Suosittele cmore tai netflix -sarjaa jossa tapahtuu heti
Eli actionia, juonenkäänteitä ja tapahtumia mahd.pian eikä mitään pitkään rakennettua draamaa... suosikkejani on ollut breaking Bad ( paras sarja ikinä ) ja rahapaja. Mitä vastaavia olisi ? En tunnu löytävän mitään katsottavaa... 😔 pitäisi tempaista heti mukanaan eikä vasta toisella tuotantokaudella 😜
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Joulunpyhinä katselin sellaisen sarjan kuin Rain. Aivan käypä genressään, oikeastaan harmitti, että olisinpa nähnyt tuon ensin ja sitten vasta Revolutionin ja Walking Deadin jne. En olisi noita hitaita jenkkejä jaksanut katsoa ollenkaan.
Rainissa juoni eteni, joka jaksossa, vaikka Rasmus nimen jauhaminen alkoikin tökkiä.
Tämä oli minustakin hyvä! Tanskalainen sarja.
Vierailija kirjoitti:
Action-genressä hyviä ovat Banshee (HBO), Homeland (Netflix), Sons of Anarchy (Netflix), Last Kingdom (Netflix). Kyllä noilla alkuun pääsee.
Homeland ei mun mielestä lähde heti. Katsoin joskus pari jaksoa eikä vetänyt. Ilmeisesti pitäisi vaan pinnistellä pidemmälle, jos sitten lähtee kunnolla?
Vierailija kirjoitti:
Snowpierceriä seuraan itse nyt, Netflixiltä. Siinä tuntuu tapahtuvan ihan sopivaan tahtiin.
Ei, ei, ei. Olipa niin vesitetty hyvä leffa. Se pääesittäjä ukko on niin etäinen ja surkea näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
No, valitsin sitten Sons of Anarchyn... ekat pari kolme jaksoa oli sellaista että on ihan Ok mutta katotaan miten tämä tästä kehittyy.. sitten se olikin menoa. Huh, olipa hyvä sarja! Ei ollut tylsää hetkeä 🏍
Olisiko lisää vinkkejä?
Ap
Hyvä valinta. Last Kingdomissa on vähän samaa itseironista sävyä ja Tobias Santelman.
Raised by wolves traileri on hyvä en ole itse nähnyt sarjaa
Vierailija kirjoitti:
Raised by wolves traileri on hyvä en ole itse nähnyt sarjaa
Sarja alkaa lupaavasti, mutta huononee jakso jakolta ollen lopulta aivan karmeaa paskaa.
mind hunters ja dokkari american family next door... hrrrrr 😱
sinner myös jännä.
Animal kingdom ihan lemppari, sekä narcos mexico.
Vierailija kirjoitti:
Peaky Blinders
On hyvä mutta ei kyllä lähde heti, siinä taisi olla alussa muutama hidastempoinen jakso jossa katsojia lähinnä tutustutettiin hahmoihin ja näiden maailmaan.
Homeland on tosi hyvä, mutta en muista kunnolla, miten se alkoi. Taisi olla vähän hidastempoista ekat jaksot. Mutta mahtaako olla muuten liian pitkäveteinen aihe ap:lle...
The Night Of on kanssa hyvä. Siinä on vain kahdeksan jaksoa, joten toiminta alkaa nopeasti.
Matka järvelle. Todella hyvä ja tapahtuu heti ekassa jaksossa 👍
Hei, mahtavasti tullut lisää ehdotuksia. Kiitos! Pitääpä vähän googlettaa ja tutustua tarkemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Action-genressä hyviä ovat Banshee (HBO), Homeland (Netflix), Sons of Anarchy (Netflix), Last Kingdom (Netflix). Kyllä noilla alkuun pääsee.
Homeland ei mun mielestä lähde heti. Katsoin joskus pari jaksoa eikä vetänyt. Ilmeisesti pitäisi vaan pinnistellä pidemmälle, jos sitten lähtee kunnolla?
En ymmärrä miten joku voi tykätä Homelandista. Se naispäähahmo on ihan hemmetin rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Snowpierceriä seuraan itse nyt, Netflixiltä. Siinä tuntuu tapahtuvan ihan sopivaan tahtiin.
Eka kausi oli ok, toinen kausi (joka on yhä meneillään) on todella paska.
How to get away with murder Netflixissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi tykätä Homelandista. Se naispäähahmo on ihan hemmetin rasittava.
Juonen ja muiden hahmojen takia. Dar Adal, Peter Quinn, Saul Berenson, Venäjä- ja Lähi-itä-kuviot... Se on hiton jännittävä ja poliittisesti kiehtova sarja.
Tie järvelle, tjsp. Oli venäläistä tuotantoa ja yllättävän hyvä! Netflix.