tytön kanssa kalastamassa....huom siis tytön ajatelkaa! Minä olen lähdössä äiti-poikaleirille kesäkuussa poikani kanssa ajatelkaa...poika nimenomaan halusi minut sinne!
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:57"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:55"]
[/quote]
Miksi isän ja pojan suhdetta aina pyritään nostamaan jalustalle vaikka se ei ole sen erityisempää kuin esim äiti-poikajutut tai isä-tytärjutut? Niin alkunataisen lapsellista ajattelua...mun mies ainakin tykkää tehdä kaikenlaisia juttuja lastensa viimeksi eilen oli tytön kanssa kalastamassa....huom siis tytön ajatelkaa! Minä olen lähdössä äiti-poikaleirille kesäkuussa poikani kanssa ajatelkaa...poika nimenomaan halusi minut sinne!
[/quote]
Jokainen suhde on erityinen. Tässä nyt vain keskustellaan isän ja pojan suhteesta, saat ihan vapaasti perustaa toisenlaisia ketjuja.
Jotenkin vain säälittää kaltaisesi ihmiset, jotka haluavat heti mollata poikia.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:09"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 16:59"]On todellakin eli isä ja pieni leikki-ikäinen tytär nukkuvat sylikkäin...sorry!
[/quote]
Niin kai ellet ole poikaa saanut. Isät ja pojat, se on söpöä.
[/quote]
Nin meillä on kaksi poikaakin joten niitä sai mutta isukki ja prinsessa on vaan erityinen juttu...ikävää jos sun miehes ei omaa prinsessaa ole saanut! Aika jännä asenne muuten sulla omaa sukupuoltas kohtaan, rekkalesboko?
[/quote]
Ihmeellistä miten dissaat poikiasi. Aika jännä asenne lapsiasi kohtaan, huono äitikö?
[/quote]
Höpö höpö eihän tässä kukaan mitään dissaa...kyse on siitä mikä NÄYTTÄÄ söpömmältä hölmö!
[/quote]
Eka rekkalesbo ja viel hölmökin :D Must isät ja pojat vaan on söpömpiä että sorry! Kuulostaa ihanan wt- kommentilta lopussa toi sorry että piti testata, sorry! :D
[/quote]
No eivät todellakaan ole :) uskottele vaan itselles jos teillä ei isukilla tyttölasta ole.