Kysymys maksullista seksiä tarjonneille naisille?
Millaisiin tienesteihin olette päässeet myymällä seksiä?
Kommentit (46)
Muistakaa että vaikka prostituutiossa ei ole mitään väärää, niin ei ole myöskään siinä että joku ei halua parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka on ollut prostituoitu.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että vaikka prostituutiossa ei ole mitään väärää, niin ei ole myöskään siinä että joku ei halua parisuhteeseen sellaisen kanssa, joka on ollut prostituoitu.
No ovellasi tuskin on morsiamia jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Oletan, että sellainen, joka ei halua entistä prostituoitua parisuhteeseen, ei itse ole käynyt maksullisissa. En voi sietää kaksinaismoralismia. Vaikken itse ole ollut prosse, niin en halua olla sellaisen kanssa, joka heidät tuomitsee olipa ollut asiakkaana tai ei.
Vierailija kirjoitti:
250-300€/tunti ja vain se 10 vakkaria jotka käy kerran kuussa. Näistä puolet sellaisia että saisivat varmasti baaristakin. Ihan miellyttävää seksiä kun on vain nuo vakkarit kenen kanssa homma toimii. Tulot noin 3000€/kk.
Mulla on sama, mutta vain 200e. Pari tonnia kuussa, mutta se on enemmänkin omaehtoista nautiskelua kuin työtä. Sivutuote, että siitä saa rahaakin.
Mä oon suostunut koneilla tuota vain yhden kanssa. Sain 200e kerta. Sitten on vakityyppi ketä kävin runkkaamassa ja se maksaa 100 kerta. Nyt En ole kyllä nähnyt kumpaakaan toviin omasta tahdostani. Molemmat kyllä kyselee säännöllisesti
Lässynlää. Ihme fantasiavaleita koko ketju täynnä, osa miesten kirjoittamia ja osa naisten, jotka eivät tiedä seksin myynnistä hevon v--tuakaan.