Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä harmittaa, huuto.netistä

Vierailija
31.05.2014 |

Eräs ostaja osti minulta tuotteen, hänestä ei sitten kuulunut mitään. Ei vastannut viesteihini. Mainitsin viimeisessä viestissä että laitan tuotteen myyntiin jos ei voi vastata siihen ja siihen mennessä, ei vastausta. 

Laitoin sitten tuotteen myyntiin ja sille tulikin nopsaan uusi ostaja. Siitähän riemu sitten repesi. Tuli Heti viestiä, että mitä hittoa teen, olen huijari ja vaikka mitä, sain myös "mukavat" negatiiviset palautteet tästä. 

Mua suorastaan ottaa päähän ja urakalla. Ihan äimänä olen. Tekisi mieli poistua koko huuto.netistä kiitos tämän oikein hyvän ostajan.

Ihan vain varoituksena että tällaisiakin on...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkästä ajasta nyt oli kyse?

Vierailija
2/5 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä ylläpitoa poistamaan se nega, ja ilmoita myös ylläpidolle millainen sekopää kyseinen henkilö on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pariin-kolmeen  viikkoon ei ostajasta kuulu mitään, niin ihan hyvin voi laittaa tuotteen uudelleen myyntiin. Pyydä ylläpitoa poistamaan aiheeton nega tai sitten kirjoitat itse tapahtumaketjun siihen kommenttiosaan. Ei ostajaa tarvii iänkaiken odotella.

Vierailija
4/5 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi vähän samoin, ettei ostaja sitten päässytkään noutamaan tuotetta, koska ei ollut kyytiä. Pari kertaa vastasi viestiin, ettei onnistu vuelä ja sen jälkeen ei mitään. Ilmoitin, että katson kaupat perutuksi. Laitoin neutraalin palautteen. Odotin siis kuukauden, jonka jälkeen laitoin tuotteen uudelleen myyntiin. Muokkasin uutta ilmoitusta niin, että laitoin siihen lisäehdon noudosta viikon sisällä. Voihan noista ehdoista aina vähän joustaa, mutta ei ole pakko jäädä odottelemaan moneksi viikoksi.

Vierailija
5/5 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan stressaa... Mikään ei ole ärsyttävämpää kuin huutajat, joilla ei ilmeisesti olekaan rahaa lunastaa tuotetta. Mä ainakin oletan, että huutaja maksaa tuotteen samantien, eikä viikon tai parin päästä. Vitkastelijoiden negapalautteet ovat ihan yhtä tyhjän kanssa... Lähinnä harmittaa sun puolesta, että olet joutunut asioimaan sellaisen sekopään kanssa :D Jos olisit itse jättänyt tuotteen lunastamatta, niin sitten voisi vähän katsoa kieroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi