Koti puhtaaksi Oy, Tampere - kokemuksia?
Tämän vuoden puolella on useaan kertaan haettu työntekijöitä heidän toimistolleen Tampereelle. Mielenkiinnosta olen itsekin hakenut joskus paikkaa, mutta hälytyskellot soi, kun siellä tuntuu vaihtuvuus olevan aika suurta. Mikähän tuohon mahtaa olla syynä? Huomasin, että nyt on taas paikka auki, tällä kertaa toimistoassistentin työhön.
Kommentit (122)
En kyllä usko, että millään julkisilla kuljetaan kotisiivouksessa.
Miksi kortittomat ja autottomat edes hakevat töihin kotisiivoukseen, kun jo hakemuksissakin lukee, että ajokortti ja auto katsotaan plussaksi?
Eivätkö ihmiset osaa lukea enää?
Ja useimmiten se työ tehdään parin kanssa, joten riittää, että toisella on kortti ja useimmiten keikat tehdään firman autolla. Mutta parempi olisi, että molemmilla on ajokortti, jos toinen sairastuu tai muuten estyy, voi toinen tehdä hommat yksin.
Katsoin, että taas haettiin asiakapalvelijaa Tampereen toimistoon?! Siitä ei ole kovin paljon aikaa, kun oli sama paikka avoinna.
Itse olen käynyt työhaastattelussa ja työnäytössä, jossa siivosin jonkun randomin vessan enkä saanut edes palkkaa, vaikka työtäni kehuttiin. En saanut myöskään paikkaa, koska olin kuulemma ollut toiseksi paras hakija. On se vaikea saada edes siivoustyötä :D
Työnäytössä kokeneemmat työntekijät eivät käyttäneet sisäkenkiä, vaikka niin oli johdon puolesta ehdottomasti määrätty. Olivat tuttuja toisilleen ja juoruilivat ties mistä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän koti putsattiin valkoisella pakettiautolla liikkuneiden liettualaisten toimesta.
Hakusessa on. Suosittelisitko muille?
Hain ja jouduin hastattelussa suunnilleen kolamnnen asteen kuulusteluun. Vaikutti todella epäilyttävältä paikalta. Onneksi en saanut paikkaa.
Vieras104831 kirjoitti:
Mie työskentelin Tampereella täällä aikoinaan vuoden kuukauden ajan kunnes opiskelut koitti. Voin sanoa että oli kyllä kivoinmista työpaikoista missä oon ollut ja taidan ensikesäksi hakea takaisin kesän ajaksi..:)
Mieki tykästyin niin, että ajattelin hakea vielä ensi-kesänä, vaikka valmistuin jo lääkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Hain ja jouduin hastattelussa suunnilleen kolamnnen asteen kuulusteluun. Vaikutti todella epäilyttävältä paikalta. Onneksi en saanut paikkaa.
kolmannen*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites jkl? Liikutaanko oikeasti bussilla välineiden kanssa, jos ei ole itsellään ajokorttia? Millaisia työvuoroja, palkkaus, työpäivät? Onko tosi raskasta työtä? Saattasin hakea kesätöihin ko. lafkaan.
Ainakin pääkaupunkiseudulla raahataan ja tarvotaan välineiden kanssa säällä kuin säällä julkisilla. Aikataulut tiukkoja, taukoja ei juuri ole, ellet kiistele niistä. Eväät syödään bussissa/ratikassa/metrossa samalla, kun katsot reittioppaasta reittiä, missä jäädä pois. Palkka lähes tes minimi. Tekisin työtä vain jos ei mitään muuta elatuskeinoa olisi. Siistijöiden arvostus täys zero.
Eilen ratikassa kaksi naista matkustivat imurit seljässä sanko toisessa kädessä jossa pesuainepulloja
ja toisessa kädessä moppi, rättejä ja hanskoja yms.. roikkuivat vyössä jossa oli koukkuja niitä varten.
Aivan kuin olisivat menossa täydessä taisteluvarustuksessa, tuhoamaan villakoiria.
Olen ajatellut samaa, hakevat koko ajan uusia, ilmeisesti ihmiset eivät viihdy siellä ja todella surkeaa palkkaa maksavat. Julkisuuskuva taitaa olla eri kuin todellisuus. Olen käynyt haastattelussa, haastattelija vaikutti siltä, että on pissa noussut päähän. Olin itse hyvin avoin ja sanoin asioista suoraan ja avoimesti, ilmeisesti tajusivat, että en ole mikään tyhmä käenpoikanen jota voi pissiä silmään, kävin haastattelussa, mutta jos minut olisi valittu en olisi mennyt, koska vaistosin ilmapiirissä teennäisyyttä ja liikaa esittämistä. Olivat vähän liikaa olevinaan, taitaa vain omistaja kääriä kovat rahat itselleen ja työntekijät saavat naurettavan pientä palkkaa. Huomasin myös, että työpaikka täynnä nuoria, mutta mikäs ihme se on, niitähän on helppo muovata ja pissiä silmään minkä ehtivät. Nuoret eivät valita, koska eivät uskalla, tiedän kokemuksesta, koska nuorena toimii niin, että pääsee töihin, kun taas ikää karttuu ei suostu ihan mihin tahansa eikä varsinkaan muovailtavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut samaa, hakevat koko ajan uusia, ilmeisesti ihmiset eivät viihdy siellä ja todella surkeaa palkkaa maksavat. Julkisuuskuva taitaa olla eri kuin todellisuus. Olen käynyt haastattelussa, haastattelija vaikutti siltä, että on pissa noussut päähän. Olin itse hyvin avoin ja sanoin asioista suoraan ja avoimesti, ilmeisesti tajusivat, että en ole mikään tyhmä käenpoikanen jota voi pissiä silmään, kävin haastattelussa, mutta jos minut olisi valittu en olisi mennyt, koska vaistosin ilmapiirissä teennäisyyttä ja liikaa esittämistä. Olivat vähän liikaa olevinaan, taitaa vain omistaja kääriä kovat rahat itselleen ja työntekijät saavat naurettavan pientä palkkaa. Huomasin myös, että työpaikka täynnä nuoria, mutta mikäs ihme se on, niitähän on helppo muovata ja pissiä silmään minkä ehtivät. Nuoret eivät valita, koska eivät uskalla, tiedän kokemuksesta, koska nuorena toimii niin, että pääsee töihin, kun taas ikää karttuu ei suostu ihan mihin tahansa eikä varsinkaan muovailtavaksi.
Kävin myös haastattelusa ja paikka oli täynnä kikattelevia teinityttöjä. Luulin melkein, että siellä on jonkun lukion bileet, meno oli sen mukaista. Keskellä viikkoa, keskellä päivää. :D Wtf. Ei vaikuttanut kovin ammattimaiselta ympäristöltä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että millään julkisilla kuljetaan kotisiivouksessa.
Miksi kortittomat ja autottomat edes hakevat töihin kotisiivoukseen, kun jo hakemuksissakin lukee, että ajokortti ja auto katsotaan plussaksi?
Eivätkö ihmiset osaa lukea enää?Ja useimmiten se työ tehdään parin kanssa, joten riittää, että toisella on kortti ja useimmiten keikat tehdään firman autolla. Mutta parempi olisi, että molemmilla on ajokortti, jos toinen sairastuu tai muuten estyy, voi toinen tehdä hommat yksin.
Kyllä kuljetaan julkisilla, se lukee jo firman työpaikkailmoituksissa.
Treella haussa neljä avointa työpaikkaa, kokopäivätyö, palkat haitarilla 1800 eur - 1900 eur. Todella surkeaa palkkaa maksavat. Eihän kukaan lähde kokopäivätyötä tekemään tuollaisella palkalla, osa-aikaisena myyjänäkin tienaa paremmin ja saa asumistuen päälle. Koti Puhtaaksi työntekijät eivät ainakaan rikastu työtä tekemällä, taitaa omistaja vain rikastua. Hakevat koko ajan uusia, eli vaihtuvuus todella suuri, en yhtään ihmettele tuollaisilla palkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on pissa päässä niillä jotka luulee että ihan vain päättämällä voi maksaa alaisille siivouksesta parempaa palkkaa kuin mitä kaikki muut maksavat. Kertoo siitä ettei ole mitään tajua koko alasta ihmisellä jos tuollaista puhuu.
Suositteletko hakemaan Helsinkiin kesätyötä täältä siis, arvostetaanko täällä kesähessuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on pissa päässä niillä jotka luulee että ihan vain päättämällä voi maksaa alaisille siivouksesta parempaa palkkaa kuin mitä kaikki muut maksavat. Kertoo siitä ettei ole mitään tajua koko alasta ihmisellä jos tuollaista puhuu.
Tai sitten ei ole vain kykyä talouden hallintaan. Massit valuu jonnekin hukkaan niin ettei ole varaa maksaa työntekijöille kunnon palkkaa.
Töitä? kirjoitti:
Suositteletko hakemaan Helsinkiin kesätyötä täältä siis, arvostetaanko täällä kesähessuja
Jos olet varma, että jaksat puurtaa kesähelteellä maski päässä vähillä tauoilla fyysisesti kohtuu raskasta työtä, niin hae ihmeessä. Niin ja sooloilla niillä julkisilla täysvarustus mukana.
Vierailija kirjoitti:
Treella haussa neljä avointa työpaikkaa, kokopäivätyö, palkat haitarilla 1800 eur - 1900 eur. Todella surkeaa palkkaa maksavat. Eihän kukaan lähde kokopäivätyötä tekemään tuollaisella palkalla, osa-aikaisena myyjänäkin tienaa paremmin ja saa asumistuen päälle. Koti Puhtaaksi työntekijät eivät ainakaan rikastu työtä tekemällä, taitaa omistaja vain rikastua. Hakevat koko ajan uusia, eli vaihtuvuus todella suuri, en yhtään ihmettele tuollaisilla palkoilla.
Ihan normaali siivousalan palkka. Tosin itselläni sama kokopäiväinen työkohde, sikäli helpompaa. On nuo kiertohommat nähty...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali siivousalan palkka. Tosin itselläni sama kokopäiväinen työkohde, sikäli helpompaa. On nuo kiertohommat nähty...
Jollekin normaali, jollekin ei. Hyvälle maksetaan hyvin. Pitää osata myös vaatia.
Hyvä että sie tykkäsit😂. Mie en tosiaan tykännyt.