Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kiva" lähteä juhliin kun ei ole varaa ostaa juhlavaatteita

Vierailija
31.05.2014 |

Olen tasan ainoa alipukeutunut juhlassa ja kärsin tästä jo nyt ennen juhlia syvästi. Jos mun on pakko valita meneekö raha ruokaan vai hienoon vaatteeseen, kyllä se menee ruokaan.

On mulla pikkasen "juhlavampi" paitapusero, etten sentään ihan rääsyissä mene. Kyllä surettaa :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppareita minäkin suosittelen! Juhlavaatteita käytetään vähän, joten kirpparille ne päätyvät usein hyväkuntoisina. Juuri tulin juhlista, joissa mulla oli kirpparilta neljällä eurolla ostettu mekko. Pari vuotta sitten oli euron mekko päällä. Molemmilla olin ihan sopivan juhlavasti pukeutunut, vaikken juhlien trendikkäin.

Vierailija
2/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ulkopuolisena minunkin pakko kiittää. olin jo menettänyt uskoni palstan kiroileviin ja v sanan viljeleviin törkimyksiin, jotka toisten hätään vastaavat mitä kamalimmin vastauksin. tämä ketju ollut todella tervetullut kaikkien noiden keskelle, hyviäkin ihmisiä palstalta onneksi löytyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just viime viikolla ostin juhla-asun kokoa 44 kirppikseltä 6 e. Ja oli vielä hieno ja mun värinen. Eli jatkossa kandee suunnata kirppareille.

Vierailija
4/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputoreilta löytyy aika paljon juhlavaatteita joita on käytetty vähän ja on uusia ja kaiken lisäksi halvalla.

Vierailija
5/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokoa oot? Lahjoitan sulle juhlamekon (mulla on liikaa)

Vierailija
6/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki voin antaa.

Vierailija
7/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin saat kivan juhlamekon, jos koko sopii. Mikä on sun koko?

Vierailija
8/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen isokokoinen, xl. Kiitos vain teille, tuli oikeasti hyvä mieli :) juhlat alkaa tässä tunnin sisään että ei auta muu kuin mennä leuka ylhäällä ja hymy kasvoilla

Vierailija
9/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asenne. Nauti juhlasta ja pidä hymy huulilla.

Vierailija
10/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä, tukka kauniisti ja koruja, kivat kengät.

Vierailija
11/11 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vaan vinkiksi vastaisuuden varalle, että kirpputorilta löytää isokokoinenkin juhlavaatteita halvalla ja usein. Minun on isokokoisena helpompi löytää juhla- kuin arkivaatteita kirpparilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän